Nem mondtam el senkinek sem a hétvégén történteket, a mostanság felvett jó szokásomhoz híven.
Persze hétfőn reggel Evan első dolga az volt, hogy benézzen hozzám a könyvtárba.
Aggódott...-Persze jól vagyok. -mosolyogtam
-Biztos? -összeráncolta a szemöldökétHa tudta volna, hogy a reggelemet egy kávéval és egy nyugtatóval indítottam.
Sosem vettem még be korábban, de Eddiet felhívtam tegnap.
Szó nélkül hozott át, csak ücsörgött mellettem csendben és átkarolt.
Nem faggatott nem kérdezősködött, de a lelkemre kötötte, hogy egyszerre csak egyet vegyek be és naponta maximum két darabot.
Aranyos volt tőle, és kicsit mókás is mert úgy tett mintha valami drogot készülnék beszedni, nem pedig egy mezei nyugtatót.
Mivel nem vagyok hozzászokva, ezért eléggé leszedált, de legalább tudtam mosolyogni, mégha nem is szívből jövően, de legalább mosolyogtam.-Nem tetszett a szombati viselkedése Billynek.
-Hát Evan az nekem sem! -felálltam és megveregettem a hátát
-Te is furcsákat mondtál!Tudtam mire célzott, magyarázkodni kezdtem.
-Részeg voltam, és megakartam bántani, ezért beszéltem össze vissza hülyeségeket. Ne haragudj, szégyellem magam rendesen. -ráztam a fejem
-Semmi baj. -vakargatta a fejét zavartan
-Papád? -tereltem a kínos témát
-Jól van, már otthon lábadozik. Lassan itt hagyom őket.
-Ennek örülök. -mosolyogtam-Mármint nem annak, hogy elmész. -felnevettem
-Jó látni, hogy nevetsz.
-Gondolom, hogy kicsit jobb, mint hányás után részegen látni. -rettenetesen égett a fejem
-Mindenki életében eljön ez a pont, voltam én is a helyzetedben. -mutatott rám-Rohadt egy dolog a szerelem!
-Ugye? Kinek kell? -megfogtam pár könyvet és a helyükre vittem őket
-Csak megbonyolítja a dolgokat. -megvonta a vállát
-Úgy úgy! -hátrapillantottam
-Nem lenne kedved valamikor meginni egy kávét? -mögém sétált
-De, persze. -megfordultam
-Remek, akkor írj, hogy mikor érsz rá. -mosolygott
-Rendben és köszönöm mégegyszer. -megöleltemVisszaölelt, mély levegőt vett és lassan elhúzódott.
-Bármikor hívhatsz! -intett kifelé menet
Minden erőmmel próbáltam elkerülni Billyt.
Anya és Noah, hozta vitte Lolát egész héten az iskolába, nem kérdezték miért nem érek rá, így nem kellett hazudnom.Csütörtök délután, az apja hozta haza lányunkat.
Váltottunk pár szót, megbeszéltük, hogy két hét múlva elviszi Lolát pár napra "nyaralni."Másnap beszéltem a tanárnőjével, hiszen már mindjárt vége az iskolának nem is igazán tanultak már, ezért nem jelentett problémát, hogy a lányom nyári szünet előtt egy kicsivel "szabadságol."
A parkolóba sétálva vissza az autómhoz, láttam, hogy Max szalad az iskolába.
Mielőtt bement volna hozzám rohant és átölelt.-Jó reggelt Max. -visszaöleltem
-Sofi! Hiányzol. -mondtaMegmelengette a szívem, hiszen nekem is hiányzott.
-Te is nekem, átjöhetnél valamikor. Mond meg anyukádnak, hogy hozzon át a hétvégén. -simogattam a haját
Bólogatott és bement az épületbe.
Szorítottam a kulcsaimat, miközben sétáltam az autóm felé.
Megpillantottam Billyt, egy rövid időre összetalálkozott a tekintetünk, majd lassan megfordult és a camarohoz sétált.
YOU ARE READING
Broken Boy | Billy Hargrove x Sofia +18
Fanfiction"A kezeire tettem a tenyerem bizonytalanul. -Nem szeretem ezt. -rázta a fejét -Mit Billy? -Érezni, hogy félve érsz hozzám, ne félj már. Nem bántalak Sofia! -közelebb húzott -Pár órája még mást mondtál. -Ideges voltam. -oldalra pillantott, majd újra...