Bir Bez Parçacı Kıyafetim Ne Önemi Var ki Beyim/46

3.6K 436 165
                                    

🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿

Medyada ki müzikle dinleyin isterseniz...

Arkadaşlar rica etsem satır aralarında duygu ve düşüncelerinizi bildirseniz ve beğeni verseniz 🤗🤗☺☺

🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿

Esma Hanım, sabah Cihangir Bey'in bana " herkes gitsin ama sen gitme Hicran beni bekle" dediğini duyduğundan olacak ki saçını yaptırıp gelip " ben bey oğlumla birlikte gideceğim. Bu herkesten daha fazla benim hakkım... Orada öylece bir köşede oturupta, koskocaman heybetli, anlı şanlı beyler beyi oğlumun yanında başkalarımı gidecek astsolist gibi...?" diye imalı imalı bana laflar vurarak ve küçümseyen bakışlar atarak, baş köşeye kurulmuş bekliyordu.

Evden O'nun haricinde ki herkes gitmişti... Öyle olmasa gizlice, ütüleyip hazırladığım uygun kıyafetlerimi çıkarıp giyecektim...
Bu kadından korkmuştum üzerime giydiğim kıyafete bile bir zarar verebilirdi... Hatta hiç çekinmeden gelip yırtardı veya başka bir şeyler bile yapabilirdi üzerimdeyken...

Gül ablam boşunaya dememiş
" Hicran bu kıyafetlerini, kitaplarını sakla. Bu evde anam ve Gülizar ablam gibi bir faktörü var..." diye.

İyi ki bu nasihatı bana yapmış. Allah binlerce kez razı olsun O'ndan. Yoksa şimdi ne olurdu halim...?
O yüzden Cihangir beyin gelmesini beklemekten başka bir çarem de yoktu...

Bende daha fazla Esma hanımın yaptıklarını düşünüp boşa vakit harcamamak için ve huzuruma kavuşabilmek için ikindi namazımı kıldım...Peşinden de, Nebe ( Amme) süresini okudum. Peygamber Efendimiz de ikindi namazından sonra bu sureyi okurmuş.
Ve fazileti, hikmeti çok büyüktü...

🥀" Kim Nebe Sûresi'ni ikindi namazından sonra okursa Allah O'nun rızkını genişletir. O'na dünya dağları ağırlığınca iyilikler yazılır. Kıyamet günü Yüce Allah her bir kulunu nurlu kılar...🥀" bildirilmiştir.

Rahatlayıp huzura kavuşmuştum.
Şu yalan dünya da dertte baki değildi, güzel günlerde baki değildi.
Tek gerçek ve baki olan, ebedi yurdumuz olan ahiret yurduydu...
Tek götürebileceğimiz şey ibadetlerimiz, temiz ahlak ve güzel huyumuz...
Birde yaptığımız hayır ve hasenattı.
Şayet Rabbim evlat emanet ederse O'nları da en güzel şekilde, tam bir müslüman olarak yetiştirebilmektir...

🥀"İnsanoğlu öldüğü zaman, bütün amellerinin sevabı da sona erer.
Şu üç şey bundan müstesnadır ;
Sadaka-i câriye, istifade edilen ilim, kendisine dua eden hayırlı evlat."🥀bildirilmiştir...

*******

Kısa bir süre sonra Cihangir Bey de geldi. Böyle özel bir günde O'nu üzmemek için hiçbir şey
bildirmemiştim.
Gülümseyerek" hoş geldin beyim. Nasıl oldu baş ağrın geçti mi?" Dedim.

Günler sonra ilk defa böyle bakıyordu. Ve bu bakışları şu anda beni çok bahtiyar etmişti...
Ama yine daha fazla yüzüne bakamayarak utandım ve başımı önüme eğdim.

" Sağol Hicran. Geçti..." diyerek ve derin bir nefes alarak elinde ki çantaya baktı ve " Hicran sana bir şey sormak istiyorum..." dedi.

Şaşkın bir şekilde" buyur beyim sor..." dedim. Ama aklımda da mektubu okuyup okumadığı vardı. Hoş okusada benim yazdığımı nereden bilecekti ki. İsmim yoktu cismim yoktu. Elime yüzüme bulaştırmışım herşeyi...

Gözlerimin içine derin derin bakarak biraz düşündükten sonra" boş ver şimdi bunları. Biz hazırlanalım..." dedi.

Esma hanım seslerimizi duymuş olacak ki hemen yanımıza geldi.
Cihangir bey anasının geldiğini görünce şaşkın bir şekilde " ana sen gitmedin mi?" dedi.

Sabr-ı Sükut 5. Seri  ( Hicran ) TAMAMLANDI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin