80.BÖLÜM~BEDEL~

65.8K 4.5K 1.3K
                                    




Kızlar wp kanalından duyurdum aslında ama bazıları görmemiş. Haftasonu şehir dışındaydım. Kocamın kuzeni evlendi. Bu mevsimde ne düğünü dimi ama🤣 benim de koca tarafım biraz şey olanlardan işte ne yapacaksınız😁 hadi keyifli okumalar, öptüm sizi.

Birgül hayal bile edemeyeceği güzellikteki balayından dönerken yüzü biraz asılmıştı. O daha doyamamıştı ki balayılarına.

"Hayırdır minik kedi? O yüz ne?"

"Ya Murat, yine gelelim ne olur? Çok güzeldi çokkk..."

Muratın dudağı sinsice kıvrıldı.

"Geliriz aşkım. Hadi itiraf et tatilin en çok ben, havuz ve sevişme kısmını sevdin değil mi?"

Keyifli kahkahası arabayı doldurdu. Alıştığını düşünüyordu Muratın bu hallerine ama genelde dengesiz dengeli yapısı ufaktan bir sarsıyordu Birgülü.

"Murat sonuçta psikoloji ana dalın. Megaloman olmanla ilgili ne düşünüyorsun?"

Murat yoldan ayırdığı bakışlarını Birgüle çevirip kınar gibi göz süzdü.

"Bu söylentileri tamamen dış mihrakların kıskançlık, çekememezlik duyguları altında yaftalaması olarak algılıyorum yavru kedi."

Kocasıyla boy ölçüşemeyeceğini bildiği için hiç bir şey söylemedi Birgül. Şu dört günde olduğu gibi bolca güldü.

Bir süre sonra Murat öteleyip durduğu mevzuya yine takıldı.

"Birgül... Mahkeme yaklaşıyor."

Karısının derince yutkunduğunu, ela gözlerinin titrediğini bakmadan görebiliyordu artık.

"Zeyneple konuştuk... O şahitlik yapmak istediğini söylüyor."

"Peki bu konu hakkında sen ne düşünüyorsun?"

Avcunun içini izleyen ve sık sık dudaklarını ısıran kadın da tam olarak bilmiyordu ki ne yapacağını.

"Bir tarafta Kenan, annem diğer tarafta bize kol kanat geren ağabeyim. Sen söyle ne yapayım Murat?"

Murat genelde kullanmadığı ciddiyetini üstüne geçirmişti.

"Ben kimseye neyi yapıp neyi yapmayacağını söylemem Birgül! Ama empatiyi tavsiye ederim. Böyle bir durumda Asil ne yapardı mesela senin için. Düşünmen gereken konu burası."

Birgül yorgun, ürkek bir nefes aldı derince.

"Çok kızıyorum kendime Murat. Ne Züleyhanın cesareti var bende, ne de dünya yansa umursamayan Zeynebin sertliği. Ne yapmam gerektiğini tabiki biliyorum. Asil abim bir kere demedi biliyor musun? Şahit olun, kavgaları anlatın, annenizin kinini dökün ortaya diye bir kere ima bile yapmadı. Benim içimde sürekli saklanan bir yan var. Göremezsem sanki yok olacakmış gibi. Olmuyor işte, hiç bir şey yok olmuyor. Ama tarafsızda olamam biliyorum. Sadece o mahkemede annemin ilk andan beri Züleyhaya olan kinini anlatırken göz göze gelmekten çok korkuyorum. Hiç bir şey yapamaz bana biliyorum ama niye bu kadar çok korkuyorum onu anlayamıyorum."

Birgülün aksine Murat bunu çok önceden görmüştü. Birgülün, sorsanız anlatamayacağı derin travmaları vardı. Kabul görmeme, onaylanmama, insan içinde aşağılayıcı sözlere maruz kalma ve en derini kendini hiç bir şeyde yeterli görememe gibi. Züleyhaya çok hayrandı, Zeynebe de öyle ama kendinin farkında değildi. İstese olabileceği kadını göremiyordu.

Sorun yok dedi içinden. Zamanla o kadını da keşfedersin. Sonuçta kalbi hayvanları böyle seven bir kadın, zamanla insanı da sevmeyi öğrenir.

GİRDAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin