Billy vitte haza Maxet a játékteremből, leparkolt a ház előtt.
-Max haladj, menj be! -sürgette húgát
-Jó. -forgatta a lány a szemét és hatalmas sóhajok közepette besétált a házbaBilly megvárta míg a lány bezárja maga mögött az ajtót, majd megfordult.
Féktelen dühöt érzett és valamiféle felszabadító boldogságot is amiért eljött ez a nap.
Régen várta már, nagyon rég.Elindult a szemben lévő ház felé.
-Lám Lám Lám, kit látnak szemeim! -vigyorgott a férfi
A szájába tette a cigarettáját és levette a dzsekijét, amit maga mellé dobott.
Noah látta, hogy Billy mire készül.-Ne cseszd el az első estémet itthon Hargrove. -rázta a fejét és hátat fordított neki
-Velem már nem vagy olyan bátor mint Sofiával voltál? Hm?
-Bocsánatot kértem tőle! Ittam, nem voltam önmagam. Ha nem tűnt volna fel ezért nem voltam itthon, meggyógyultam. -Billy felé fordultNem akart konfrontálódni, szánta a tettét, sőt szégyellte, belül tudta, hogy megérdemelne minden egyes ütést amit kapna.
De ő is férfi nem fog behódolni egy másiknak.-Bocsánatot kértél? -felnevetett Billy
-Igen. -mereven nézte Noah a szemben álló férfit
-Csakhogy a bocsánatod szart sem ér! Tudod te min ment keresztül? Nem, ugye?
-Mégis mit kéne tennem? Pont te ne magyarázz nekem! Emlékszem még a foltokra a nyakán!
-Én sosem ütnék meg egy nőt! Olyat csak az ilyen szarházi emberek csinálnak mint te! Kurvára kinyírlak!Üveges tekintettel bámult Noahra és hirtelen megütötte, ami a férfit váratlanul érte.
Hiába tudta, hogy ez Hargrove szándéka, mégis olyan gyorsan történt, hogy reagálni sem tudott.
Billy ezt kihasználta és sorozatosan eltalálta az általa annyira gyűlölt Robertset.Elöntötte az agyát az a fajta düh amit soha korábban nem érzett még.
Noahnak esélye sem volt, gyorsan földre került.Neil pillantott ki az ablakon a szemközti házból, látta, hogy Billy kocsija még mindig kint áll.
Kíváncsivá vált ezért az utcára lépett, meglátta amint a fia éppen eszméletlenre veri a szomszédot.-Fiam mit csinálsz? -kiabálta és oda sietetett
Hargrove szinte transzba esett, meg sem hallotta az apja szavait.
-Billy! -az apja fogta le és húzta el Robertstől
-Engedj el! -ordítottaNeil jó fizikumú férfi köszönhetően a múltjának, a seregben szolgált, talán ennek tudható be az agresszív fegyelemi kényszere is.
-Fiam állj! Megölöd! Börtönbe akarsz kerülni? Elég!
A férfiak kiabálására Maxine is kiszaladt a házból, amikor meglátta a földön fekvő Robertset és Neilt amint az Billyt fogja le minden erejével, a szája elé kapta a kezét.
ESTÁS LEYENDO
Broken Boy | Billy Hargrove x Sofia +18
Fanfic"A kezeire tettem a tenyerem bizonytalanul. -Nem szeretem ezt. -rázta a fejét -Mit Billy? -Érezni, hogy félve érsz hozzám, ne félj már. Nem bántalak Sofia! -közelebb húzott -Pár órája még mást mondtál. -Ideges voltam. -oldalra pillantott, majd újra...