Bugün bir hoca hanım kardeşimiz paylaşmış çok hoşuma gidince sizlerle de paylaşmak istedim...
🌺🌺Maneviyat nasıl yükselir Maneviyattan kastımız huşudur. Onun içinde şöyle bildirilir. Ashâb-ı kirâm bir gün Resûlullah Efendimiz'e şöyle sordular:
"-Bir mü'mini huşû içinde, diğer bir mü'mini de huşûdan mahrum görüyoruz. Bu farklılığın sebebi nedir?"
Resûlullah şöyle cevap verdi: "-Îmânın tadını alan mü'min, huşû sâhibi olur. Îmânın tadını alamayan mü'min ise huşû sâhibi olamaz!" "-Peki, îmânın tadı nasıl elde edilir, ona nasıl ulaşılır?" diye sorulunca Peygamber Efendimiz şöyle buyurdular:
"-Ona Allâh sevgisinde sâdık olmakla ulaşılır."
Ashâb-ı kirâm bu sefer:
"-Allâh sevgisi ne ile elde edilir?" diye sordular.
Resûl-i Ekrem Efendimiz:
"-Allâh'ın Rasûlü'ne muhabbetle elde edilir. Bu sebeple siz, Allâh ve Rasûlü'nün rızâsını, yine Allâh ve Resûlü'ne muhabbet beslemekte arayınız." buyurdular. (Senderûsî, Keşf-i ilâhî, II, 651; Halebî, Mevsûatü'l-Ehâdis, VI, 492/16010)Efendimiz'in şu her derde devâ duası merhem olsun hepimize kardeşlerim.
Allah'ım! Beni senin muhabbetinle ve sevgisi senin katında fayda verecek olan kimsenin muhabbeti ile rızıklandır. Allah'ım! bana ihsan ettiğin ve benim de kendilerini sevdiğim nimetleri senin sevdiğin ve razı olduğun amelleri işleyebilmem hususunda bir kuvvet kıl. Allah'ım! istediğim halde bana vermediğin şeyleri de, zihnimi senin sevdiğin şeylerle meşgul etmeme ve tamamen senin itâatine yönelmeme bir sebep kıl! (Tirmizi, Deâvat, 73/3491)
Amin 🤲🤲🌺 hepinize dua eder dua beklerim kardeşlerim...Arkadaşlar bir şey fark ettim ve ister istemez inanın çok üzücü bir durum.
Dün yazınca tam üç bölüm attım okuyalar beklemesin diye.
Ama görüyorum ki beğeni ve yorum çok düştü.
Biz İnsan oğlu niçin böyleyiz. Elimizde olanın kıymetini bilmiyoruz.
Vefa gösteremiyoruz... Sakın yanlış anlamayın kemdimle veya kitabımla ilgili demiyorum bunu.
Hayatımızın geneli olarak yazıyorum ve soruyorum.Ama bir şeyleri kaybedince anlıyoruz değerini ve kıymetini...
Ama giden gitmiş kıralanan kırılmıştır artık...
Önemli olan birşeyler bolken elimizde varken veya sevdiklerimiz yanımızdayken kıymet bilmek...Merak ettim acaba vicdanlı davranarak yazar yazmaz bölümü yükleyerek hatamı ediyorum diye 😍😍
Yorumlarını hiç bir zaman esirgemeyen kardeşlerime çok teşekkür ederim Allah razı olsun onlardan da....Yorum ve beğeni yapmayıp okuyanlardan da Allah razı olsun ne diyeyim başka.😍😍
Yanlış anlamayın sadece merak ettim onun için soruyorum. Yoksa benim için o kadar da önemli değil.
En güzele emanet olun...💖💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sabr-ı Sükut 5. Seri ( Hicran ) TAMAMLANDI
Tiểu Thuyết ChungNOT:ÇALINTI VEYA EN UFAK BİR KOPYALAMA DURUMUMDA AVUKAT KUZENİM VE ABLAM TARAFINDAN GEREKEN TÜM YASAL İŞLEMLER YAPILACAKTIR... KURGUMUN HİÇ BİR KURUM VEYA KURULUŞLA ASLA VE ASLA EN KÜÇÜK BİR İLGİSİ YOKTUR TAMAMEN HAYALİDİR... 1960 yılında İzmir'in...