Minden érintés
38. rész
Rá kellett jönnöm, hogy ha mi elmegyünk valahova akkor ott biztos, hogy verekedés lesz. Nem mi kezdjük, mégis mindig nekünk kell elmenni, mert mi fejezzük be. Az emberek gusztustalanok és nem figyelnek másokra. Nem érdekli őket, ha a lánynak van barátja és semmit nem akar tőle. Aztán persze mikor kikapnak, akkor meg fel vannak háborodva. Megérdemelte Zack a verést, így majd talán rájön, hogy ne hajtson rá más barátnőjére.
Egy hét eltelt. Az utolsó gyakorlás után ma lesz először, mert eddig senki sem mert elmenni. Kicsit izgulok, hogy majd, hogy fogom tudni lerázni Dracot... Pont ma lesz kint a többiekkel, és nekem végem lesz ha észrevesz.
Ma egész nap tanultunk, ugyanis majd ha visszajöttünk a téli szünetről, ami tegnap fog elkezdődni, akkor megírjuk az RBF vizsgát, amitől már most félek. Három óra hosszáig tanultunk a könyvtárban, és úgy érzem most már végem van, nem bírok többet tanulni, mert az agyam szét fog durranni. Natasa még maradt egy kicsit, hogy betudja fejezni amit elkezdett, mi pedig elindultunk Pansyval egy kicsit levegőzni.
- Olyan sok mindent tanultam, hogy már azt sem tudom mi a nevem.- dörzsölte a szemét Pansy, majd leült a padra, amit ellepett a hó.
- Fel fogsz fázni.- mondtam neki, mire egyből felállt.
- Adrian elhívott magához a téli szünetben.- mosolygott, nekem meg eszembe jutott a bál, amire még nem vettem semmit. - Nagyon sok időt fogok ott eltölteni.- vonta meg a vállát.
- Jól van, csak mire visszajövünk, ne legyen kerek hasad.- mondtam, mire elnevettük magunkat, aztán Natasa kifutott az ajtón.
- Hallgatóztam mikor Hermione és Ginny beszélgettek.- lihegett. - Cho nagyon rosszul van lelkileg. Cedric után sír még mindig, otthon is van egy pár probléma, az RBF-re nem tud tanulni, mert tele van a feje mindennel.- hadarta el gyorsan.
- És?- kérdeztem, mert nem értettem, hogy ez miért olyan dolog amit muszáj volt kihallgatnia.
- Ha Cho nem tud figyelni és hibázik, nekünk annyi. Elfogják kapni, főleg ha Draco is lent lesz.- mondta, mire azonnal leesett. Cho lelkileg most érzékeny, és ha valamelyik fiú betalálja, akkor szépen elmond mindent.
- Zárjuk be valahova.- mondta Pansy, mire kérdően néztünk rá.
- Mi bajod van?- kérdezte tőle Natasa. - Nem bezárni kell, hanem elmagyarázni neki, hogy ha nem stimmel vele valami akkor ne jöjjön, mert ha beköp minket, akkor szinte biztos, hogy megölöm.- fonta össze maga előtt a karját.
- Mindenkinek vannak problémái.- vontam meg a vállam. - Nem hiszem, hogy beköpne.-
- Fenyegessük meg.- vonta meg a vállát Pansy.
- Nem fenyegetjük meg!- ráztam a fejem, mire Natasa rá vágta, hogy jó ötlet. Íme az ötletgazda, és a végrehajtó. Szép kis páros.
Nem tudom, hogy valóban izgulni kellene-e Cho miatt. Én úgy vettem észre, hogy Chonak tetszik Harry. Nem árulná be, nem? Vagy de? Nem tudom. Mindenesetre remélem, hogy titokban marad minden. Még most nem veszhetek össze Dracoval.
A suliba visszamenve a Klubhelyiség tele volt. Ez bizonyára az idő miatt van, mert olyan hideg van mostanában, hogy senki sem megy ki két percnél több időre, mert oda fagyunk a betonhoz. Utálom mikor ilyen az idő, mert nem lehet csinálni semmit. Ki akar hegyet mászni, meg fagyoskodni? Kérem vissza a nyarat, és vele együtt a meleget!
A kanapén a többiek ott ültek, és beszéltek valamiről. Leültem Draco mellé, aki azonnal felém fordult és adott egy apró csókot. Mások előtt nem igazán szoktunk csókolózni, mert az szerintem kellemetlen lenne másoknak, így csak egy arca puszit vagy egy apró csókot kapok tőle. Attól, hogy nem csókol meg minden egyes pillanatban, attól még valahogy a tudtomra adja, hogy szeret. Most például a combomat fogta meg és azt szorítja a hatalmas kezével.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Minden érintés
Любовные романыTalán van előnye annak, ha az esőben vitatkozunk. Az esőcsepp összemosódik a könnycseppemmel, így nem látja mikor zokogok. Vörös szemekkel nézek az ő kék szemeibe, és keresem benne az értelmet. Mégis mikor szerettem így bele? - A hangulatingadozása...