Apámnak köszönhetően Billyt egy nagyon neves ügyvéd védte.
Mint kiderült a benzinkút kamerafelvételei rejtélyes módon eltűntek.
Jim volt azt a rejtélyes ok.Így Xavier és Ben szava volt Billy szava ellen.
Nem tudták bizonyítani ki is ütött először, Harper Jonson a benzinkutas hölgy váltig állította, hogy ő bizony azt hallotta, hogy a két fiatal férfi, William Hargroveot fenyegeti és annak szeretteit, sőt majdhogynem biztos volt, abban, hogy Xavier ütött először, ami azt jelentette, hogy Billy csak védekezett.Harper Jonson jött Jim Hopper seriffünknek egyel, hiszen a fiát is kihúzta a bajból annak szalagavatóján pár éve, mikor részegen vezetett és belement Jim járőrautójába.
Xaviernek volt már egy zaklatásos ügye, ami nem vetett túl jó fényt rá.
Egy hosszú órával később, William Hargroveot felmentették, és Xaviert illetve Bent bírságolták meg, 120 óra közmunkára, és egy bizonyos pénzösszeg megfizetésére.
Mindhárom férfit figyelmeztette a bíró, jelezve, hogy legközelebb hagyják a rend őreire a bíráskodást.Hatalmas kő esett le a szívemből, az elmúlt egy hónapban rengeteget idegeskedtem, bármennyire is próbáltam nyugodt maradni, féltem a mai naptól.
A kocsihoz sétálva Billy, Jim és az ügyvéd beszélgettek, én meg előttük tipegtem, megkönnyebbülve.
Végre vége...
A camaroban ülve hátradőltem az ülésben és csak bámultam magam elé.
Az utóbbi egy hónapban kicsit távolságtartóbb voltam azzal a férfival akit az életemnél is jobban szeretek.
Minden hülyeségen összekaptam vele, sokszor inkább csak ott hagyott és a nappaliban aludt.
Múlthéten vett egy új kanapét, mert szegény annyit aludt az előzőn, hogy egyik nap beállt a nyaka is, ezért a munkáját sem tudta rendesen végezni.-Sofia, most már szent a béke? Aludhatok az ágyunkban? Vagy inkább ágyadban. -elmosolyodott -Azt hiszem összesen három estét aludhattam benne eddig.
-Négyet! -kijavítottam
-És hányszor is érhettem hozzád? -rám pillantottSzinte szégyelltem magam, de bármennyire is szerettem és kívántam, rettegtem a mai naptól, más sem járt a fejemben, csak az, hogy leültetik és mi van ha én teherbe esek azelőtt?
Abszurd gondolatok, de nem tudtam a stressztől gondolkozni.
Sosem gyűlt meg a bajom a törvénnyel, én csak egy unalmas könyvtáros vagyok, nem egy adrenalin hajhász akárki.Rengeteget dolgozott, többnyire későn ért haza, és majdnem minden szombaton is műszakot vállalt, így "könnyebb" volt kerülgetnünk egymást.
-És azt is szinte kikönyörögtem! -rázta a fejét
-Ne haragudj, hogy az elmúlt pár hétben egy picsa voltam, de tényleg azt hittem, hogy ennyi. -lesütöttem a szemem-Amilyen szerencsém van teherbeejtettél volna és egyedül maradtam volna.
-Sofia védekezünk. -összeráncolta a szemöldökét
-Már azt hittem mással csinálod! Hogy a francba bírtad ki? -grimaszolt
-Nehezen, de a félelem erősebb volt! -felnevettem
-Jó neked Carver.
-Kiengesztellek! -mosolyogtam és megsimogattam az arcát
-Nem fog sokáig tartani. -sóhajtott egy nagyot
-Jól indult a közös életünk, igaz? -piszkáltam a haját
-Veled semmi sem egyszerű. -rázta a fejétMegfogta a tarkómat és magához húzta, nyomott egy puszit a fejemre és eltolt.
-Idegesítő vagy!
Vigyorogtam ahogyan ezt kimondta.
-Te is. -kuncogtam
ESTÁS LEYENDO
Broken Boy | Billy Hargrove x Sofia +18
Fanfic"A kezeire tettem a tenyerem bizonytalanul. -Nem szeretem ezt. -rázta a fejét -Mit Billy? -Érezni, hogy félve érsz hozzám, ne félj már. Nem bántalak Sofia! -közelebb húzott -Pár órája még mást mondtál. -Ideges voltam. -oldalra pillantott, majd újra...