Sözlerini tamamlayıp gözlerinden süzülüp giderken elinden tuttu. Yağmur şiddetini artırmıştı.
" Gözlerine takılıp kaldım. Yaşamış olduğun duyguları tek başına yaşamıyorsun. İlk kez başıma geldi. Önceki ilişkilerimde bu yoğun duygular yoktu. Bende ki duygunun adına ne biliyor musun?
" Dünyanın dilinde dolaşan bir kelime adı "AŞK" diye anılıyor. "
Ellerinin arasından kayıp uzaklaşırken arkasından seslendi. Saat dokuzda çiçekçi kız sen gelme ben geleceğim sana.
Gözde olup biteni uzaktan izliyordu .Kafenin kapısını sırtını dayanmış ellerini koynuna toplamıştı. Gözlerdeki aşkı fark etmiş , olup biteni izliyor, en ince ayrıntısını kaçırmamıştı. Sezgileri kuvvetliydi. Hayatında duyguya yer yoktu ama sevenlere de anlayışlıydı. Köstek olmaz her konuda destek olurdu. Hayatı durgunlaşmış haz alamıyordu.
Bu dünyada fazlalık olduğunu hissediyordu. Daha önce intihar etme girişiminde bulunsa da fazla başarılı olamamıştı. Bu defa gözler bir başka bakıyor, halk dilinde kullanılan sözcük bakan gözler nasibini topluyor sanki uzun uzun bakıyor baktığı yerde öylece kalıyor. Dünyası vardı elinden söküp alınan . Her gün doğan güneşi vardı söndürülen. Güzel günleri bağrından alınıp karanlık günlere mahkum edildi.
O günden sonra güneşi doğmayıp yaşanan günleri hep karanlıktı. Karanlık günlerinden çıkıp annesine gitmek istiyor, annesizlikle yanan bu bedeni söndürüp huzur istiyordu. O gün gelmiş yolun sonu görünüyordu. Aysima arkadaşını görünce gülen gözlerle bakıp yaklaştı.
"Günaydın kuzum beni mi izliyorsun?" "Evet sizi izliyorum. Yalnız çok güzel bakıyordu gözler bu adam sana aşık. Fakat yine sözümü tekrarlıyorum. Yaş farkı var."
Geriye doğru baktı aşık oldu adamın bırakmış olduğu izleri vardı .Yüreğine kocaman bir öküz oturmuştu sanki.
" Bakma artık gitti göremezsin. Kedi yavrusu gibi ıslanmışsın zaten iyice ıslanmadan gir içeriye sıcak çikolata yaptım işte için ısınsın. "
Yanağına bir öpücük kondurdu. Kondurup konduracağı son öpücüktü. "Sen harikasın ya sen olmazsan ben acımdan ölür giderim. İyi ki varsın İyi ki benim arkadaşımsın can dostum kız kardeşimsin."
"Hadi oradan sen de ufoyu yakayım kurut kendini hasta olup başıma kalacaksın ."
Denize bakan masada oturmuş konuşulmaya başlanmıştı.
"Anlat bakalım dün neler oldu geldi mi sana?
Üşüyen elleriyle sıcak çikolatanın bardağını avuçlarının içine almış ısınmaya çalışıyordu. Kısık sesle ;
" Sen biliyordun bana geldiğini." "Hayır fakat tahmin ettim sana geleceğini gözleri ele vermişti kendini. Korku, aşk, merak, hayal kırıklığı hepsi birbirine karışmış şekilde bakıyordu gözleri, bu duyguları yaşayan adam soluğu sevdiği aşık olduğu kadının yanında alır."
"Öyle mi dersin."
" Canım benim dilime gelmişken söyleyeyim sözümü kesmeden dinle. Ben ne kadar yaş farkı desem de bir tarafımda mutlu olacağını söylüyor. Bakımlı ve çekici bir adam yaş farkını kapatır. Sen kalbini dinle burasını söylüyorsa onu dinle yanılmazsın. Bir yoldaş bulmuşsun kendine kaybetme, kaybetmeden yürü bu yolda. Benim gibi yalnız büyüyüp yalnız ölme. Ürkek ceylanım mutluluk kapını çalmışsa eğer fazla bekletme al içeriye, aşk öyle aranma ile bulunan, kaybettiğin bir eşyayı değil ki yenisini alıp da yerine koyarsın. Beni iyi dinle güzel kız aşk öyle her önüne gelene verebileceğin bir madde değildir. Öyle herkesle paylaşılmayacak bir duygudur. Yanılma ihtimali sıfırdır insanın, bir kalbe iki aşkı sığdıramazsın ilkini sorgularsın. Sevmiş olsaydın ikinci kişiyi kalbini açmazdın. O yüzden kime ne kadar şerbet vereceğin senin elinde. Sevdim deyip de belirsizlik içinde o yolda yürüyemezsin. Yaşadığın duygular bir ilkini yaşıyorsun ve de asla yaşayamam diyorsun belki de doğrudur. İlkler hep özel olmuştur öyle de kalmıştır. Benden sonra seni emanet edeceğim bir insanı buldum. Gönül rahatlığı ile emanet edip gidebilirim. Gözler çok güzel bakıyor sana tatlım. "***Vedalar hep acı olmuştur .Hele bir de yaşadığın kabustan, çıkamamışsa insan bütün yaşamış, olduğu hayat heba olup gitmişse. Eğer sessiz çığlıklarında duyuramamışsa sesini.
boğulup gitmişse bir nefes sessiz yolculuğuna uğurlanıyor demek...***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AHENK 🦋
Ficción General"Anne nasıl yaptın bunu nasıl? " Sana anne demeye bile utanıyorum. Sen babamın aşkına ihanet ettin. Her gece başka bir erkekle resmen kendini satıyorsun " " Kes sesini benden utanıyorsun öylemi. Kardeşin hasta ve nefes almasını istiyorum. Çıktığı he...