Nakil🧠

21 0 0
                                    

"Evet eminim... 
Çünkü sen kardeşinin sağlığına kavuşmasını, bense tek veliahdımım mutlu olmasını istiyorum."
"Veliahdınızın benimle mutlu olabileceğini o kadar da eminsiniz ki özgüven nereden geliyor."
"Kızım bana iyi bak bu saçları değirmende ağartmadım insanları oturuşundan, kalkışından konuşmasından anlayabilirsin. Bak şimdi sana bir telefon gelecek, benim ne kadar kararlı oldum göreceksin."
Kısa süre sonra Yasenns'nın telefonu çalınmıştı. Arayan Doktor Faruk beydi. Telefonunu açtı.
" Efendim. "
" Yasenna hanım kemik iliği bulundu. Nakil her an gerçekleştirebiliriz. "
Güzel sevincinden oturduğu yerden fırladı. Bir an hevesi kursağında kalmıştı. Nakil yaptıracak nakit parası yoktu.
"Nakili yaptıracak param yok ki..." "Üzgünüz nakili uyumlu farklı bir hastaya yapmamız gerekebilir. Çalabileceğiniz bütün kapıları deneyin. Hatta şu anda yanı başınızda bulunan Koray'ın beyin teklifini düşünün. Her şey onun iki dudağının arasından çıkacak cümleye bakacaktır. Düşünmek için iki saatinizi var. Erva her geçen saniye ölüm yaklaşıyor ne kadar bu duruma böyle devam ederiz bilemem. Bakmışız bir sabah...
"Yeter! Doktor bey devamını getirmeyin anlayacağımı anladım." "Unutmayın ki iki saat zamanınız var."
Deyip telefonu genç kızın yüzüne kapandı. Telefonu kapatıp baktığı koltuğa oturdu. Dört bir tarafı çaresizlik sarmış düşünceler beynini kemiriyor, bir taraftan egolu zengin çocuğu Altay diğer tarafında tanımadığı adam Koray bey ve oğlu başka şansı yoktu. Erva'ya ölüme terk edecekti veya iki tekliften birini kabul edecekti. Altay bir gecelikti sonrası nasıl olacaktı. Kolu kanadı budanmış şekilde kaldığı yerden devam edebilecek miydi?
"Tamam Koray Bey teklifinizi kabul ediyorum .Doktor beyi arayıp söyleyin lütfen nakli gerçekleştirsin. "
" Yoksa o işler öyle olmuyor küçük hanım imza atarsın nakil gerçekleşir."
" Size nasıl güvenebilirim. "
" Başka bir şansın mı var?
Yalnız dikkatimi çekti evleneceğin erkeğin ismini sormadı tanımıyor musun?
"Sizi ilk kez görüyorum tanımıyorum. Söz oğlunuza gelince ismini öğrenmem de gerek yok. Bizim evliliğimiz ticaretten ibaret benim için bu evliliğin ne bir önemine de bir hükmü var."
"Benim için önemli seni cehenneme değil evime kızım olarak tek gelinim olarak evime gelmeni istiyorum. Asla pişman olmayacaksın."
"Benim gözümde cehennemden farklı değil."
"Fikir ayrı yaşıyoruz yarın bu evden benim gelinim olarak ayrılacaksın. Hazırlan gelip seni alacağım."
Ayağa kalktı kapıya doğru yönelmişken geriye dönüp ev sahibine bakıp;
d
"Dışarıda iki tane kabristan var kime ait."
"Annem ve babam..."
Dedi yaşlı gözlerle Koray Bey yaşlı gözleri görünce dayanamayıp bir baba şefkati ile yanında ki demlikleri sildi.
"Artık gözlerde yaş değil gülücükler görmek istiyorum."
Koray bey e den ayrılırken Eleda ile karşılaştı. Gelen misafir arabasına binip uzaklaşmıştı. Eleda meraklı ve telaşlıydı.
"Koray beyin bu evde ne işi var."
"Gel oturalım yaşananları kaldıracak gücüm kalmadı."
"Ne oldu korkutma beni."
"Koray Bey beni satın almaya gelmiş. Az önce Doktor bey aradı ilik bulunmuş."
"Ne güzel işte sevinmelisin."
Bekle dinle devamı var . Teklifini kabul etmediğim takdirde nakil Erva'ya değil farklı hastaya yapılacakmış. "
" Teklifi mi ne teklifi?
"Benim oğluyla ile evlenmemi istiyor."
"Ne yani sen şimdi Koray Bey'in oğlu ile mi evleneceksin. Oğlumu tanıyor musun peki"
"Hayır tanımıyorum."
"Koray beyin oğlu."
Sözünü bitirmesine izin vermeden;
"Hayır söyleme benim için o, bu, şu fark etmiyor kim olursa olsun umurumda değil. Teklifini düşünmeden kabul ettim. Annemim yarım bıraktığı görevi ben tamamlayacağım."
"Kabul mu ettim kuzum yapma kendine bunu."
"Belki de böylesi daha iyi olacak kim bilir. Kardeşim hasta yatağından uyansın, dünyaya umut dolu gözlerle baksın bir şey istemiyorum."

⏳Bilinmeden yapılan bir evlilik.
Aynı yoldan tek kişi çıkan inişli çıkışlı yollar.
Birine hayat diğerine ölüm aradaki fark görülmeyecek kadar uzak...⏳

        AHENK 🦋Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin