A camaroban az ülésbe bújva Hargrove felé fordulva néztem őt, csodáltam.
Megnéztem jól, a szempilláit amik igazságtalanul szépek voltak a sajátomhoz képest, ezen el is mosolyodtam, bámultam az íves ajkait, az éles állcsontját, a kék szemeit.
Nem tudtam betelni vele.
Hogy lehet ilyen angyali külseje mikor néha inkább ördögi a viselkedése.Én Sofia Carver legbelül abban reménykedtem, hogy mellettem majd megváltozik, lenyugszik.
Na persze...
Susan szavaival élve Billy "idomíthatatlan".
Az elvakult szerelem miatt ezt a saját bőrömön kellett megtapasztalnom, újra és újra.
Nem tudtam mennyit vagyok még képes kibírni, de őszintén ez abban a pillanatban nem is érdekelt.
Buta és naív ez a Carver, ezt gondolhatja mindenki, de nem voltam az, csak egyszerűen reménytelenül szerelmes.
Olyan szerelmes amiről korábban csak a regényekben olvastam, klisé, de tényleg tökéletesnek láttam.
Minden egyes apró reménysugárba belekapaszkodtam, abba amikor kedves és odaadó vagy amikor mindentől megóv, amikor bújik és fulladás szorosan ölel, amikor a homlokomra ad puszit.
Szinte elhalványult a rosszabbik oldala ami sajnos többségében volt jelen a kapcsolatunkban.
A kiabálások, a veszekedések a féltékenykedés a birtoklásmánia, az agresszivitás.
Mindez eltörpült mikor így nézett rám mint most, lágy szeretettel teli tekintettel, ahogyan csak engem tudott nézni.
Pillangók repkedtek a gyomromban tőle, tűzijátékot éreztem a testemben és ezt a kellemes bizsergést.
Hát ennyi, egy pillantás és én megsemmisülök.Mindig is a régebbi zenéket szerettem, Billy rádióját addig kapcsolgattam míg rá nem akadtam egy retro csatornára.
Felsóhajtott mikor én önelégülten vigyorogni kezdtem a sikerem miatt.Felcsendült a "Be my baby" című zeneszám.
Csillogó szemekkel néztem a mellettem ülő férfira, aki mosolyogni kezdett.
"The night we met I knew I needed you so
And if I had the chance I'd never let you go
So won't you say you love me?
I'll make you so proud of me
We'll make 'em turn their heads every place we go"Billy az útról ismét rám szegte a tekintetét, nem tudta elrejteni, hogy ugyan azt érzi amit én.
Dúdolni kezdtem a dalt, hiszen kívülről fújtam minden sorát, menthetetlenül romantikus voltam a szívem mélyén kislánykorom óta.
Megfogta a karom és a szájához emelte, majd finoman megpuszilta."So won't you, please (be my, be my baby)
Be my little baby? (My one and only baby)
Say you'll be my darlin' (be my, be my baby)
Be my baby now (my one and only baby)
Whoa-oh-oh-oh
I'll make you happy, baby, just wait and see
For every kiss you give me, I'll give you three
Oh, since the day I saw you
I have been waiting for you
You know I will adore you 'til eternity"Mosolyogva olyan csillogó szemekkel nézett rám ahogyan én őrá, miközben halkan énekelgettem.
Szegényt rendre kínoztam az énekhangommal, ami nyílván egy csepp sem volt.
YOU ARE READING
Broken Boy | Billy Hargrove x Sofia +18
Fanfiction"A kezeire tettem a tenyerem bizonytalanul. -Nem szeretem ezt. -rázta a fejét -Mit Billy? -Érezni, hogy félve érsz hozzám, ne félj már. Nem bántalak Sofia! -közelebb húzott -Pár órája még mást mondtál. -Ideges voltam. -oldalra pillantott, majd újra...