Minden érintés
59. rész
Reggel ugyanabban a pózban ébredtem fel ahogy este lefeküdtem. A kiabálás odalentről annyira hangos volt, hogy még az álmomban is megjelent az az éles hang amit ébredés után is hallottam. A hátamra fordulva úgy éreztem magam mint akin átment egy oroszlán csorda, és eltört a gerince. Levettem a tegnapi ruhámat és magamra kapva egy bugyit, meg Draco felsőjét amit még akkor hagyott itt mikor itt aludt, kinyitottam az ajtót és úgy ahogy álltam, lementem megnézni, hogy mi történik.
Nem kellett sokáig mennem, ugyanis Draco és a többiek a legfelső lépcsőfokról hallgatták Daphne-t és Annát veszekedni. Megérintettem Draco vállát, mire ő hátranézett. Mosolyogva a derekamra csúsztatta a kezét és közelebb hajolva megcsókolt. Maga elé tolt, hogy lássak valamit, és hátulról átölelt.
- Kinyírlak! Merlinre esküszöm, hogy kinyírlak!- kiáltotta Daphne. Valószínű, hogy az összes szoba üres, mivel annyian vagyunk itt a Klubhelyiségben, hogy azt hiszem még soha nem láttam itt ennyi embert. Astoria is itt van, és jót szórakozik a testévérén. Hagyja, hogy mindenki kinevesse ahelyett, hogy szólna Daphnenak, hogy álljon le.
- De nem tudtam, hogy ez titok!- próbált védekezni Anna, és közben hátrált is, hogy Daphne ne tudja elkapni.
- Mi történt?- kérdeztem halkan Natasától, akinek a kezében pattogatott kukorica volt. Megdörzsöltem a szememet, mert nem tudtam elhinni, hogy ő neki volt még arra ideje, hogy kipattogtassa a kukoricát.
- Anna elmondta Zabininek, hogy Daphne öltáncot adott az egyik negyedikesnek meztelenül. Zabini meg elmondta mindenkinek.- vonta meg a vállát Natasa, mire kiguvadtak a szemeim.
- Az öltánc csak az eleje volt. A csaj hagyta, hogy Pedrik az arcára élvezzen. Pedrik meg szét kente Daphne arcán.- súgta nekem Draco, mire hátrafordultam hozzá.
- Fúj!- akadtam ki, mire Draco nevetni kezdett.
- Én sosem engedném meg.- rázta a fejét Pansy. - Te?- kérdezte Natasától.
- Neked elmentek otthonról? Hogy engedném már meg?- háborodott fel. - Ez a leggusztustalanabb dolog amit csinálhatnak egy lánnyal. Megalázó és undorító. Az a személy többet nem élne, aki az arcomra piszkítana, azt garantálom!- fonta össze maga előtt a karját.
- Hallod, ezt jegyezd meg!- bökte oldalba Zabinit Theo, mire mind felnevettünk.
- A francba, pedig pont ezt akartam volna csinálni.- csettintett lemondóan Zabini. Mi nevettünk, Natasa meg egy amolyan ,,nem vagy vicces" nézéssel nézett szegény fiúra. Nem tudom eldönteni, hogy ők most együtt vannak-e, vagy nincsenek.
- Daphneval nem csak Pedrik játszotta ezt el. Nekem is megengedte.- vonta meg a vállát Adrian.
- Te gusztustalan!- csapta vállba Pansy Adriant, aki csak nevetett.
- De hát ez nem a fiú hibája, mert Daphne megengedte.- szóltam közbe, mire mind rám néztek. - Most mi van? Ez az igazság. Ha megengedi a lány, akkor a fiú miért ne tenné meg?- kérdeztem.
- Te megengednéd?- kérdezte tőlem Draco a fülemhez hajolva, majd bekapta a fülcimpám.
- Álmodban, szerelmem.- mosolyogtam.
- Daphne egy agyatlan liba. Aki megengedi ezt, az annyit is ér.- mondta Natasa, majd a szájába dobott egy pár kukoricát. - Kértek amúgy?Tök jó lett.- nyújtotta felénk a tál pattogatott kukoricát, mire mindenki belenyúlt. - Nem azt mondtam, hogy vegyétek ki a felét, ti hálátlanok...- forgatta meg a szemét, mi meg nevetve ettünk.
VOUS LISEZ
Minden érintés
Roman d'amourTalán van előnye annak, ha az esőben vitatkozunk. Az esőcsepp összemosódik a könnycseppemmel, így nem látja mikor zokogok. Vörös szemekkel nézek az ő kék szemeibe, és keresem benne az értelmet. Mégis mikor szerettem így bele? - A hangulatingadozása...