Sen Hicran'a Kara Sevdalı mısın/67

3.8K 420 172
                                    

🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿

Medyadaki müzikle dinleyin isterseniz...

Arkadaşlar dünkü yazdığım bölüm hakkında bir açıklık getirmek istiyorum... Dün Hamza ve Güler'in Hicran'a kocasını ikna etmesi ve sakinleştirmesi konusunda yazdığım yerlerde yanlış anlaşılma olmuş sanırım.
Orada mahremiyetle ilgili hiçbir şey konuşulmadı. Güler abisini düşünen geçek bir kardeş olarak sadece" abimi dün geceki gibi sen sakinleştirebilirsin Hicran....." dedi.

Hicran'da utandı. Çünkü dün geceki olay Hicran'ı yanlışlıkla istemeye gelmeleriydi... Hicran gibi edepli ahlaklı birisi de haliyle kaynının yanında utandı... Burada çok yanlış anlayanlar olmuş.

Sanki Hicran'ı başka şeyler için teşvik ediyorlar gibi anlaşılmış...
Bir tek açık saçık kelime yazmadığım halde. Sanırım Hicran " beni çok feci şekilde utandılar...." diye düşünmüştü.
Burayı yanlış anladılar ve ben de o cümleyi kaldırdım.

Arkadaşlar sakinleştirmek sadece, çok afedersiniz belden aşağı ve mahremiyet çerçevesinde mi olur?
Bir insanla konuşarakta sakinleştirebiliriz...
Ve Cihangir Bey önceden kimseye eyvallahı olmayan bir adamdı .
Hicran, Cihangir Beyin üzerinde çok etkili. Ve o evdeki herkes bunu fark ediyor...

Bunun için" sakinleştir konuş anlat..." dediler. Başka ne vardı ki orada inanın çok dehşet verici bir dönemdeyiz her şey belden aşağıya düşünülür olmuş... Yanlış anlaşılır olmuş...

Ve benim daha önce ki kitaplarımı okuyanlar bilir aile arası, arkadaşlar arası asla ve asla iğrençlik ve mahremiyet ihlali gibi konular yazmam. Bir önceki hikayemde "Ceren, Yavuz'a aşık mı acaba?" diye yorumlar yapan bile oldu.
Ben asla ve ve asla öyle şeyler yazmam... Okuma oranı yükselsin diye veya başka sebeple. Allah korusun ben asla ve asla böyle bir şeyi yazmam ve vebale girmem...
Benim bu kitapları yazma amacımı defalarca bildirmeme rağmen inanılmaz...

Buraya, o kadar güzel şeyler araştırıp yazmak için uğraşıyorum. Dini hikayeleri , dini kuralları eşler arasında güzel bir şekilde bağlayarak anlatmaya çalışıyorum...
İnanın yanlış anlamayın kendimi bir şey olarak gördüğüm için söylemiyorum ama en zoru da bu... Birbirine konuları bağlayıp aktarabilmek...
En kolayı da ne biliyor musunuz belden aşağıya + 18 sahneleri iğrenç iğrenç yazmak ve bir sürü takdir dolu mesaj almak ve ben bunu asla ve asla istemiyorum...

Allah şahit ki + 18 sahne yazamıyorum ve düşüncesi bile beni çok rahatsız ediyor.
Ben karı koca arasını arasını hissettirmek için çok az yüzeysel anlatırken bile, mesela en ufak
" boynumu öptü, dudağımı öptü..." gibi bir cümle yazdığımda bile kendimce ar edip utanıyorum ve yazmakta istemiyorum.
Ama karı koca arasını sizlere hissettire bilmem için ufak tefekte yazmak zorundayım...

Benim onca araştırdığım emeğimi görmeyipte, yanlış ya da kendi kafasına göre yorumlayıp, yorumlar yapanlar beni üzüyor.. Ya hikayeyi tam okumuyorlar öncesini bilmiyorlar ya da bölümleri atlayarak okuyorlar konuları tam idrak edemiyorlar ve pat diye olmadık bir soru soruyorlar yorum yapıyorlar... Elbette yoruma ve uygun eleştiriye açığım ama dediğim gibi biraz makul düşünün yoruluyorum inanın.

Hicran'la Cihangir bey evliler. Doğal olarak herkes evli insanların karı ve kocanın arasında bir mahremiyet olduğunu bilir. Ne Hicran ne de Cihangir bey asla bu konuda açık veren birisi değiller...
Ben daha önceki bölümlerimde mahremiyetin önemini üstüne basa basa yazdım...

Sadece geçen bölüm Güler, Hicran'ı güldüre bilmek için üstü kapalı bir kaç kelime söyledi...
Oda açık açık bile değildi.
Hicran'da asla ağzını açıp tek kelime dahi etmedi.
Cihangir bey de tekrar hayran kaldı karısına.

Sabr-ı Sükut 5. Seri  ( Hicran ) TAMAMLANDI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin