Podziękowania oraz zapowiedź

299 23 8
                                    

Chciałabym bardzo podziękować moim przyjaciołom, który pomagali mi, czasem zupełnie nieświadomie przy pisaniu tej historii. Jestem wam bardzo wdzięczna. 
Dziękuje również wam moi drodzy czytelnicy, za to, że zechcieliście poznać tę historię. Każdy wasz głos, komentarz był dla mnie bardzo cenny, ponieważ motywował mnie do publikowania kolejnych rozdziałów. Niesamowicie cieszę się, że spodobała wam się ta historia, a ja mogłam się nią z wami podzielić. 

Te kilka miesięcy było dla mnie niesamowitą przygodą. Pisanie tej opowieści pozwalało mi wpaść w zupełnie inny magiczny świat, dlatego za każdym razem, gdy siadałam do tworzenia kolejnego rozdziału rozpierało mnie podekscytowanie. Jak już zauważyliście, chciałabym również podzielić się z wami piosenką, która niewątpliwie pobudzała moją wyobraźnie podczas pisania.

A teraz najważniejsze. Ta historia dopiero się zaczęła. Zakończyłam pisanie Księgi Wroga, jednak już wkrótce pojawi się kontynuacja, zatytułowana Księga Łowcy. Długo zastanawiałam się gdzie będę ją publikować, jednak po długich namysłach podjęłam decyzję, że pojawi się tutaj. Myślę, że będzie to znaczne ułatwienie, szczególnie dla was. Jednak jeśli macie jakieś obiekcję, co do tego pomysłu, piszcie śmiało. 

Jeszcze raz bardzo wam dziękuje, kochani!

The enemy | Draco Malfoy/OC, Mattheo Riddle/OC |Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz