Kar yağışı durmuştu insanın eliklerine işleyen soğuk vardı. Yasenna son derslerini iptal iptal etmiş eve gitmek için okuldan ayrılmıştı. Altay tokadı hazmedememiş arabasına binmiş arkasından takibe başlatmıştı. Yolun ortasına girerken karlı suyun yanından hızlıca geçerken güzele sıçrattı. Güzel karın soğuk ve çamurlu suların üzerine birikmesiyle kala kalmıştı. Altay birazcık ileriye gidip arabayı durdurup indi.
Güzele doğru yürüdü. Yasenna iliklerini işleyen soğuk sudan konuşamadı.
"Yazık ya Kül Kedisi ıslanmış ve de üşümüş hangi bencil insan yapmış olabilir ki tanıyor musun?
Aslında aklımdan geçen bir isim var büyük harflerle Altay...
Kahkahalar havada uçuşuyordu. Yaptığı çirkinlikten dolayı kendisiyle gurur duyardı. Duyguları karma karışıktı. O hali üşüyen panda yavrusundan farksızdı. Bir tarafı alıp kaçasım geliyor diyor, diğer tarafı atmış olduğu tokadın hesabını sorarcasına bakıyordu.
Yasenna kendini toparlayıp titrek ve kısık ses tonuyla konuşmaya başladı.
"Sen var ya sen ruh hastasısın, sevgisiz büyüyen bir zavallısın. Çaresiz solucandan farkın yok senin böyle yaparak beni küçük düşürmek isterken her defasında kendinle ilgili bilinmeyen yönünü keşfe diyorsun. Beni iyi dinle büyük harflerle
SEVGİSİZ BÜYÜYEN ZAVALLISIN..." Omuzuna omuzunu çarparak dolmuş durağına ilerledi. Kül Kedisi her defasında Altay'ı çıldırtmayı başarıyordu. Bu durum şımarık gencin canını sıkmaya yetiyordu. Servise binerken Altay'ın bakışlarını fark etti o bakışlarla otobüse bindi. Üzeri ıslak olunca koltukları ıslatmak istemedi durağa kadar ayakta gitti.
Son durakta inip Mahalleye doğru ilerleyip yürümeye başladı. Eve gelince anahtarla kapıyı açıp içeriye girdi. Annesi kızının halini görünce endişeye kapıldı.
"Kızım bu ne hal nasıl bu hale geldin." Anneciğim psikopat zengin gencin hediyesi diyelim. "
" Biliyorsun değil mi?
"Biliyorum babama da böyle tanışmış tınız. Ama babam gibi mert delikanlı değil."
"Kıyafetlerini çıkar hasta olmadan. Zaten iyice soğuğunu yemiş. Bazı aşklar nedensiz başlar kızım. O nedensiz dediğin varlık gün gelmiş bir bakmışsın ki sende kos kocaman soru işareti oluşturmuş bilemezsin. Gönül işi bu nedensizde sever insan."
"Aman anne sevilebilecek bir tarafı yok."
Sen kıyafetlerini çıkartıp temizlerini giyinip, kirli kıyafetlerin makineye atıp çalıştırdı.
"Gel kuzum battaniyeye sarıl için ısınsın."
Battaniyeyi alırken annesinin ellerinden öptü.
"Annem teşekkür ederim kardeşim nasıl?
"Bilmem yemedi düzgün kıyma alıp köfte yaptım. Bir dilim zor getirebildi. Korkuyorum canım yanıyor.
" Annem lütfen sakin kalmalısın nerede pozitif düşen kadın, karşımda güçlü kadını görmek istiyorum.
"Çay demledim ana kız karşılıklı içelim."
"Olur hemen getiriyorum."
Yasenna battaniyeyi koltuğun üzerine bırakıp mutfağa girdi. Demlenmiş çayı bardaklara döküp servise hazır şekilde sehpanın üzerine konmuştu ki, Erva'nın burnundan aniden kanamış baygın şekilde yatıyordu. "Anne Erva cansız yatıyor." Aysima'nın korkuları gün yüzüne çıkıyordu.
"Yasenna hemen ambulansı çağır!
Annesinin telefonunu alıp aramaya çalıştı titreyen eller güzelin tutmaz olmuştu. Tuşlara zorlukla basa bildi. Ambulans gelmiş hastaneye mahallenin meraklı bakışları arasında ilerlemişti. Kara haber tez duyulmuştu. Mahalle bakkalcısı;
"Güzel, güzel çaresiz kaldı kucağıma kendiliğinden gelesin."
Doktor Turgut bey muayene yapıp tahlil istedi. Tahliller erken çıkmış, doktor beye gönderilmişti. Sonuçlar doktor beyin eline ulaşılınca aile ile konuşma yapmak için odasına çağırttı.
"Evet Aysima hanım ciddiyet düşündüğümden hızlı ilerliyor. İlaç tedavisi sonuç vermiyor .Kemoterapi görmesi gerekiyor büyük ihtimalle de kemik iliği nakli yapılması şart. Çok hızlı ilerliyor daha donanımlı hastanede tedavi görmesi lazım. Durumunuzu biliyorum fakat şartları zorlamalısınız Özel Egepol Hastanesi'nde benim hocam var. Elinden hiçbir şey kurtulamaz masraflı olacak böyle git gel zaman kaybı başka bir şey değil. Düşünün isterseniz ben de hocamla konuşur yardımcı olmaya çalışırım."
" Kaybetmeye tahammülüm yok doktor bey konuşun."
" Hocamla konuşup sevkinizi gerçekleştiriyorum. "⏳Bir kucaktan bir can alınabilir mi? Bir Ana evladını bırakabilir mi?
Başa gelmeden dert anlaşılabilir mi? Umutla açılan çiçek yok sayılabilir mi?
Can olmadan Canan nefes alabilir mi? Kaybolup giden yıllar telafi edilip geriye alınabilir mi...⏳
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AHENK 🦋
General Fiction"Anne nasıl yaptın bunu nasıl? " Sana anne demeye bile utanıyorum. Sen babamın aşkına ihanet ettin. Her gece başka bir erkekle resmen kendini satıyorsun " " Kes sesini benden utanıyorsun öylemi. Kardeşin hasta ve nefes almasını istiyorum. Çıktığı he...