Herkese hi, hello, annyeong!!
Başlayanların dikkatine.
Olumsuz örnek oluşturabilecek söz, davranış ve sahneler bulundurmakla birlikte dram, yetişkin içerikli bir kurgudur.
Kolay etkilenen ve hassas kişilerin dikkat etmesi önemle rica olunur.
Gerçek kişilerle herhangi bir bağlantısı olmamakla beraber, bahsi geçen kişiler sadece model olarak kullanılmıştır.Nesta Evreni'ni baz alan, bilim kurgu-fantastik-aksiyon içerikli olaylar bulunmaktadır. Bu kurgu evrenin alt temelini içerir.
Profesyonel bir yazar değilim, eğlence olsun diye buralardayım ama bölümlerin ilerlediği süre boyunca yorum ve oylarınızla destek gösterirseniz çok mutlu olurum.
İyi okumalar.
•
The Neighbourhood - Alleyways
The Neighbourhood - How
Tamer - Beautiful Crime
Tamino - The First Disciple
Nct Dream - Dear DREAM•
•
Hiçbir zaman büyük hayalleri ve istekleri olan biri olmamıştım. Dışarıdan bir göz olarak kendime baktığımda hayatımda her şeye sahip biri gibi görünebilirdim ama bu her şey tam olarak kimin penceresinden baktığına göre değişirdi. Çünkü benim bile imrendiğim onca hayat varken tek düşünebildiğim yaşadığım bu hayatın özenilmemesi gerektiğiydi.
"Arina," diye seslendiğini duydum çok tanıdık bir sesin hemen arkamdan. Dersten çıktıktan sonra yapmam gereken şu an için eve gitmekti ama onu duymazdan gelme çabalarımı bir hiçe sayıp bacak boyunun avantajı ile bana kısa sürede yetişerek yanımda yürümeye başlayan YeonJu'ya şöyle bir yandan baktıktan sonra dümdüz bir suratla yürümeye devam ettim. "Ne bu acele? Hemen gidiyor musun yoksa?"
Otoparka doğru yürürken topuklu botlarımdan yükselen sesler bize eşlik ediyordu. "Sence ne yapıyor gibi görünüyorum?" diye söylendim.
Kolunda ışığı yakalayınca parlayan saate baktı. "Daha çok erken. Çocuklarla NeoZone'a gideceğiz sensiz o ortam hiç çekilmiyor biliyorsun."
"Bilmez miyim?" diye mırıldandım çantamdan arabanın anahtarlarını ararken kafamı önüme eğmiştim ve uzun siyah saçlarım yüzüme doğru düşmüştü ve kâküllerim görüş açımı kısıtlamıştı. Bunu fırsat bilen YeonJu da yavaşlayan adımlarımdan yaralanıp hemen karşıma geçti ve benim tamamen durmamı sağlarken eliyle saçlarımı geriye çekti ama bunu yaparken elini ağırdan alıp parmak uçlarını çene hizam boyunca kaydırmayı ihmal etmemişti.
YOU ARE READING
Where The Shadow Ends
Fanfiction[Nesta] İlk defa bu dünyada gerçek bir arzum olmadığı için korkmuştum. Sonra o geldiğinde, göğüs kafesimin içindeki o terk edilmiş şehri baştan inşa etmeye başladı. Her bir köşesine kendinden bir parça yerleştirirken hiç düşünmedi, bir gün o gittiği...