"Bende ne izi ne de duygu kaldı."
"Bu yüzden mi ön yargılı yaklaşıyorsun."
" Bak hala daha ön yargılı diyorsun. Yasenna yapma bunu senin bir zaafın olduğunu düşüneceğim."
Düşündü bir an Eleda mantığı ile hareket etmeyi nasıl öğrenmişti. Duyguların nerede kalmış, yoksa duygular buhar misali yok olup gitmemiş miydi Aynı yaşlarda ama karşısında oturan arkadaşı olgun yaşlardaymış gibi düşünüp konuşuyordu. Neden bu kadar erken olgunlaştırılmış, hayat neden genç kızlığını yaşatmadan olgunlaştırdı. Bakışlarını Eleda'dan ayıramıyor ince ince süzüyordu.
"Kız ne oldu yabancıymışım gibi bakıyorsun."
"Öyle mi dersin."
"Evet... Bak gözlerinde hala aynı bakışlar var."
"Sadece nasıl oluyor da duygularını bastıra biliyorsun."
" ikimize karşı boş değil. Sadece egosunu bir kenara bırakıp gün yüzüne çıkarılması gereken hissiyatları var. " Altay bu evliliği kabul edeceğinden nasıl bu kadar emin olabiliyorsun." Kabul etmeyecek ve evleneceği kızın Yasenna olduğunu bilmiyor ve de bilmeyecek. Küçük bir sürprizimiz olacak. Eminim ki Yasenna da bilmiyor. Gençlere hazırladığımız küçük bir sürpriz olsun istiyorum"
"Küçük sürpriz dedin gençlerin hayatını etkileyecek. Bunu biliyorsun değil mi fakat hala daha Altay bu evliliğe nasıl ikna edeceğini söylemedin."
"Sana sorum olacak cevabı da içinde saklı. Altay ne siz yaşayamaz."
"Parasız."
"Aynen öyle biraz korku verdik mi içinde sabah şu merdivenlerden hazırlanıp şekilde inecek."
Altay konuşmanın üzerine gelmiş, olacaklardan habersizce karşısındaki tek kişilik koltuğa oturdu.
"Anlatın bakalım kim nereye gitmeye hazırlanıyor."
Koray Bey konuşmaya başladı. "Kimse bir yere gitmiyor. Sadece sen damat oluyorsun annenle onu konuşuyorduk."
"Damat ne damadı."
" Şu yanında gelini olan damat düğün dernek kurulup halay çekilen damattan bahsediyoruz."
"Baba sen bana şaka mı yapıyorsun." "Hayır çok ciddiyim."
"Babacım bana sordunuz mu?
Benim kararımı aldın mı?
" Hayır sormadım sormam da. Yarın saat 21.00 bu evde nikah kıyılacak o kadar."
" Asla bu nikah gerçekleşmeyecek... "Gerçekleşecek."
"Hayır baba evlilik olmayacak." "Tamam banka kartlarını, arabaları anahtarlarını, motor bisikletinin anahtarını ve yazlık evlerin anahtarlarını sehpanın üzerine bırak o da olmadı nüfus müdürlüğüne gidip soy ismini bırak."
"Baba ben senin oğlunum yapamazsın, hakkın yok buna."
"Öyle bir yaparım ki senin ruhun bile duymaz. Yarın sabaha kadar zamanın var. Düşün taşın cevabını söyle."⏳Bazı küçük sürprizler vardır.
İnsanın hayatını U dönüşü gibi etkileyen...⏳***Bakalım bu küçük sürpriz Altay'ın hayatı nasıl etkileyecek. Hep birlikte göreceğiz.***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AHENK 🦋
Ficção Geral"Anne nasıl yaptın bunu nasıl? " Sana anne demeye bile utanıyorum. Sen babamın aşkına ihanet ettin. Her gece başka bir erkekle resmen kendini satıyorsun " " Kes sesini benden utanıyorsun öylemi. Kardeşin hasta ve nefes almasını istiyorum. Çıktığı he...