Finalden önceki bölüm🥹 ve ben hala ilki gibi buruk hissedebiliyorum🫠
Akşam için hazırlanıp çıkacaz derken ortalığı da ayağa kaldırdık sanki. Çok çocuklu evlerin de sıkıntısı bu demek ki.
Halil'le Yiğitte pek sıkıntı yok emme giydirdiğin elbiseyi beş dakkada malamat eden Nazlı da sıkıntı büyük. Emek emek giydirip oğlanların ortasına bıraktıydım. Nasıl olsa miniş başlarında deyip kendim giyinmeye çıktım.
Geldiğimde Nazlı hanım nerden bulduğunu bilmediğim çikolatayı gözüne kadar sokmuş maşallah.
"Kız! Kız bu ne hâl?"
Üçü bana birden bakınca tiplerine gülecek gibi oldum da şimdi disiplini bozmak olmaz diye suratımı topladım.
Halil bi bana bi de yüzü gözü batmış Nazlıya baktı.
"Şey oldu Hala..."
"Ney oldu halam."
"Miniş abla tuvalete gitti de. Hala bu kız hiç durmuyo biliyon mu? Valla bak. Dur diyom durmuyo."
"Bilmem mi halam da o elindeki nerden çıktıydı ki?"
Halleri pek komikti. Dişimle yanağımı ısırmaktan yara açmışıdım valla. Suçlu suçlu birbirlerine bi bakışları vardı lakin benim zilli de zerre utanma yok anam. Ben elim belimde kime üstten üste hesap soruyom hiç umurunda değil. İki oğlan ayakta, bu yerde kıçının üstüne oturmuş eline buladığı çikolatayı emcüklüyodu. Bi de yaptığı pek maharetli bişey gibi ağzını ayırarak gülmüyo mu hepten bana geliyolardı.
"Bu ne hâl boklu boncuk?"
Yine gülerek "mama" dedi. He hiç görmüyom zati.
"Nerden buldun kız sen onu? Daha yemek yemedin!"
Bi eline, bi üstüne bi de oğlanlara baktı.
"Lalil medi."
Çocuğum gözlerini ayırarak oturduğu yerden onu ispitliyen zilliye dehşetle baktı. Valla içime içime gülecem diye karnım sızladı ya.
"Ne yaptın boncuk? Ağlıyon diye verdiydim niye hemen diyon? Hani söz verdiydin. Şey oldu hala, eniştem verdiydi ya yemedimdi ben. Hemen de söylüyo!"
Yiğit kuzum da marifetini herkes görsün diye abisine bakarak sesini bana duyurma derdindeydi.
"Ben hiç söylemiyom ele abi? İyi ki yeni bebek oğlan olacak. Kız bebekler her şeyi söylüyo ki."
Daha da dayanamadım kıkır kıkır gülmeye başladım. Yok anam benden disiplinli ana olmayacak.
"Gel buraya gel. Aha o halıdaki bulaştırdıklarını Sultan abla görsünde dünya kaç bucak göstersin boklu popona."
Nazlıyı elinden tutup kaldırdım. Avucunda her yanı çikolata olmuş paketide de aldım.
"Hala kızdın mı şimdi sen?"
Halile yan yan baktım. Gözleri bi bana bi Nazlıya değip çekiliyodu hemenden.
"Yok halam niye kızayım? Ben bilmiyommu bu zilli ne fena. Aferin abisi, sen olmasan kim oyalayacaktı onu böyle? Ben elini yüzünü yıkayım, bide üstünü değişeyim geliyom olur mu kuzularım?"
"Biz bekliyek o zaman. Eniştem gelmedi ki daha zaten."
"Gelir gelir. Halime ninenizle dedenizi almaya gitti."
Yüzleri ışıldadı hemencecik. Kalabalık olmayı seviyolardı. Gerçi şu yaşımda bende birbirine gülerek bakan kalabalıkları pek seviyodum.
Nazlıyı bi tur daha hazırlayınca aşağı indik, herkes de geldiğinden hiç oturmadan ayaklanıp Semiha teyzelere doğru yol aldık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİRDAP
RomanceKİTAPTA +18 SAHNELER OLACAKTIR. OKUYUCULARIN BUNU DİKKATE ALMASINI, YETİŞKİNLERE YÖNELİK BİR KİTAP OLDUĞUNU UNUTMAMALARINI RİCA EDERİM... Korktuğu bir hayata esir olmamak için yangından kaçtı Züleyha! Kanından olanların biçtiği kaderde yanmamak için...