Billy hátat fordított a nőnek érezte, magán Sofia tekintetét.
Nem akart újra érzelmileg közel kerülni hozzá.
Nem maga miatt hanem Sofia miatt.
Félt, hogy újra elborul az agya ha közel engedi magához és netalán meglát valakit a nő körül.
Zakatoltak a gondolatok a fejében.
Legszívesebben megölelte volna a mögötte szuszogó törékeny szerelmét.
Védelmezni akarta, de tudta, hogy úgy vigyázhat rá a legjobban ha nincs vele.
Távolról fogja figyelni és óvni.Hiányzott neki Sofia, a teste és minden amit együtt csinálnak.
A szex, a csókok az ölelések és még az is hiányzott neki amikor a nő cserfesen magyarázott.
Testileg kielégült, de a lelkében nagyobb volt az űr mint pár órával ezelőtt.
Nem akarta szeretni Carvert, elakarta felejteni, de sokkal nehezebb mint gondolta volna.
Elhatározta, hogy a ma történtek után tartani fogja magát, nem hagyja elcsábítani magát.
Bár igazából Sofia tudtán kívül is őrjítő vonzalmat gerjesztett Hargroveban.Délután mikor a fürdőszobában meglátta a nőt tűrtőztetnie kellett magát, hogy ne essen neki, de elgyengült mikor átjött Eddiehez.
Nem lehet gyenge, főleg nem egy nő miatt, mérgelődött magában.Lehunyta a szemét és próbált pihenni, a nő szuszogása megmagyarázhatatlan nyugalmat nyújtott neki.
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Lihegve dőltünk egymás mellé, Billy azon nyomban hátat fordított nekem.
Nem viccelt amikor azt mondta, hogy csak a testem kell neki.
Figyeltem a széles hátát, átakartam ölelni és hozzá bújni, de nem tettem.
Csak szex és semmi több.
Nem jelentett neki semmit, akkor nekem sem fog.
Győzködtem magam minden erőmmel.Rengeteget ittam az est folyamán és ezt kezdtem is érezni így az ágyban fekve, hirtelen forogni kezdett velem a szoba, eszméletlen hányingerem lett.
Felpattantam az ágyból és kirohantam a mosdóba, a wc fölé hajoltam és hányni kezdtem.-Hát még így sem reagált rám senki szex után. -letérdelt hozzám nevetve
Finoman megfogta a hajam, hogy ne lógjon az arcomba.
-Jól van Sofia, mindjárt jobban leszel. -suttogta
Szégyelltem magam amiért előtte hányok ki mindent.
-Meghalok. -öklendeztem
-Megint? -felnevetettÚjra a wcbe hajoltam és ismét hányni kezdtem.
-Úristen mennyit ittál? -aggódva kérdezte
Mikor úgy éreztem kiadtam mindent magamból leültem a mosdó mellé.
Billy felállt és egy törölközőt nyújtott felém.
Lassan leült mellém, segített megtörölni az arcom.
Undorító látványt nyújthattam, mégis rezzenéstelen arccal segített megtisztítani az arcomat.-Bocsi. -suttogtam
-Miért kérsz bocsánatot? Nem az apád vagyok. -felnevetett és a mellkasához húzott -Bolond vagy Sofia. Minek iszol ennyit? Hm? Nézz magadra! Ennyi piától én is haldokolnék valamelyik sarokban, nemhogy te. -megemelte a fejem az államnál fogva
-Csak felejteni akartam. -visszahajtottam a fejem a mellkasára
-Az az alkohollal nem fog menni. Csak hülyeségeket csinálsz miatta. Nézd meg, itt vagy a karjaimban. -nevetett
-Rosszul vagyok. -motyogtam
-Szarul is nézel ki. -vigyorgottRánéztem mérgesen.
-Csak viccelek. -visszatolta a fejem a mellkasához -Gyönyörű vagy még így széthányva is. -nevetni kezdett halkan
ESTÁS LEYENDO
Broken Boy | Billy Hargrove x Sofia +18
Fanfic"A kezeire tettem a tenyerem bizonytalanul. -Nem szeretem ezt. -rázta a fejét -Mit Billy? -Érezni, hogy félve érsz hozzám, ne félj már. Nem bántalak Sofia! -közelebb húzott -Pár órája még mást mondtál. -Ideges voltam. -oldalra pillantott, majd újra...