Minden érintés
8.rész
Egy hét eltelt mióta volt az első táncpróba, azóta már kettőn részt vettem Cedriccel. Ezzel a fiúval teljesen együtt mozgunk, és egymásra hangolódtunk. Van, hogy egyre gondolunk és egyszerre mondjuk ki ugyan azt, de van mikor elkezdek egy mondatot és ő fejezi be. Mintha teljesen egy rugóra járna az agyunk. Táncpróbák után mindig elkísér a Klubhelyiségemig, pedig az övé pont az ellenkező irányban van. Az egész utat végig beszéljük, és tőlünk zeng a folyosó.
Viszont nem csak én vagyok ilyen jó kapcsolatban a táncpárommal, hanem Pansy is. Minden este beszélgetnek, és szinte már én érzem a feszültséget. A szexuális feszültséget. Azon az estén mikor azt mondta Pansy, hogy néha arra gondolt tánc közben, hogy Adrian ujjai máshová is becsusszanhatnának, akkor nem viccelt. Tegnap este majdnem megtörtént, csak egy másodikos rájuk nyitott a mosdóban. Mondanom sem kell, hogy az a másodikos teletette az egész iskolát azzal amit látott, de szerencsére csak annyit tudnak a diákok, hogy egy lány meztelenül állt a mosdóban egy fiú előtt. Mindenesetre én nagyon jót nevettem mikor először meghallottam, és még most is nevetek ha eszembe jut. Csak Pansy lehet az, akire rányitnak akció közben a mosdóban.
Persze ha én lettem volna az a lány, és ez nem itt hanem Franciában történt volna, már egy katonai bentlakásos iskolában lennék, mert ez lenne a büntetésem. A nevelő szüleim valószínű, hogy kitagadtak volna, és levettek volna a nevükről, aminek köszönhetően egy névtelen senki lettem volna. A katonai suliban olyan kétajtós lányokkal lennék összezárva akiktől még a hajam is égnek állna, és szinte biztos vagyok benne, hogy halálra vertek volna odabent. Azért szerencse, hogy ez csak egy gondolat, mert nem vagyok Franciában, és nincs az az isten, hogy rám nyissanak.
Ma egész nap fel-alá járkáltam, ugyanis Hagrid tartott órát odakint az erdőben, ahol sikeresen eltévedtem. Találkoztam egy óriás pókkal akitől úgy megijedtem, hogy sikítozva szaladtam ki az erdőből, meg találkoztam egy Furkásszal is, aki sikeresen lenyúlta a karkötőmet mikor én hülye megsimogattam őt. Aztán Rúnaismereten elaludtam, mire a tanár az óra végén a padom előtt állt, majd a fejem mellé lecsapta a vastag könyvet. Hirtelen azt hittem, hogy kitört a háború, de aztán megnyugodtam és csak simán bocsánatot kértem miután bekiabáltam, hogy ássanak árkot. Utána Bűbájtan volt, amin sikeresen azt hittem a tanárra, hogy egy diák mikor háttal állt nekem, ezért megkocogtattam a vállát és megkérdeztem tőle, hogy mikor kezdődik már az óra mert halálra unom magam. Kiderült, hogy már tíz perce ment az óra, és ő a tanár. Az óra hátralévő részében elbújtam és csöndben vártam, hogy vége legyen és elmehessek. Jóslástanon meg ketté törtem egy olyan fura gömböt. Véletlen kicsúszott a kezemből. Szóval ha egy szóval kéne jellemeznem a mai napomat, akkor azt mondanám, hogy katasztrófa.
Most pedig mind ezeknek tetejére, nem tudok aludni. Nagyjából hajnali három óra lehet, én meg már vagy két órája csak forgolódok az ágyban, mert felkeltem mikor Pansy álmában kiment a vécére. Teljesen be vagyok takarózva, és megsülök. Ha kirakom a lábam a takaró alól, akkor félek valami elkapja, de ha meg visszateszem, akkor olyan mintha egy szaunában lennék. Inkább választom a szaunát. Meguntam a plafon bámulását, ezért kimentem a Klubhelyiségre, ahol legnagyobb meglepetésemre Malfoy ült.
- Nem baj, ha leülök?- kérdeztem, mire rám nézett és megvonta a vállát. Gondolom ez azt jelenti, hogy őt nem érdekli és azt csinálok amit akarok, szóval úgy döntöttem, hogy akkor leülök mellé. Elvégre ez a közös helyünk, ide az ül le aki akar.
- Nem tudsz aludni?- kérdezte. Most akkor beszélgetni akar? Miért akar velem beszélgetni?
- Nem igazán.- ráztam a fejem. - Te?- kérdeztem.
YOU ARE READING
Minden érintés
RomanceTalán van előnye annak, ha az esőben vitatkozunk. Az esőcsepp összemosódik a könnycseppemmel, így nem látja mikor zokogok. Vörös szemekkel nézek az ő kék szemeibe, és keresem benne az értelmet. Mégis mikor szerettem így bele? - A hangulatingadozása...