Yasenna'nın ince bilekliği Altay'ın avuçlarının içinde parçalanmıştı. Kül Kedisi'nin bileğine kesmesine neden olmuştu. Delikanlı yaklaştı gözlerini kapatıp, saçın kokusunun doyasıya içine çekti. Sesi heyecanından kısılmış her zaman olduğu gibi görüş kafesi işini zorlaştırıyordu. Öfkeden kudursa da nutku tutuluyordu. Nefes kadar yakınken dokunamamak duygusu çıldırmasına neden oluyordu. Kulağına cümleler fısıldadı. "Mecbursun bebeğim bir gece bana katlanacaksın katlanmak zorunda kalacaksın başka çare yok. Bunu sen de biliyorsun annene borçlusun. Sen sadece benimle birlikte olacaksın. Ama annen..."
Devamını getiremedi.
"Anladın sen cümlenin tamamını. Avuçlarına değer sıcaklığı fark edince bileklerini bırakıp avucunun içine baktı. Avucundaki kan Yasenna'ya aitti. Gözlerini kanayan bileğe çevirdi. İçinde garip bir duygu konuştu duygunun adını kendisi de bilmiyordu. Mavi Kelebek gözleriyle Altay'ı takip ediyordu.
"Ne oldu neden bakıyorsun?
Senin de istediğinde bu değil mi canımın yanması, şimdi bu halini çözemedim . Şeytan desem değilsin, melek hiç değilsin acınacak haldesin."
Kolundan tutup ;
"Gel buraya iyi bak yatan senin kardeşin, pavyonda sarhoş, genç, yaşlı demeden aç kurtlar sofrasına meze olan senin annen. Şimdi söyle bakalım kim acınacak halde. Git şimdi bu kadar özgürlüğe gece yarısına kadar düşünme fırsatı veriyorum. Sonrasında benim koynumda benim yatağımda. "
Yasenna'nın her adamda Altay'dan nefret etmesine neden oluyordu. Eve gelmiş salonun camını başını dayamış kendi gölgesinden korkar olmuştu. "Hep beraber olduğumuz günlerde nasıl da mutluyduk. Eksile eksile azaldık önce babam sonra Eva. Annem diri diri mezara koyduğu kendini nasıl bu hale geldik.
Altay ilk kez akşam yemeğine katılmış ailesi ile birlikte bir yemeği oturmuştu. Koray bey Altay'a bakmıştı.
" Hayırdır baba neden bakıyorsun?
" Hayır mı şer mi Sen söyleyeceksin. Ne olmuşsa sana güzel olmuş, yüzünde bir gülümseme var. Senin farkında olmasan da güzel duyguların gün yüzüne çıkan sebebini öğrenmem mümkün mü?
"Ama babacım abartma."
Koray bey varlıklı insandı istese hayatını daha lüks yaşayabilirdi. Fakat gösterişi sevmezdi. Yaptığı yardımları insanların burnuna vererek yapmazdı. Adının geçmesini tahammülü yoktu. İki katlı geniş evde yaşıyordu. Üst katta ki Çatı Katı Altay'a aitti. Bahçesi oldukça büyük ufaklı büyüklüğü yabani ağaçlar diktirmişti. Yeşil kokusunu seviyor, tam bir aile babasıydı. Eve giriş çıkış saatleri belliydi. Bir o kadar da otoriter, kuralları katı kararlarından asla geri dönmezdi. Fikirlere saygı duyar yalanı sevmez dedi. Belki de Altay'la dik kafalı, burnunun dikine gittiği için anlaşamıyordu.
Akşam yemeği bitmiş salonda çayları beklerken aile oğullarını göz hapsine almış Asel hanım konuşmaya başlamıştı.
"Evet çaylarımız da geldi. Kuzum sen iyisin değil mi?
" Evet anneciğim çok iyiyim. "
" Bize zaman ayırmadığın için teşekkür ederim. "
" Neden bu kadar çok şaşkınsınız alt tarafı bir akşam emeği.
"Uzun zamandır bir aile gibi yemek yemedik hep sen eksiktin. Bahaneler bulur evden çıkar bizi yalnız bırakıyordun. Bu yüzden Şaşkın olabilir miyiz."
"Hımmm anladım anneciğim hazırlanıp çıkacağım."
Koray bey çok dikkatli velihatını izliyordu. İşim var cümlesinde gözleri güneş gibi parlıyordu. Nedeni güzel kız olabilir mi?
Ufak bir araştırması yapması gerekiyordu.
"Neyse ben odama çıkıyorum."
Koray bey sevecen ses tonuyla konuşmaya devam etti.
" Hadi git bakalım buna da şükür."
Altay koltuktan kalkarak odasına doğru yürüdü. Asel hanım eşiyle baş başa kalmıştı. Çayından bir yudum çekip konuştu.
"Koray Altay'ın üzerine fazla gidiyorsun. Genç nede olsa kalp atışları hızlıdır. Ayak uyduramayız. Gençleri anlamak da zorluk çekebiliriz. Hayatın yaşam tarzları düzeni değişti. Altay üst katta çıkıp yatağına uzanıp külkedisini düşünmeye başladı. İlk onu öptüğün an aklına geldiğinde tüylerin diken diken olmasını yetmişti.{Zor ama güzel bir aşkı sizleri bekliyor. Bence herkesin yaşamak istediği bir aşk hikayesi vardır. Bazı aşklar ne onunla olur ne de onsuz. Gerçeğine dokunmasını korktuğun an hayaline dokunursun. Minik dokunuşlar belki de bizim hayatımızı değiştiriyordur bilemeyiz. Rastlantılar vardır o birkaç saniye ömrüne sığdırdın.
Evet benim çok hoşuma giden söz vardır. Koray Avcı aittir.⏳VARLA YOK ARASINDA YAŞANIR BAZI AŞKLAR, GEL DEMEYE HAYAT İZİN VERMEZ GİT DEMEYE KALBİN⏳
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AHENK 🦋
Ficción General"Anne nasıl yaptın bunu nasıl? " Sana anne demeye bile utanıyorum. Sen babamın aşkına ihanet ettin. Her gece başka bir erkekle resmen kendini satıyorsun " " Kes sesini benden utanıyorsun öylemi. Kardeşin hasta ve nefes almasını istiyorum. Çıktığı he...