O Benim Annem♥️

17 0 0
                                    

Aysima evin içine girip sessizce yatağına uzandı. Yorganı kafasına çekip karanlıkta uyumaya çalıştı. Sabah olmuş kar yağmaya devam ediyordu. Kalkıp lavaboya doğru yürürken annesini uyuduğunu görünce sessiz hareket etmeye başlar çalıştı. Günlük ihtiyaçlarını karşılayıp odaya çekilip giyindi. Çantasını alıp minik adımlar atarak evden ayrıldı.
Eleda'yı almak için evine gidip zile basta. Kapıyı Asya hanım açtı. "Günaydın Asya abla uykucu uyandı mı?
" Uyandı canım. Kapıda öylece bekleme gel içeriye. " 
" Kimmiş uykucu bakayım , haydi gidelim. Annem benim yerim senin o tombiş yanlarını akşama görüşürüz." " Görüşürüz bir tanem. "
İki arkadaş evden ayrıldılar. Yasennayı üniversitede büyük bir sürpriz bekliyordu. Okulun bahçesinde projeksiyon koyulmuştu. Altay babasının okulu olduğu için bir dediği iki olmuyordu. Koray bey oğlunun şımarık hareketlerinden bıkmıştı. Altay okuldaki kameralardan ve öğretmenlerden bilgi alıyordu. Bahçeye gençleri toparlayıp Yasenna'yı bekliyordu. Bahçede ki kalabalığı görünce merak etmişlerdi. Bilemezdi nedenini kaderini değiştireceğini.
"Hayırdır neler olur kalabalık neden toplanmış olabilir."
"Bilmiyorum içimde kötü bir his oluştu."
"Şimdi öğreniriz."
Cem'i kapıya gözü olarak bekliyordu. Telefonla eline alıp tuşlara basıp aradı.
"Kanka seninki geldi."
"Gelsin bakalım, filimi çok beğenecek."
Ne kadarda öfke duysa da içinin derinliklerinde fırtınalar kopuyordu. Acıyan bedenine sessizce küfürler saydırıyor , konuşan iç sesini susturmaya çalışıyordu. Susmayan sesine hançer alıp saplayası vardı .Yolun sonuna gelinmişken geri dönüş olamazdı. Oynanan oyun bugün bitmeli, ruhlar özgür bırakılmalıydı. Kağan son bir kez şansımı deneyip engel olmaya çalıştı. "Altay yapma bak sonra pişman olacaksın Kül Kedisi'ne gözlerin bir başka bakıyor. Pişman olmadan iş işten geçmeden vazgeç."
"Aşk mı?
Ne aşk nedir...
Dünyanın bütün kızları benim."
Dese de düşünmeden de geçemedi. Gözlerim nasıl bakıyordu. Mavi Kelebeğe bakan gözlerini hayal etti. Kortu bakan gözlerinden korkup hayalini yarıda bıraktı .Tamamını izlemek canının acıtıyordu. Reddedilmek, kabul görmemek öfkelendiriyordu.
Kalabalığı yararak Yasenna'ya doğru yürüdü.
" Buğulu gözlere bakmak yok oğlum." kendini şartlandırsa da başarılı olamıyordu. Adını telafuz etmek bile heyecanlandırırken  nasıl olurda buğulu gözlere bakmaktan geri durabilirdi. Derin nefesler alıp beynindeki düşünceleri silip attı.
"Kül Kedisi hoş geldin. Topluluk seni bekliyor, izlemen geren bir film var. Baş rollerde oynayan kadının ismi "AYSİMA" izlemek ister misin?
" Aysima mı?
Kolundan tutup dev ekran karşısına getirdi.
"Kaan başlat."
"Kardeşim yapma."
"Aç dedim!
Kaan gözlerini kapatıp, düğmeye bastı. Koca ekranda annesinin resmini görünce elinden kitaplarıyla beraberinde çantası yere düştü. Şaşkındı inanamadı.
Koca bir ekran koymuşlar saçma sapan kıyafetler içinde bakmaya kıyamadığı annesi. Nasıl olabilirdi montaj olduğunu düşündü. Karşısındaki Altay olunca ihtimal vermezdi.
"Şaka filan mı?

" Şaka mı... kızım sen ne kadar zavallısın. "
Annesinin masanın üzerine çıkışı erkeklerin konuşması, seslerin yükselmesi, kurulan cümlenin çirkinliklerine dayanamayıp Kaan'nın elindeki kumandayı alıp koca ekrana fırlattı.
" Ne yaptın anneme!
"Ben bir şey yapmadım .Annen kendi ayağıyla masama gelip bizi eğlendirdi. Annen pavyonda çalışıyor kabullen" "Hayır hayır olamaz annem bu eziyeti kendine yapmış olamaz."
Hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı. Altay Alaca konuşmacıya yana yana devam etti.
"Ne fırlatır sen fırlat istersen etrafı kır dök gerçeği değiştiremezsin. Annen para için kendini ağzı sarhoş kokan adamlara."
Yasenna daha fazla dayanamayıp tekmelemeye başladı. Attığı yumruklar canını yakmıyor duygularının, tutkusunun esiri olduğu kızı ne hale getirdiğine acıyordu. Sözlerine esirgemeden ellerini yumruk yapmış kulağına fısıldamaya başlamıştı.
" Sende annenin kızısın kendini para karşılığında satmak istersen bana gel istediğin ücret fazlasını verebilirim." Yasenna dayanamayıp tokat attı. "Allah kahretsin seni. Nasıl bir insansın sen. Hiç mi acıma duygun yok. Anne o annem!
Sen ne anlarsın insanın içindeki acıdan, çaresiz kadından faydalanmak da ne demek oluyor. Kardeşim ölümle burun buruna ücreti ödenmediği an tedaviyi yarıda bırakılıyor. Annem sizin gibi bencil kendi menfaatleri arzu ve isteklerini düşünen insanlar yüzünden bataklıkta.
Sen Altay Kozcuoğlu annemin kolundan tutup bataklıktan çıkarsaydın bıraksaydın o vakit sana adam verdim. Annemin yaptığını savunmuyorum mantıklı bir açıklaması yok. Fakat her ne olursa olsun her şeyden önce benim annem. Sen şimdi bu videoyu bana izletince kazanmışım oluyorsun. Ben annemden nefret mi diyeceğim sanıyorsun. Hayır tek başıma o bataklıktan çıkaracağım annemi..." Yüzüne tükürüp ;
" Yazıklar olsun sizlere, insanız deyip ortalıkta geziniyorsunuz. "

{Nefret duygusu nedir. Bana terimini anlatabilen var mı? kızgın olur insan eser güller yakıp yıkar, nefret kötü bir duygudur herhalde arkadaşlar, Harbi diyorum düşünüyorum da nefret duygusu kapımdan bile getirmemiş.}

        AHENK 🦋Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin