61.BÖLÜM~ZİYARET~

77.9K 5.1K 965
                                    




Kahvaltı sofrasını hazırlarken ön tarafa yanaşan arabayı gördüm de terlikleri fırlata fırlata koşturdum. Boklu boncuğum gelmişti anasına. Bir gece de burnumda tüttü zilli.

Minişin kucağından atılmak için debelenen, kollarını oraya buraya savuran kızım beni görğnce hemen duruldu.

"Günaydın abla. Nazlı durmayınca erken geldik, kaldırmadık inşallah uykudan."

Bunun tipi niye böyleydi şimdi?
Kız miniş sen niye sırıtarak bakıyon bana? Akıllı kocam üst baş bile almış benim için, açıkta da bi yerim yok.

"Yok ablam, kahvaltı hazırlıyom. Hadi gelin. Kazım abi, yorulmuşsunuzdur sabah sabah. Kahvaltı edelim beraber."

Nazlıyı kucağıma aldığımda Kazım ağabeye bakıyodum.
Anam bunlara ne oluyo? Adam kafasını kaldırıp gülerek konuşacak oldu hemen yüzünü aşağı eğdi.

"Yok, sağolasın gelin hanım. Konağa dönmemiz lazım. Kışlık kuru alışverişi yapılacak bu gün."

"He abla. Bende kileri boşaltacam ne var ne yok diye. Sultan ablam bekler, size hayırlı günler."

Ateş almaya gelmiş gibi kızı kucağıma, çantasını elime sıkıştırıp hemencecik gittiler.

"Zilli boncuğum... Ne oldu annem bunlara? Kızzz... Niye kıçını dönüyon? Gel bi baban görmeden öpeyim iyicene. Nazlım... Kız sen küstün mü?"

Kucağımda yüzünü dönüşüne bakıp bakıp kahkaha attım. Bu kız, onu konakta bırakıp sonra da yanına gitmedik diye küsmüş ya bize.

"Kız bi bak. Valla babanın suçu, küseceğisen ona küs. Annem ben hiç bırakır mıyım seni? Oyun etti o mustur baban."

"Ba-ba-ba..."

Elini tutup şap diye içini öptüm hemen. Yıkamış miniş, nasıl güzel kokuyodu.

"He annem. Bababan ya! Ona küs balım, anneye küsülmez. Allah taş eder adamı. Anne hep sevilir, öpülür emi annem."

Yüzüme bakıp bi de dudağını büzdü. Küsmeyi huy ederse yanardık biz bunun nazıyla.

"Annii... Ditti..."

"Kız ne anlatıyom sabahtan beri. Babana soracan o hesabı. Isırırım o koca götünü."

Şap diye yine öptüm, nevri döndü balımın. Gözlerinin ayırıp bakınca kahkahamı zaptedemedim.

"Oy yerim seni güzel kokulum benim. Allah'ım ayırma sen beni boncuk çikolatamdan. Yerim senin dolma parmaklarını."

"Oooo Allah muhabbetinizi artırsın Züleyha hanım. Kızını bulmuşsun, beni hemen unuttun."

Ardımı döndüğümde kapıda üstü çıplak dikilen yiğidime baktım. Şöyle bi gözümü etrafta dolaştırdım, kimse yoktu çok şükür.

"Asil çıplak çıkılır mı dışarı?"

"Nerem çıplak hatun? Hem kimse yok buralarda merak etme."

"Şöyle ben çıkacak olsam kıran emme bacaklarımı, sana gelince oh ne âlâ."

Cık-cık edip yanımıza yanaştı. Nazlı'yı kucağına çekip boynuna soktu başını. Derin deri koklayışını yüzümde gülüşümle izledim.
Başını kaldırıp baştan aşağı süzdü beni. Gözü boynuma biraz fazla takıldı. Daha da hevesini alamadıysan Asil ben senle sakat kalırım!

"Ben o sütun bacaklara kıyarmıyım hiç zümrüt göz? Öpüp, sevmek varken kırmak ne demek? Sen hiç yanık olduğun adama yakıştırıyor musun öyle şeyler?"

GİRDAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin