Az arcomra tette a kezét, újra szédülni kezdtem, hirtelen fájdalom hasított a mellkasomba.-Nem kapok levegőt. -lihegtem
-Nem tetszik ez nekem! -rázta a fejét -Beviszlek a kórházba! -átkarolt, fogottA karjaiban összecsuklottam.
-Billy, Billy! -mondogattam a nevét ijedten
Elképesztő fájdalom hasított belém újra, minden erőm elhagyott, úgy éreztem eljött a vég.
Hátracsuklott a fejem, elveszítettem az eszméletem, a hangjára nyitottam ki a szemem.
A telefonjába kiabált, miközben a karjaiban tartott a földön térdelve.-Sofia ne hunyd le a szemed! Kérlek Sofia! -könyörgött kétségbeesve
Fáradtságot éreztem, és gyengeséget, ismét elsötétült minden.
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Billy boldog volt amiért újra maga mellett tudta azt a nőt, aki életében először igazán szereti.
Sosem érezte még korábban azt, hogy valaki maga miatt szeretné.
Sofia viszont elfogadta, és ő emiatt olyan mértékű ragaszkodást érzett mint még soha korábban.
Hiszen egész eddigi életében nem kapott igazán gyengédséget és szeretetet sem, most, hogy érzi milyen is ez, nem hagyhatta elmenni azt a nőt aki ezt megadja neki.
Úgy érezte, hogy enélkül a törékeny nő nélkül már nem lenne egész ember, visszafordíthatatlanul beleszeretett, szerelmes volt szinte már fájdalmasan.
Nem tudta elviselni a gondolatot, hogy más érjen szerelme tárgyához, vagy azt, hogy esetleg baja eshet.Rettenetesen megrémült amikor Sofia arca sápadtá vált, és a nő hirtelen maga mögé kapott, hogy megtámaszkodhasson.
Azt mondta jól van, de Hargrove látta, hogy ez nem igaz.
Mikor a nő azt mondta, hogy nem kap levegőt, Billy testét átjárta a bénító stressz.
Megmarkolta Sofia törékeny testét és fogta, elhatározta, hogy beviszi kórházba, de a sors közbeszólt.-Billy, Billy! -fájdalmas arckifejezéssel erőtlen hangon szólongatta a férfit aki aggódva fonta karjait a nő köré
Az ajtóhoz próbált eljutni szerelmével, de a nő hirtelen elveszítette az eszméletét.
Hargrove letérdelt, fogta a karjaiban lévő, nőt.
Érezte a pulzusát, a farzsebéhez nyúlt, kapkodva tárcsázta a mentőket.
Kihangosította a készüléket és ledobta maga mellé, közben a nő arcát paskolta, próbálta ébresztgetni.A diszpécser unott hangon hallgatta Hargrove segítség kérését, a férfi kiabálta, hogy azonnal küldjenek egy mentőt.
Sofia a férfire nézett, lassan nyitotta ki a szemeit, zavartnak tűnt.
-Sofia ne hunyd le a szemed! Kérlek Sofia! -könyörgött a férfi
Látta, hogy a nő mindjárt újra elájul.
Carver ismét lehunyta a szemeit, de a teste ez alkalommal elernyedt teljesen, vett egy mély levegőt és hirtelen megállt a mellkasa.
Billy jártas volt az elsősegélynyújtásban, tudta, hogy bármennyire is pánikol belül, össze kell szednie magát, mert különben a kezei között hal meg szerelme.
A diszpécser a háttérből instrukciókat adott, de Hargrovenak erre nem volt szüksége, nem hallott, nem látott mást, csak Sofia élettelen testét a karjai között.
Olyan mértékű fájdalom járta át a mellkasát mint még soha korábban, úgy érezte megszakadt a szíve.
YOU ARE READING
Broken Boy | Billy Hargrove x Sofia +18
Fanfiction"A kezeire tettem a tenyerem bizonytalanul. -Nem szeretem ezt. -rázta a fejét -Mit Billy? -Érezni, hogy félve érsz hozzám, ne félj már. Nem bántalak Sofia! -közelebb húzott -Pár órája még mást mondtál. -Ideges voltam. -oldalra pillantott, majd újra...