Bundan Daha Büyük Süpriz mi Var/ 91

3.2K 400 174
                                    

🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿

Medyadaki müzikle dinleyin isterseniz...

🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿

Aylardır beklediğim büyük gün nihayet gelmişti. Otelde Cihangir'in kendine ait suitin de hazırlanıyorduk. Anacığımız da yanımızdaydı... Yüce Rabbim'in izniyle sabrım nihayet en lezzetli meyvelerini bir bir ikram ediyordu bana...
Ve her verdiği meyvenin lezzetine de doyum olmuyordu...
Ama bu lezzetli meyvelere ulaşıncaya kadar da çok acı meyveler yemiştim.
Kan kusup kızılcık şerbeti içtim demiştim...

Üzerim de kocamın diktirdiği gelinliğim vardı. Aylardır artık benim için böyle güzel ve özel anların hiç  olmayacağını düşünüyordum...Ama
'çıkmadık candan ümit kesilmez' dedikleri de bu olsa gerekti.
Gelinliğim tam da hayalimde ki gibi upuzundu...
Mutluluktan dolayı gözlerimim dolmasına mani olamıyordum...

Elimle şefkatli ve yavaş bir şekilde karnıma bastırdım. Yavrumu hissetmek ister gibi.
" Minik kuzum bak gördün mü baban anana hayallerindekinden daha güzel bir gelinlik diktirmiş... Acaba biz ne yapsak babana hediye olarak...Ama ne yaparsam yapayım baban gibi bir yiğidin yaptıklarının karşılığı olamaz...Babanın hakkı ödenemez...Elini uzattığı yaralı olan herkese merhem oluyor... 'Banane' deyip kenara çekilmiyor...
Sende baban gibi bir yiğit olursun inşAllah...İster kız ol ister erkek fark etmez ama babanın yiğit evladı ol..." dedim gözyaşlarımı silerek. 

*****

Kuaför hanım benim eşarbımı yaptıktan sonra ablamınkini yapıyordu.
Ablamın gelinliği de çok güzel olmuştu. Ablam şu anda bayağı zayıf olduğu için kabartmalı bir gelinlik almıştık, üzerinde daha iyi dursun diye.

Gül ve Güler odaya girerek keyifle gülümsediler.
" Gelinlerimizin biri birinden güzel biri birinden...Maşallah ikisine de...Bizim oğlanlar çok kısmetlilermiş" dedi Gül abla.

Güler gözleri dolu dolu " çok güzel olmuşsunuz siz...Hicran geç oldu ama sonunda bu gelinliği giydin...Aylardır sabrına hayran kaldım doğrusu...Ama şu anda dışarı da sabırsızca sizi bekleyen iki tane Ferman' lar erkeği var...Bir görseniz ikisini de...Cihangir abim yerinde duramıyor. Malûm bugün O'nun için büyük gün... Anamın tepkileri de çok geriyor..." dedi.

Elimde ki bembeyaz gelin çiçeğimin sapını heyecandan dolayı sıkarak
" Güler Cihangir abin çok stresli... Daha fazla beklemesin... Söyle gelsinler biz hazırız. Hem baksana tüm davetliler de geldi. Otelin bahçesi neredeyse doldu..."

"Haklısın Hicran...Ama inan ki bende çok korkmaya başladım. Bir görsen anam, Emine hanım ve kızlarını adeta süzüm süzüm süzülüyorlar. Anam ortalıkta oradan oraya koşturup duruyor, güya kaynana ya istediği kızla bey oğlunu evlendireceği için mutluluktan uçuyor...Ama biraz sonra neler olacak çok merak ediyorum..." dedi.

" Güler ben de çok korkuyorum...
Malûm Cihangir'in siniri de belli... Umarım misafirlere rezil olmayız... Yoksa bu işten abin zararlı çıkar..."

" Korkma Hicran abim nerede nasıl davranması gerektiğini gayet iyi bilir... Zaten abimden çekindikleri için Emine hanım ve kızları fazla ortalarda dolanamıyorlar öylece havalı bir şekilde oturuyorlar...
Bakalım o havaları nasıl sönecek...? Sanırım akrabalarını da getirmişler. Ama Emine hanımın kocası gelmemiş.
' Benden kızımı istemeye bile gelmedi Cihangir bey...Benim onayım yok bu evliliğe...' Demiş. Ama Emine hanım bu hiç takar mı kocasını...Zaten nalbur Ali' de kılıbığın birisiydi...Daha fazlasına cesaret edemez... Korkar karısından ve kızlarından...Yoksa evli bir adam için buraya gelmeye cesaret edebilirler miydi?"

Sabr-ı Sükut 5. Seri  ( Hicran ) TAMAMLANDI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin