Minden érintés
37. rész
Umbridge rájött, hogy valami nincs rendben és a diákok titkolnak valamit, csak még nem sikerült rájönnie, hogy mit. Főinspektor lett, és a diákok is csatlakozhatnak a Főinspektori különítményéhez, aminek nem örülök. Törvény elleni cselekedet miatt a mai nap folyamán kihallgat minden diákot, mert megakarja tudni mi folyik a háttérben. Most nagyon összetartónak és okosnak kell lennünk, mert ha nem dolgozunk össze, akkor rohadtul el fogjuk magunkat árulni.
A folyosón a lányokkal beszélgetés közben oldalra fordítottam a fejemet, és megláttam Dracot meg a többieket, akik mosolyogva jöttek felénk. Egészen addig nem tudtam, hogy minek örülnek annyira, amíg elém nem állt Draco, és észre nem vettem a mellkasán, a jobb oldalon a kitűzőt. Csatlakozott Umbridge különítményéhez. Hát, ez nagyszerű.
- Csatlakoztál Umbrdgehez?- kérdeztem totál kiakadva, mire bólintott.
- Ja. Főinspektor lettem.- vonta meg a vállát, mire bólintottam.
- Miért?- kérdeztem, mert nem értem miért kellett hozzá csatlakoznia. Ez olyan mintha Dumbledore ellen lenne.
- Mert így az van amit mi mondunk. Simán rászólhatunk az emberekre, és rohadtul élvezni fogjuk.- mosolygott Zabini.
- Nektek elment az a maradék eszetek is.- forgatta meg a szemét Natasa.
- Főinspektor társaim.- biccentett Adrian a fiúknak, mire Pansy hátra nézett.
- Ne már, Adrian. Lépj ki!- szólt rá, mire Adrian kérdően nézett a barátnőjére.
- Dehogy lépek!- háborodott fel Adrian. - Inkább lépj be te.- karolta át Pansyt.
- Őő, nem.- rázta meg a fejét.
- Ja. Ti miért nem léptek be?- kérdezte Theo.
- Mert veletek ellentétben, nekünk van eszünk.- vágta rá Natasa.
- Mi?- röhögött fel Zabini.
- Mi olyan vicces?- kérdezte Natasa. - Szerinted jó dolog egy olyan nő mellé állni mint ő?- háborodott fel.
- Most mi bajod van? Mitől lázadtál fel így?- kérdezte Zabini, mire közbeszóltam.
- Natasa nem akar csatlakozni hozzá, mert Umbridge teljesen megbolondult.- vontam meg a vállam.
- És te?- húzott magához hátulról Draco, és előre hajolva nyomott egy puszit az arcomra.
- Kihagynám.- vontam meg a vállam, majd lesütöttem a szemem. A cipőm orrát kezdtem el nézni mintha olyan érdekes lenne, de nem volt az.
Fogalmam sincs mi lesz. Ha továbbra is menni fogok gyakorolni, akkor sokkal nagyobb esélye lesz annak, hogy lebukunk, mert Draco is kint lesz és figyelni fog. Eddig senki elől nem kellett bujkálni, simán oda- vissza mentünk, és senki sem vette észre. Azt sem tudom, hogy Umbridge hogyan jött rá erre. Ha sikerül elkapniuk minket, akkor nekem végem. Draco biztos haragudni fog rám.
- Ti nem tudtok egyébként semmit?- kérdezte Theo, mire mindhárman rá néztünk.
- Miről?- kérdezte Pansy remegő hangon.
- Hogy milyen törvényellenes cselekedet miatt lesz kihallgatás.- válaszolta Theo.
- Állítólag, esténként mennek valahova többen.- szólalt meg Adrian, mire Draco rám nézett.
- Honnan veszed? Ki mondta?- kérdezte Natasa.
- Hallottam mikor Umbridge beszélt Frics úrral.- vonta meg a vállát. - Umbridge szerint ellene szerveznek valamit.- mondta, mire kiguvadt a szemem.
STAI LEGGENDO
Minden érintés
Storie d'amoreTalán van előnye annak, ha az esőben vitatkozunk. Az esőcsepp összemosódik a könnycseppemmel, így nem látja mikor zokogok. Vörös szemekkel nézek az ő kék szemeibe, és keresem benne az értelmet. Mégis mikor szerettem így bele? - A hangulatingadozása...