Lac noir

635 29 1
                                    

Minden érintés

13. resz

- Meg fogok fulladni.- ütötte bele a fejét Harry a könyvbe.

Már lassacskán három órája ülünk itt a könyvtárban és olvassuk a vastagabbnál vastagabb könyveket, hogy rájöjjünk mivel tudná kibírni Harry egy órán keresztül holnap a víz alatt.

- Ne beszélj hülyeségeket, Harry.- mondta Hermione, aztán ment a másik kupac könyvhöz amiket még nem olvastunk ki.

Valójában teljesen fölöslegesen nézzük át a könyveket. Nem hiszem, hogy találnánk valamit ami segítene. Gondoltunk már egy bájitalra ami segítene ebben, de nincs olyan. A titkosított részlegre meg nem mehetünk be, szóval cseszhetjük. Úgy frankón.

- Add fel, Hermione.- legyintett lemondóan Harry, aztán felém fordult.  - Köszönöm, hogy próbálsz segíteni, de ez lehetetlen. Nincs semmi hasznos információ.- rázta a fejét, Neville pedig pont akkor lépett ki a polc mögül.

- Vagy talán mégis van valaki aki segíthet.- mosolyogtam Harryre, aztán felálltam.  - Neville!- kiabáltam neki, mire úgy megijedt szegény, hogy elejtette a könyvet ami a kezében volt már egy ideje.

- Da.. Daniéla.- motyogta ki a nevemet, én meg lehajoltam, hogy felvegyem a földről a könyvet.

- Úgy hallottam, hogy te értesz a gyógynövényekhez. Ez igaz?- kérdeztem, mire bólintott.

- Értek hozzájuk.- vágta rá.  - Nem tökéletes, de azt hiszem tudok róluk elég sok mindent.- hadarta.

- Mond csak, van olyan növény amely segítségével eltudjuk érni, hogy minimum egy órát lent tudjunk vele lenni a víz alatt?- kérdeztem, mire Neville a könyvet lerakta az asztalra, és belelapozott.

Nem sokkal később elém tolta a könyvet és rámutatott a könyvben levő mozgó képre, amin egy növény volt. Még nem láttam ilyet, szóval nem tudom mi ez.

- Pontosabban mit is látok?- kérdeztem.

- Aranydudva.-kiabálta hirtelen Neville, én meg összerezzentem. - Ha van növény ami segíthet, akkor ez az.- mutatott a képre.

- Tök jó.- örültem meg. - És honnan tudok szerezni ilyet?- kérdeztem, mire körbe nézett és közelebb jött hozzám.

- Nálam van.- súgta, aztán kacsintott egyet.

- Gyere velem.- fogtam meg a kezét és húztam Harryhez meg Hermionehez.

- Szia Neville.- köszönt neki kedvesen Harry.

- Aranydudva!- szólaltam meg mert láthatólag Neville lefagyott, vagy mi. - Az aranydudva segít, és neki pont van.- mutattam a mellettem álló fiúra.

- Ki hitte volna, hogy majd pont Neville lesz az aki megoldja.- mosolygott Hermione.
- - -
*Draco szemszöge*

Nagyon unalmas már, hogy mindenhol csak Szent Pottert és a nevetséges Trimágus Tusát hallom. Ma van a második verseny és mindenki úgy oda van...

Unottan mentem le a Nagyterembe, hogy bedobjak egy pár falatot mielőtt rákényszerítenek, hogy kicsónakozzak a Fekete-tóra. Nem mondtak semmi konkrétat, csak annyit, hogy mindenki öltözzön be mert hosszú ideig fogunk a tónál dekkolni. Mekkora egy szarság! Nincs is jobb program annál, minthogy azokat a barmokat bámuljam egész nap.

- Nem láttátok Daniélát?- kiáltott utánunk Parkinson.

Egy rózsaszín unikornisos köntösben jött le a Nagyteremhez, olyan hajjal amiben szerintem egy kész furkász család elférne. Komolyan mondom ha lesz a születésnapja és jó kedvemben leszek, akkor megszánom egy fésűvel, mert nem ártana néha használnia.

Minden érintésWhere stories live. Discover now