Bizim acilen aklımızı başımıza devşirmemiz lazım diye giriş yapıyorum.
ACİLEN! Anne kına kıyafeti giymiş, kucağında daha omurgasını dik tutamayan ama kafasına konan, sağa sola kayan tüllü fesi taşımaya çalışan bir bebekle, roman havasında konuya komşuya nispet edercesine oynuyor.. Kulaklarıma gelen tek ses şu; -Bakınnnn en ince sarmayı sarmışız, sigara börekleri malboroya meydan okuyor, yemeden önce sağdan soldan iyice çekin yandannnn,
-Kocamı kredi belasına sokup, Allaha isyan ettiren bir harama bulaştırarak aldırdığım bilennziklerimin şıkırtısını duyamıyorsanız müziği kısabiliriz yandan yandannnn,
-0 kadar boşum ki, o kadar gereksiz ve lüzumsuz bir hayat yaşıyorum ki bu işlere patlatacak bir kafam var ohhh ohhh, -
Hayatta konu komşu-akrabaya hava atmaktan ve sürekli mahrem hayatımı allayıp pullayıp paylaşmaktan başka bir meziyetim ve fonksiyonum olmadığı için bu saçmalıklara ayıracak vaktimde boll, amaaaan sabahlar olmasın,
-Ama örfi bişey bu tağbikisiii yapmak zorundayığzz..Ne kadar haklılar değil mi? Allahın farzlarına böyle ehemmiyet ve önem verirlerse, kim batıl batıl işleri sürdürecek toplumda? Kim oyalanacak boş boş! Cehenneme odun lazım olduğu gibi, kapitalist düzenede ahmak köleler lazım..! Adam borca girip hava atmaya çalışır mı ya? 6 aylık bir bebek bu bebek!!! Sorumlu ve kişisel gelişimini tamamlamış bir anne bu dönemde asla böyle absürd bir işe kol sıvamaz. Bu kadar parayı yavrusunun eğitimi için harcar. El kadar çocukların ihtiyacı mı var böyle şeylere Allah aşkına.
Hem ekonomik olarakta yazık günah değil mi? Bu tarz tipleri hep asgari ücretle geçicen hanımlar takip edip özeniyor ne hikmetse.. Yok öyle bir dünya gerçekten. Kimse kendini kandırmasın! Dolar olmuş 15 lira, altının gramı 900 liraya çıkmış! Ülke olarak hakiki manada rızık ile imtihan ediliyoruz ve her köşeden sıkıştırılarak çekilmek istediğimiz bir savaş var. Çöpten kağıt toplayan Suriyeli bir babayla konuşun bakalım, Halep meydandaki villasından, patronu olduğu tekstil firmasından bahsetsin size.. Yarın bizde çadır kente düştüğümüzde bu toz pembe dünyalarında, pembe panjurlarla dolanan kadınlar ne yapacaklar acaba?
-Su alan çadırda havuz selfisii gülümse bebeğaam!Yoksa sahte dünyaları başlarına yıkıldığında isyana düşüp hem dünyalarını, hem ahiretlerini mi kaybederler. Hayat böyle bir şey değil kardeşler.
Böyle bir şey değil! Bizim bu dünyaya gelme amacımız var. Ve sonlanacak bir hayatımız.. Görülecek hesabımız. Çıkacağımız huzur var. Dava edinin, dava edinin.. İlla çıkın meydanlara demiyorum ama çocuklarınıza bir elma soyarken Kudüs'ü anlatın.. Efendimizi anlatın... "ALLAH NURUNU TAMAMLAYACAK" ayetini okuyup, bu minvalde nasıl bu dine yardım edebiliriz bunu konuşun.. Elbette güleceğiz, eğleneceğiz ama bu değil.. Bu değil, Böyle değil.. Vallahi değil!YAĞMUR İBİC....
Yağmur hanım bugün paylaşmış. Çok hoşuma gitti ama okurken kendimi de çok kötü hisettim...
Gerçekten biz nereye doğru gidiyoruz. İşte böyle böyle Allah'tan bazı şeyleri bizler istedik.Tamam belki bizler böyle şeyleri yapmıyoruz ama inanın yaşın yanında kuruda yanıyor daima...
Sakın yanlış anlamayın arkadaşlar lütfen, ben böyle şeyleri paylaşıyorum sizlerle ve kitalarımda da hiç bir zaman uçuk bir hayat anlatmadım farkındaysanız...Çünkü insanları etkileyip veballerine girmek istemedim.
Baş erkek karakterlerim daima zorlukla ve yoklukla mücadele ederek başarmış ve kazanmış kişiler. Çünkü Allah gerçekten çalışsana ama az ama çok veriyor...Rızka kefil Rabbimizdir...Kadın baş karakterlerimin hiç birisinin hizmetçisi yok. Tüm işlerini hamile olsalarda, çocukları olsada kendileri yapıyor...
Gerçek hayatta olması gerektiği gibi...
Çünkü herkesin hizmetçisi yok...Tutacak parası da yok...Boş hayatlara da, hayallere de yer yok...
Dimdik ayakta durarak gerçek âlemde yaşamalıyız. Hem maddi hem manevi olarak...
Niyetlerimiz temiz olsun dostlarım...
O zaman Rabbim bir şekilde ummadık anda kapılar açar...Ben çok erken yaşta evlendim...
19 yaşında ki büyük oğlumla aramda 16 yaş var...
Değerli eşim hep kitaplarımda ki erkek baş karakterlerim gibi çocuk yaşta çalışıp hem ailesine hem kendine bakmak zorunda kalmış birisi...
Bakmakla zorunlu olduğu bir ailesi vardı daima...O yüzden sadece kendimize göre bir hayat yaşama lüksümüz yoktu...Şimdi tüm kardeşleri evlendi artık...
Zorluklar yaşadık ama hiç bir zaman gözümüz yükseklerde olmadı. Başkalarına göre hayatlar yaşamadık.
Daima makul yaşadık...
Hiç bir zaman eşimi gereksiz borca sokturup faize, krediye bulaştırmadım çok şükür Rabbim'e. Rabbim asla ve asla nasipte etmesin diye dua ederim, ederiz...Kredi kartı bile kullanmıyoruz biz...Varsa olduğu kadar alırız yoksa olanla idare eder geçeriz...Sakın yanlış anlamayın bu yazdıklarımı dostlarım...Amacım kendimi anlatmak değil...Bu zorlu günlerde birbirimizi motive edip, gençlerimize geleceklerine dair birşeyler aktarabilmek.
O yüzden yazıyorum...Çünkü gerçekten çok zor günlerden geçiyoruz. Rabbim Aziz Devletimizin, Aziz Milletimizin yâr ve yardımcısı olsun...🤲🤲Bol bol dua edip tevbe edelim canlarım...Önemli olan vatanımızın güvenliği...
Canın, namusun güvenliği...
Yeni kitabımda Ahıska Türklerinin acı dolu dramını azda olsa aktardım. Rabbim nasip ederse yazdıkça daha çok acı dolu dramlar okuyacağız. Bayağı bir araştırma yaptım çünkü. Kanım dondu resmen 😭😭
Rabbim öyle durumlara düşmekten bizleri korusun. 🤲🤲🤲Çünkü bizim Türkiyemiz çok güzel ve önemli o yüzden çok kem göz var üzrinde...
En güzele emanet olun...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sabr-ı Sükut 5. Seri ( Hicran ) TAMAMLANDI
Ficción GeneralNOT:ÇALINTI VEYA EN UFAK BİR KOPYALAMA DURUMUMDA AVUKAT KUZENİM VE ABLAM TARAFINDAN GEREKEN TÜM YASAL İŞLEMLER YAPILACAKTIR... KURGUMUN HİÇ BİR KURUM VEYA KURULUŞLA ASLA VE ASLA EN KÜÇÜK BİR İLGİSİ YOKTUR TAMAMEN HAYALİDİR... 1960 yılında İzmir'in...