Geri Dönüş🚗

32 2 0
                                    

    Servis tabağını kapağını açtı gözlerine inanamadı. Servis tabağın içinde pembe ayakkabı ile bebek filimi vardı. Gözleri doldu ağlamaya başladı. Sandalyesinden kalkıp önünde diz çöküp karnını tuttu.
"Ne yani ben şimdi babamı oluyorum gördüklerim doğru mu.?
" Evet aşkım hamileyim. "
" Şimdi bizim {YASENNA'MİZ} geliyor demek. "
"Evet... evet....evet ..."
" Rabbime şükürler olsun sana  " karısına sımsıkı sarıldım.
    Aşkın meyvesini toplamaya başlamışlardı aşıklar fakat yılların sakladığı sürprizler vardı. Zamanı gelince sunacak, acılar içinde çareler aranacaktı. Aradan yirmi yıl geçmiş Aysima geçmişine geri dönmüştü. Hayat acı sürprizleri bir bir sunmaya başlamıştı. Demir kapıya gelince geçmişini izleri hala daha duruyordu. "Aşkım başladığımız yere geri döndük."
"Evet iki kişi gitti dört kişi  geriye döndük."
"Güzel olacak her şey ben inanıyorum lütfen sen de inan."
"Evet babacığım üzülme artık bütün mal varlığını kaybetmiş olabilirsin ama hiç kimsenin sahip olamayacağı aileye sahipsin."
"Canım benim sen ne zaman büyüdün prenses..."
"Bilmem. "
" İçeriye girelim baba kız içeride cilveleşmeye devam edersiniz." "Annen kıskandı kızım."
"Farkındayım babacığım."
"Anne ben üşüdüm."
"Tamam Erva'm içeriye girelim."
      Karakış yüzünü göstermişti. Buram buram kar yağıyor, bahçeye girince ayak izleri kayboluyordu. Evin içinde yılların birikmiş oldu tozu vardı. Tavanlar örümcek ağı olmuş, soğuktan çocuklar avuçlarını kovuyordu. Ovulan  avuçlar  nefes ile ısıtılmaya çalışılıyordu. Kapı çalındı;
"Yasenna kapıya bakar mısın.?
Peki anne bakıyorum."
      Kapıya doğru yürüyüp kapıyı açtı. Kapıya gelen bir genç kız duruyordu. Saçları küt kesilmiş, başında şapkası, yüzünde koyu makyajı vardı.
"Buyurun kime bakmıştınız?
" Beni annem gönderdi. Yıllardır bu evin kapısı açılmamıştı. kalabalığı görünce kiracı geldi sandık kış günü eksik çok olur eksikleri var mı? diye sor dedi. "
" Teşekkür ederiz biz kiracı değiliz. Ev sahibiyiz. "
" Öyle mi? Bu arada ben Elada."
"Yasenna memnun oldum."
"Bende... "
" Kim gelmiş kızım yan komşumuz eksiğimiz var mı diye sormaya gelmiş, annesi göndermiş."
"Çok teşekkür ederiz elektrikli soba varsa alabiliriz.  Malum yeni geldik kış günündeyiz."
"Var ablacığım hemen getiriyorum."  
      Elada kısa süreliğine evden ayrıldı. "Bebeğim sana arkadaş geldi galiba." "Galiba anne bakalım ilk önce tanıyalım sonrasını düşünürüz." "Babacığım ben çok üşüyorum." "Benim güzelim üşüyormuş demek kucağına alıp sarılıp kollarını sıvazlayıp, ellerini avuçlarının içine alıp nefesiyle ısıttı. Sımsıkı sarılıp her Şey güzel olacak Erva'm."
Elada elektrik soba ile birlikte geldi. İçeriye girip temizliği yardımcı olmaya çalıştı.
" Bak ablam sobamız da geldi.  Artık ısınırsın şimdi. Elada teşekkür ederim. "
" Hiç teşekküre gerek yok evet temizliğini nereden başlıyoruz. "
" İlk önce tanışalım olmaz mı?
Ben Elsima, eşim Alpaslan, kızım Erva."
"Eleda tanıştığıma memnun oldum."
"Örtüleri toplayıp makine yatalım. Elektrik süpürgesi ile etrafı çekelim. Aşkım sen de örümcek ağlarını temizleme. Herkes iş başına."

⏳İnsanın elinde olmuyor yaşananlar, Bir anda her şey tersine dönebilir. Mecburiyetle bakar insan etrafına, Suçluluk duygusu sarar dört bir yanını.
Kabullenmez durumu...⏳

Çaresizlik zor arkadaşlar çaresizliğin insana neler yaptırır hep birlikte göreceğiz.

        AHENK 🦋Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin