İlk Adım👠

30 2 0
                                    

Kahvaltı bahçeye kurulmuştu. Güneş bulutların arasından kaçamak kaçamak bakıyordu. Canan Hanım aşıkları uyandırmak için salonuna geçerek Alpaslan'ın yavaşça uyandırdı.
"Alparslan Bey Kahvaltı hazır bahçeye hazırladık."
"Tamam abla şimdi uyandırıyorum uykucuları."
Kucağında yatan güzeli saçlarını okşayarak uyandırdı. Güzel esneyerek uyandı. İlk gördüğü yüz kocasının gözleri olduğu yıllardır beklediği gözlerdi aradığını bulmuştu. Gerçekten hayal aleminde yaşadığını bu mutluluk kendine fazla olduğunu düşünüyordu.
" Günaydın yakışıklı."

"Günaydın güzel."
Alnına öpücük kondurup Selim ve Efsun'u uyandırıp kendine geldiler.
Uyanan lavaboya gidip günlük ihtiyaçlarını karşıladılar. Gülen yüzlerle kahvaltı yapıldı. Son bir sade Türk kahvesi içildikten sonra bebek turu yapılmak için dışarıya çıkıldı .Aysima denizinden gözlerini ayıramadı. Sahil kafesi ve en iyi deniz ürünleri taşıyan semti. Aşıya Müzesi'ni, Valide Paşa Yalısı'nın gezdikten sonra La Favorita kafeye gidip soluklandılar. İtalyan mutfağı, canlı müzik ve DJ performans üst düzeydeydi. Harika gün geçiren çiftler yorulmuş akşam saatleri olmadan eve gelmişlerdi.
Odalarına çıkıp banyoya girdiler. Alparslan yatağa uzanmış küçüklüğünü bekliyordu. Aysima üzerinde banyo havluları ile çıktı. Saçını sardı havluyu düzelterek içeriye girdi. Alparslan yataktan doğruldu elini uzatıp;

"Havlunu düzeltme zaten bozulacak birazdan."
Aysima uzatılan ele tutup dizlerinin üzerinde yatağa çöktü. Kokusunu içine çekti havlusunu açıp aşkla geçen saatlerin tadını çıkardılar. Aşıklar ışıkları kapatmamıştı. Aysima yanındakinin varlığına iyi çalışmıştı. Nefesi olmuş, onsuz nefes alamaz hale gelmişti. Sevgililer geçen üç ayı geride bırakmışlar, bu aşkta filizlenen bebekleri olmalıydı. Aysima regl olmayınca emin olmak için eczaneden test alıp evde kendisi yaptı. Geçmek bilmeyen saniyeler bitmek nedir bilmedi.
Beklediği çift çubuk beliriverdi. Karnını eliyle tuttu:
"Demek ben hamileyim öyle mi? Canımdan can var bedenimde benim canımdan bir can!!
Özlemle bekleyeceğim seni bebeğim {YASENNA'M} benim. Biliyorum kızım olacak şimdilik ikimizin arasında küçük sırrımız olsun olur mu? Cinsiyetini öğrenince babaya öyle söyleyelim. "
Yemesine içmesine dikkat ediyor, uzun yolculuklardan kaçınıyordu. Alkol içecekleri tüketmiyor, aylık kontrollerini aksatmadan gidiyordu. Dört ay bitmiş küçüğünün cinsiyetini öğrenme zamanı gelmişti. En son kontrolünde Doktor Hanım;
" Evet Aysima Hanım hazır mıyız cinsiyetini öğrenmeye."
"Doktor hanım ben hissediyorum kızım olacak esmer güzeli annesinin nazlı çiçeği babasının prensesi olacak."
"Evet hislerinizde yanılmadınız Aysima Hanım sağlıklı bir kızınız olacak... Rabbim hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin İNŞALLAH."
Hastaneden çıkıp pembe balonlar aldı. Pembe pembe bir ayakkabı alıp evine gitti.
"Canan abla akşam yemeğine böyle hafif ve özenli olmasını istiyorum olur mu?
" Tamam kızım nasıl istiyorsan öyle olacak. "
Balonları yavaş yavaş şişirip yatak odasına götürdü. Mutfağa bebek ayakkabılarının ve bebek filmlerini üstü kapalı servis tabağına yerleştirip, kahramanın gelmesini bekledi. Akşamı iple çekiyor bekleyen saat gelmişti. Kapıyı gülen eda ile açtı.
" Hoş geldin aşkım."
"Hoş bulduk can parem."
"Düşünü al gel yemek yiyelim."
"Hadi gel birlikte alalım düş olmaz mı?
" Hadi oradan deli şey gelecekmiş gitsen gel sürprizim var. "
" Nedir merak ettim bak şimdi. "
" Git gel akşam yemeğinde söyleyeceğim. "
Düşünü alıp salona indi. O arada akşam yemeği hazırlanmıştı. Masaya oturmuş küçüğünün gelmesini bekledi.
"İşte servisimizde geldi. "
" Ya sen gel yorulma Canan abla halleder seni karşımda görmek istiyorum."
" Bu yemek çok kıymetli veremem bizzat kendim getirmeliyim."
Tabağı önünde bırakıp Sandalyeye oturdum.

        AHENK 🦋Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin