Gelin🕯️

20 0 0
                                    

    Eleda gözlerini açar açmaz arkadaşının yanında soluğunu almıştı. Bahçe kapısından içeriye giden şoför ile karşılaştı. Eve doğru koşarak ilerledi. Kapıyı kırarcasına yumrukladı. Yasenna geriye dönüp kapıyı açtı.
"Günaydın canım bahçeden karşılaştık Koray Bey'in şoförü galiba."
"Evet canım notu vermek için gelmiş." "Notumu ne notu? 
Ne yazıyor peki."
Notu uzatıp eline verdi...
"Ticaretten ibaret olan evliliğimin saat yazıyor." 
"Bir şey söyleyeyim mi sana, hayat beklediğinden güzel olacak kim bilir." "Nasıl olacak peki söyle bana bir eşya gibi alınıyor insanın gururu... Çaresizlikten faydalanıp kesilip biçiliyor hayatın. Kukla gibi onların elinde özgürlüğün,  zoraki yapılan evlilik çıkış yolu gösteriliyor bana neden!!
Kardeşimin hayatı zenginlerin iki dudağı arasından çıkacak cümlelere bakıyor. Fakiriz diye insanca yaşama hakkımız da mı yok. Hayallerimiz fakir olmak zorunda mı?
Allah kahretsin bozulan düzeni."  
   Salonda duran sehpayı altı üstüne getirdi. Koltuktaki küçük yastığı alıp pencereye fırlattı. Eleda arkadaşını tutmaya çalışsa da pek  mümkün olamadı.
" Neden... neden...
Bu kadar ucuz mu yaşamak, annem babam yaşıyor olsaydı bunları yaşamak zorunda kalmazdık. İnsan öldürmek canı almak bu kadar mı kolay. Öldürünce her şeyi bitiyor mu? sonrası nasıl şekil alacak.  Geride kalan etkilenmiyor mu sanıyor insanlar, diyelim ki etkilenmiyor biz neden bu haldeyiz. Annesiz babasız umutsuz yaşamak zorunda mıyız."
     Yere yığılıp hıçkırarak ağladı. Eleda sarıldı arkadaşına ;
" Çok haklısın ama yok işte bu düzen böyle kurulmuş değiştirilemez. Umut edelimde elbet bir gün bu düzeni değiştiren birileri çıksın. "
Gözyaşlarını sildi.
" Bak ne yapalım her şeyi unutup güzel bir kahvaltı yapalım. Bugün hiç bitmeyecekmiş gibi yaşayalım. "
"  Nasıl olacak?
"Nasıl filan yok işte, yaşayalım unutalım gitsin."
    Kahvaltı yapılmış dağılan ev toplanmış saatler ilerleyip zaman gelmişti. Asel Hanım şoförle beraber külkedisini evine gelmiş, şoför bahçenin kapısını açmış, Asel hanım bahçeden eve doğru ilerlemişti. Zile basmış Eleda kapıyı açmıştı.
" Yasenna Hanım."
"Yok ben arkadaşıyım ve Yasenna içeride hazırlanıyor. Buyurun lütfen." Asel merak içerisinde eve gelmişti. Ortalıkta evin kızı görünmüyordu.  Daha fazla dayanamayıp gelin adayını sordu.
"Nerede?
Yasenna odadan dışarıya çıkıp;
" İşte buradayım... "
Asel Hanım arkasını dönüp sesin geldiği yöne doğru baktı. Çok şaşkın, bir o kadar da mutluydu.
" Aman Allah'ım ne güzellik böyle, Koray haklıymış her  her şey güzel olacak. "
     Yasenna'ya doğru yaklaştı ellerinden tutup avuçlarının içine aldı. Anına bir öpücük kondurup: "Senin her daim yanında olacağım. Yalnız kalmayacaksın annen gibi olamasam da  arkadaşın olabilirim. Şimdi gidelim canım."
İki arkadaş vedalaştılar.
"Gittin diye benden kurtulduğunu düşünme sakın, ben yanında baş belası olarak kalacağım."
Güzel kız arkadaşına konuşamadan sarıldı. Geriye baka baka araba baba ocağından ayrıldı.
    Kuaföre gelinmişti. Asiye hanım kuaföre kapatmıştı.
"Aysel Hanım hoş geldiniz. Kızımız da pek güzelmiş."
"Hoş bulduk, hemen işinize başlayın."
"Tabii gelin  hanım nasıl isterse saçını."
Geli boş gözlerle baktı kuaföre. Asel Hanım konuyu daha fazla uzatmak istemedi.
"Doğal güzelliğini bozmadan işinizi yapın. Bu yüzden tercihimiz
sizden yana kullandım."
"Evet anladım Asil hanım hiç şüpheniz olmasın beklediğinizden daha güzel olacak. Gelinimiz zaten güzel zorlanmadan işimi yapacağımdan emin olabilirsiniz."
    Aradan iki saat süren zaman sonrasında karşısında duran  güzele imrenerek bakmıştı.
"İşte gelinimiz hazır. "
" Çok güzel olmuş ellerinize sağlık. Şimdi gidelim kızım. "arabaya binip eve doğru ilerlediler.

Aslında bu bölüm hakkında konuşmak istemiyorum. Herkesin yaşamak istediği bir aşk hikayesi vardır. Eğer yansıtabilir sem benim yaşamak istediğim veya hayalimdeki aşkı anlatmaya çalışacağım.

⏳Ne onunla olur ne ne de onsuz, varla yok arasında sıkışıp kalan bir aşk hikayesi...⏳

        AHENK 🦋Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin