Trzy kobiety z uwagą przypatrywały się wieczornemu wydaniu wiadomości odtwarzanemu z tabletu asystentki. Jasnowłosy prezenter żywiołowo tłumaczył ostatnie wydarzenia mające miejsce w Danii, posiłkując się przy tym dużą, cyfrową mapą ukazującą terytorium danego kraju. Z tego, co wynikało z przemowy blondyna, pewien złoczyńca noszący miano Søpapegøje, postanowił za pomocą swych niezwykłych zdolności oddzielić Danię od kontynentu, a następnie nowopowstałą wyspę złączyć z Zelandią, Fionią, Lollandem, Bornholmem, a także resztą mniejszych wysepek. Co zaś się tyczyło Wysp Owczych oraz Grenlandii, nie zostało powiedziane, ale prezenter obeznany w geografii podejrzewał, że mogły być one wzięte pod uwagę w dalszej realizacji złowrogiego planu szaleńca.
- Duńscy bohaterowie pokonali Søpapegøje i uchronili Danię od grożącego im niebezpieczeństwa. Złoczyńca zginął, ale i nie wszyscy herosi wyszli z tego cało. Jak donosi nasz wysłannik z Kopenhagi, Adeli nie udało się przeżyć starcia, w związku z czym królowa Małgorzata II zarządziła trzydniową żałobę narodową. Jednocześnie w podzięce za uratowanie Danii królowa nagrodziła dzielnych bohaterów Orderem Danebroga. Dodatkowo francuski heros Hatteria otrzymał od władczyni wsparcie w przedostaniu się na teren Wielkiej Brytanii. Statek przewożący herosa dopłynie do granic naszego kraju jutrzejszego poranka.
Czarnowłosa kobieta wyłączyła nagranie i z uwagą zerknęła na siedzące obok niej blondynki. Obie wyglądały niemalże identycznie. Różnił je tylko odcień włosów i kolor kombinezonów.
- Nie rozumiem, po co nam to pokazałaś, Nathalie - powiedziała siostra z platynową fryzurą - Nie mamy nic wspólnego z Danią, a tym bardziej z duńskimi herosami.
- Nathalie chodzi o tego Francuza, który jutro ma się zjawić w Wielkiej Brytanii... - szepnęła druga z bliźniaczek - Naprawdę uważasz, że w jakiś sposób może zagrażać nam albo naszym dzieciom? - spytała, zerkając z niepokojem na dwóch chłopców bawiących się na mięciutkim dywanie wyścigowymi samochodzikami.
- Tego nie powiedziałam - oznajmiła Nathalie, wstając z kanapy - Warto jednak mieć go na oku. Oprócz pani i pana Gabriela nie ma w Anglii żadnego innego posiadacza miraculum, a przynajmniej nie aktywnego.
- Żaden poważny heros, który chciałby odzyskać miracula Motyla i Pawia nie przypłynąłby do Wielkiej Brytanii z oficjalną wizytą - zauważyła Amélie - Ten za to, nie dość, że robi to jawnie, to jeszcze poinformował o wszystkim całą Europę. Niemożliwe, aby płynął tu po miracula. Na pewno jest jakiś inny powód.
- Pytanie tylko jaki? - spytała Emilie, zerkając na Nathalie, jakby w poszukiwaniu odpowiedzi.
Do tej pory to właśnie Nathalie Sancœur umiała znaleźć rozwiązanie każdego problemu. To w końcu za jej sprawą miraculum Pawia znalazło się w posiadaniu pani Agreste. To Nathalie, dzięki mapie otrzymanej od Gabriela Agresta, zorganizowała podróż do Tybetu i to ona natknęła się na uszkodzoną, pawią broszkę w szczelinie wypełnionej ludzkimi szczątkami - najpewniej zwłokami poprzedniego posiadacza, który zginął w trakcie przeprawy. To ona rozmawiała z ludźmi, którzy podarowali miraculum Motyla jej szefowi i to pośrednio ona uczestniczyła w naprawie zniszczonej błyskotki, a także ona odkryła, że za pomocą magii Duusu, wspomnienia da się ożywić. To wszystko sprawiło, że poniekąd stała się ekspertką do spraw związanych z miraculami, dlatego też bliźniaczki oczekiwały, że Nathalie wytłumaczy im teraz, po co ta Hatteria płynęła do Wielkiej Brytanii i czy będzie ich szukać, aby zniszczyć to, co udało się dokonać Emilie.
- Jest tu coś, co może go interesować? - zapytała Amélie.
- Miraculum Pszczoły... - powiedziała cicho Nathalie - Ale to nie miałoby sensu...
CZYTASZ
Grinoire |Miraculous| - w trakcie poprawek
FanfictionKażdy promyk światła ma w sobie odrobinę mroku... I każdy mrok rozświetla odrobina światła. Najpierw niechciane dziecko, teraz niechciany dorosły. Skazany na straty już od pierwszych minut życia NoIr codziennie oddaje każdemu kawałek siebie, aby ty...