Minden érintés
3. rész.
Már mindannyian a Nagyteremben ülünk, és várjuk, hogy Dumbledore megjelenjen. Csütörtök reggel van ami azt jelenti, hogy most sorsolják ki a neveket. Kíváncsi vagyok, hogy kik lesznek a kiválasztottak.
Most kivételesen nem Pansyvel és a fura barátaival vagyok, hanem befelé jövet a Nagyteremben összefutottam, vagyis pontosabban neki mentem Hermionenak, így most velük ülök egy padnál. Unatkozok velük együtt, hiszen itt nem lehet csinálni semmi érdekeset. A diákok olyan hangosan beszélgetnek a mellettük ülővel, hogy kiszakad a dobhártyám és a saját gondolataimat sem hallom, a normálisak meg csak ülnek a padon és bámulnak maguk elé.
- Tegnap kieszeltünk egy szerintünk tökéletes tervet.- jelent meg két egyforma kinézetű fiú.
- Szerintetek minden terv tökéletes, de nem az.- rázta a fejét Hermione, mire a két fiú egyszerre legyintettek.
- Mi a terv?- ült előre mellém Harry.
- Az, hogy...- kezdett bele az egyik, de hirtelen rám nézett és megakadt a szava. Elém állt és leguggolt. Mikor már kezdett zavarni a nézése, kihúztam magam, és szólásra nyitottam a számat.
- Mond, mégis mi olyan érdekes rajtam, hogy megállás nélkül nézel?- kérdeztem, mire mosolyra húzta a száját.
- Hogy hívnak, angyalom?- kérdezte mosolyogva.
- Daniéla.- mondtam.
- Fred Weasley vagyok, ikertestvérem.- mutatott fel a másik fiúra. - George Weasley, viszont ő a csúnyább kiadás. A családban én vagyok a jóképű.- mondta, mire bólintottam.
Vörös a hajuk, fehér az arcuk, egyforma a magasságuk, egyforma a hangjuk, egyforma mindenük. Mégis hogyan lehetne eldönteni, hogy melyik a helyesebb? Egyformák.
- Föld hívja Fredet.- dőlt elém Harry. - Mi a terv?- kérdezte.
- Korkorrigáló.- rázták meg egyszerre a kis fiolát, amiben lötyögött a folyadék.
- Mit akartok azzal?- kérdezte Ron.
- Öcsikém.- csapta hátba Ront Fred. Vagy George. Baszki, ki kicsoda?
- Tizenhét évesek leszünk, és bedobjuk a nevünket a serlegbe. Gondolkozz Ronald, gondolkozz.- mondta az egyik.
- Ez egy király terv.- bólintott elismerően Harry.
- Lehetetlen, hogy sikerül.- rázta a fejét Hermione.
- Miért nem?- kérdezte az egyik. Talán Fred.
- Mert ez egy primitív gondolkozás. Kizárt, hogy túljártok Dumbeldore eszén.- szóltam közbe, mert egyetértettem Hermioneval. Egy korkorrigálóval szeretnének csalni? Ugyan már.
- Hallottad ezt, Fred? Ezek azt hiszik, hogy nem fog sikerülni.- csapta hasba George az ikertestvérét.
- Hallottam George, hallottam.- bólintott. - Szíven szúr, amiért kételkedtek bennünk.- kapott a szívéhez és nézett ránk.
- Mutassuk meg nekik, hogy nem csak holmi játszadozásból csináltuk a főzetet.- húzta ki magát George. - Ha sikerülne, Piton professzor még lehet büszke is lenne ránk.- emelte fel a mutatóujját.
- Biztos, hogy büszke lenne.- bólogatott Hermione.
A két fiú felálltak a padra, majd megitták a főzetet, és beugrottak a serleget körülvevő kék csíkba. Az a kék csík egyébként azért van ott, mivel az egy kor mérő. Aki nincs tizenhét, azt nem engedi be. A két fiú bedobta a nevét a serlegbe, majd összepacsiztak, mire mindenki tapsolni kezdett meg éljenezni. Már jönni akartak ki, mikor hirtelen a serleg kidobta a nevüket és kihajította őket a körből. Azonban mikor földet értek, ősz hajjal és ősz szakállal fordultak felénk. Gondolom a bennük lévő főzetet kicsit megbolondította Dumbledore kék csíkja, ezért néznek ki úgy mint az öregemberek. Miután észrevették, hogy min nevet a fél iskola, egymást kezdték el hibáztatni, majd végül össze is verekedtek. Már a hasamat fogtam a nevetéstől és a könnyeimet törölgettem, mikor hirtelen kinyílt az ajtó, és bejött rajta az igazgató. Mosolyogva elköszöntem Harryéktől, majd odafutottam Pansyhez.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Minden érintés
Любовные романыTalán van előnye annak, ha az esőben vitatkozunk. Az esőcsepp összemosódik a könnycseppemmel, így nem látja mikor zokogok. Vörös szemekkel nézek az ő kék szemeibe, és keresem benne az értelmet. Mégis mikor szerettem így bele? - A hangulatingadozása...