33.BÖLÜM~VUSLAT~

142K 6.6K 1K
                                    

Vaziyet alın gençler!!!
Esecezzzzzzzz🤣

Asil'in kulağıma dediğiyle puta döndü etlerim. Vallahi bu adam beni buraya halvete getirmişdi ya.

Züleyha, kız adam bakıyo Züleyha! Gözü kör olmayasıca, pısırık karılar gibi titre bi de Züleyha. Ne varmış, onunda altından kalkarız. Hem günah bacım, sen elleşmezsen herifin nefsi başkasına mı kabarsın?

Tamam kabaran yerlerini keser eline veririz çok şükür emme gerek var mı böyle işe? Bak ne güzel gözünün içine bakıyo. Hem ayak yapma bana Züleyha, kızışmışlar gibi sürtünüyodun ne oldu?

"Denize girelim mi?"

"Şey... He... Tabi girek. Onun için geldik ya zaten."

Kız kalk git, suya gir bi serinle. Gerçi sen bu ateşle çosss diye ses getirip bizi daha bi rezil eden emme böylede halin hâl değil. Nazlıya takıldı gözüm.

"Nazlı elimizden kayarsa, su ağzına yüzüne dolar Asil?"

"Yok merak etme. Bak bunu onun için aldım. Geçirelim bacaklarını, hah suda batmaz. Sen de korkmazsın düşer diye."

Asilin şişirip, uzattığı bi hoşuma gitti ki.

"Anam kız civciv, essah civciv oldun ya. Yapma kuzum, yenmez o. Keser dişin. Kız kime diyom ben? Patlatacak ya ördeği! Sen o ağzındakilerin kurban bıçağı gibi olduğunu bilmiyon emme ben iyi biliyom boncuk hanım."

Asil ördekli, civciv kızımı kucağına aldı da bende kıyın kıyın takıldım peşlerine. Bi saat dil döküyom lafa gitsin diye bak yine ısırıyo ördeğin burnunu.

Ayaklarıma su çarptıkça pek hoşuma gitti. Köyde öz vardı, bahardan sonra suyu pek artardı. Kızlarla arada çamaşır yıkıyoz yalanına eğleşirdik. Ama o çok soğuk olurdu, bu ılık. Hem ince kumlar parmaklarımın arasını gıdıklayınca gülesim geliyo. Özün taşları ayağımızı kesmeden bırakmıyodu.

"Gel bakalım buraya zümrüt göz. Kızın alıştı suya, sıra sende. Kocan seni de alıştırsın."

Dediği nasıl hoşuma gitti. Narin narin gülecektim ama yüzümü toplayamadım ki. Kocaman bi gülüş yerleşti suratıma.

"Kayarsam tut emme."

"Gel sen, sığ burası. Tutarım karımı."

Mustura bak. Ne güzel karım diyo ele Züleyha?

Elimden tutup iyice dibine soktu beni.

"Elim belinde dursun da kayarsın Allah korusun."

He anam he, hep iyi niyetinden bunlar. Sırtıma da göğsünü yapıştırdı of ki ne of. İçim alev alacak Asil Efendi az öte git diye bağıracaktım nerdeyse.

Benim ömrüm sürekli bi harabenin içinde, debelenmekle geçtiğinden bana çok kıymetliydi şu anlar.

Vurmak için değil okşamak için kalkıyodu yanımdaki el. Saçlarımı yolmuyodu, tarar gibi parmaklarını dolaştırıyodu. Hiç hayalini bile kurmamıştım emme insanın ailesinin olması güzel şeymiş. Yirmi birimi bitirmeye üç ay kala öğrendim.
Denizde eğlendik. Sonra otele geri döndük, yemeğimizi de yiyince bende çanlar çalmaya başladı. Asilin üstüme dikilip, çekilmeyen gözleri yutkunmama neden oluyodu.

Hadi bakalım Züleyha, beline kuvvet bacım. Herif panzer gibi, seni ezer geçer.

Bak bak bak... Kız Züleyha, korkuyomuş gibi etme yemezler anam. Konaktaki odadan silinmedi sesin daha. Yalnız herif hastayım ne dedi ama bunun bişeyciği yok maşallah. Dua et gecede üç beş posta deyip pestilini çıkarmasın.

GİRDAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin