Yasenna olanların şokundaydı. Rüyada olduğunu düşünüyor yine de inanması güçtü. Ne hissedeceğini bilmiyordu. Az önceki duası duyulup kabul olunmuş, içindeki öfkede neyin nesiydi. Gözünün önüne annesini masanın üzerine çıkartıp oynatmasını hatırlayınca beyninden vurulmuşa dönüyordu. Oturduğu sandalyeden kalkıp avazın çıktığı kadar*HAYIR* diyerek haykırmak istiyordu.
Biliyordu ki düşüncelerini susturmak zorundaydı. Çünkü mecbur kardeş Erva için annesinin yapmış olduğu fedakarlığı unutamazdı. Borçluydu annesine kolay değildi. Kendi ayaklarıyla pavyona gitmek. Koray Bey bu sessizliği sevmemiş, yanına yaklaşıp eğilip kulağına fısıldadı. "Erba için evet demek zorundasın. Evet kelimesinden sonrası özgürlük, Erva hayatı bir başka bakacak. Karar senin karanlık buz gibi toprak mı? Yarınlara umutla koşan Erva mı? Seçim senin...."
İçine adaletsiz dünya sövebildiği kadar sövdü.
"Yasenna Hanım tekrarlıyorum. Altay Bey'i eş olarak kabul ediyor musunuz?
Dilini ısırarak:
" EVET ... "
" Siz Altay Bey Yasenna Hanım eş olarak kabul ediyor musunuz?
Hiç düşünmeden ;
"EVET"
"Ben de belediyenin bana vermiş olduğun yetkilere dayanarak sizleri karı koca ilan ediyorum. Bir Yastıkta kocamanızı dileğiyle, bir ömür boyu mutluluklar dilerim."
Memur bey masadan kalkıp evden ayrıldı. Asel Hanım;
" Altay gelinin duvağını açmayı düşünmüyor musun?
Altay şaşkındı bir gecelik hevesi ile evlenmişti. Bir gecelikten çıkmış nefes aldı bütün gecelerde yanındaydı .Eliyle duasında tutup yavaşça arkaya doğru açtı. Şeftali kurusu dudaklarını dokunmak için kendini zor tutuyordu. Gözlerini kapatıp bütün samimiyetiyle alnına uzun bir öpücük kondurdu. Kokusunu ciğerlerine hapsetti. Koray Bey müziği açıp;
" Şimdi ilk dansınıza geldi. Bana öyle bakmayın nikahsız danssız olmaz değil mi."
Altay gelinin elinden tutup geniş salonun boş bulduğu köşesinde danslarının ilk adımları atılmıştı. Yasenna'nın ince belinden kavrayıp yaklaştı. Elini avuçlarının içine aldı. Yaklaşa bildiği kadar yaklaştı. Kulağına:
" Ben senden sadece bir gece istemiştim. Şimdi ise nefes aldığın sürece bütün gecelerin benim."
"Fazla güvenme attığımız imzalar sadece kağıt üzerinde kalacak. Hiç bir şekilde yatağına gecelerine gelmeyeceğim. Bir adım bile öteye taşınmayacak."
Beline sımsıkı kavrayıp kendine doğru yaklaştırdı.
"Söylediklerin imkansız işte bir kere attın o mesajı geri dönüşün yoktur artık. Ne söylemiştim hatırlıyor musun."
"Seninle olan hiç bir konu benim dikkatimi çekmiyor .Sende bunu anlamak veya anlamak istemiyorsun." "Kendinde bu kadar emin konuşma. Kendin geleceksin koynumda yatağıma da. İşte kollarımdasın."
"Erken konuşmalar sende biliyorsun kendini kandırıyorsun."
"Bunu zaman gösterecek bay egolu..."
Asel Hanım Koray Bey'e yaklaşıp; "Canım ne konuşuyorlar acaba. Bu konuşmalar aşkla ilgili olmadığı kesin."
"Evet farkındayım canım, sadece birazcık zamana ihtiyaçları var. Birbirlerine duydukları aşklarını kabullenmelerine, gözlerdeki bakışı görebiliyor musun nasıldı aşkla bakıyorlar. Bizim oğlan egosunun yenmesi, kızımızın da gururunu bir tarafa bırakması gerekiyor. İşte o zaman yaşamak istedikleri aşk bekliyor olacak. "
" Senin rahatlığına hastayım nasıl bu kadar rahat ve emin konuşabiliyorsun. "
" Kolay olacak demiyorum fakat imkansız edemiyorum. Bu aşk varla yok arasında yaşanacak, masallara konu olacak bekle ve gör... "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AHENK 🦋
General Fiction"Anne nasıl yaptın bunu nasıl? " Sana anne demeye bile utanıyorum. Sen babamın aşkına ihanet ettin. Her gece başka bir erkekle resmen kendini satıyorsun " " Kes sesini benden utanıyorsun öylemi. Kardeşin hasta ve nefes almasını istiyorum. Çıktığı he...