30.BÖLÜM~KORUYUCU~

112K 6.6K 656
                                    




Hadi toplanın okuyalım bir bölüm. Yorum yapmaktan çekinmeyin lütfen, ben düşüncelerinizi okudukça çok mutlu oluyorum. Siz bölümü, ben sizin yorumlarınızı okudukça keyifleniyorum😍💙

Dediği lafla yavaşça kucağından kaydırıp, yere basmama yardım etti. Kapkaraydı gözleri. Yutkunmanın dışında hiç bişey edemedim.

Anam biz ne ettik? Allah belanı vermeye Züleyha! Sen de az kuduruk çıkmadın ya. Herifin kucağında inim inim inledin. Birde karı etmezse etmesin diyodun yelloz! Herif az daha yoklamasa sağını solunu alaf alıp konağı yakacağımışın!

Yüzümde cehennem ateşi vardı sanki. Gözüne bakmaya mecal kalmadı hiç bi zerremde.

He anam he. Utanıyomuş gibi kaçır gözünü. Adam görüp duymadı sanki yılan gibi kıvrılışlarını. Ama nasıl güzel etti dimi kız zilli Züleyha? Sen dur dur herifin hasını bul. Lan, Lalezar arayıp da hava atamıyom ya yanıyo içim yanıyo.

Gerçi yanan yerlerimin yerini de iyi öğretti Asil Efendi.

Elinden kayıp banyoya kaçıp banyoya saklandım da ben burda ne kadar kalacam ki? Kocam yanan yerlerim soğumuş mu diye bi daha kontrol eder mi ki? Kendi düşündüğüme kendim güldüm.

Allah'ım aklıma mukayyet ol. Valla sapıttım. Benim yolum yol değilmiş anam. Bişey bahane olup evlenmeseymişim o yol beni yollu edeceğimiş vallahi de billahi de.

Kendimi eze eze sonunda banyodan çıkınca Asil'in yatağa sere serpe uzandığını gördüm. Hoşaf oldu tabi adam. Yoldan geldi, yorgun demeden kucağında evirip çevirdi o kadar ağırlığımızı.

"Hiç çıkmayacaksın sandım zümrüt göz."

Mırıl mırıl çıkan sesi nasıl keyifliydi onun öyle? Valla eğleşiyodu benle bu utanmaz arsız! İnsan ben demin ne laflar ettim öyle diye hayıflanmaz mıydı canım?

İkidir de zümrüt diyodu ya gözlerime nasıl hoşuma gidiyodu.

"Şey ettim ya. Şey dediysem o şey değil, banyo yani. Saçım bi zor açılıyo ki, yoldum her yanını."

"Hmm..."

Gülüyo gevur tohumu. Halime bakıp bakıp gülüyo. Onda olmayan ar damarımla eğleniyo.

"Gel Züleyha..."

Gördün mü Züleyha, seni de kediye döndüren varmış bacım. Aslanım kaplanım deme, çarparım ağzına. Miyavlıyodun daha demin!

Bebemin başına gidip baktım da rüyada melekler güldürüyodu yavrumu. Baban ananla ne boklar yerken uyuyon ya kızım. Eğilip kokladım da kıyın kıyın yanaştım yatağa. Hadi Züleyha, ne olmuş az elleştiyseniz? Kocan kız senin, daha ne eder bu azgınlıkla herif sana?

"Utanıyor musun benden?"

Belli ki sen dirhem utanmıyon Asil efendi!

"Bi sus kurban olam!"

Gevrek gevrek gül zati mustur herif. Ben gönlünü yapayım diye ne hallere düşmüşüm, gördüğümün altından nasıl kalkmışım aman düşünme.

Yalnız Züleyha, burada bi şey kalktıysa o şey senin değil bacım. Ha üzülme sana hallenip kalktı o başka mevzu.

"Yarın beraber Mersin'e gidelim. Üç beş gün kafa dinleyelim. Çok yoruldum şu restoranın izinleri için koştururken. Sende sıkılmışsındır evde. Geldin geleli kapıya bile çıkmadın. "

"Dünya malınız var, daha ne edecekseniz fazlasını? Hem ben pek öyle gezme falan bilmem. Sıkma canını benim için. Yediğim önümde yemediğim ardımda. İş yok güç yok, niye bunalayım?"

GİRDAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin