Féktelen

274 17 0
                                    

Győzködtem Susant és Munsont, hogy este kísérjenek el a bárba, hiszen Lola anyámékkal a nagyszüleimhez megy és csak holnap este érkeznek haza.
Kétségbeesve próbáltam minden szabadidőmben lefoglalni magam, nem akartam egyedül lenni.
Nagy nehezen belement Susy, Eddie nem jön mert megint D&D estet tart, szokásosan.
Hazafelé tartva felhívtam Robint, ő természetesen izgatottan belement a mókába, tegnap este sokáig dolgozott így nem tudott Eddiehez átjönni, ma este bepótolja a bulizást.

Amikor hazaértem, Stevet is megkérdeztem akivel a teraszon ücsörögtünk.
A gyerekek még aludtak, Ava meg bent öltözködött.

-Sofi, sok lesz a bulizásból. Nem?
-Steve, mit csináljak itthon egyedül? Nem fogok magányosan ücsörögni!
-Akkor gyere át hozzánk! Avával filmezünk, rendelünk gyorskaját, na?
-Igen és meg tartom a gyertyát is, ugye? -felnevettem
-Nem zavarsz! -átkarolt
-Szerintem a barátnőd nem értékelné, ha megjelennék a romantikus estéteken.
-Bír téged!
-Én is csípem, ezért hagyom, hogy Steve királlyal kettesben lehessen! -vigyorogtam
-Sofi te bolond. -megölelt

Miután egyedül maradtam, ültem a szekrényem előtt egy ruhakupac közepén, nem tudtam mit vegyek fel.
El is kalandoztak a gondolataim.
Tényleg sokat bulizom mostanában, de olyan magányos vagyok, senkinek sem mondtam el, de megtudnék bolondulni egyedül.
Folyton beugrik Noah amikor nekem esett és Billy hiánya is itt van a lelkemben.
Jó volt múlt éjjel kettesben lenni vele, még így is, hogy csak "csesztettük" egymást.

Megcsörrent a telefonom, Susy hívott, hogy engedjem be.
Mostanában állandóan zártam az ajtót, rettegtem nehogy Noah beállítson.
Pedig tudtam, hogy ez nem lehetséges mert a rehabon van.

Lesiettem a lépcsőn, izgatottan nyitottam ajtót.

-Úristen, de jól nézel ki! Fordulj körbe! Muszáj inspirálódnom! -mondtam a barátnőmnek

Meg is tette amit kértem, drámaian.

Kuncogva felsiettünk a szobámba és ketten végre kiválasztottuk az outfitem.

-Na és szexeltetek?

Kihajoltam a fürdőből a barátnőm kérdését hallva.

-Dehogy is. Külön szobában aludtunk!
-Ez viszont most meglepett.
-Ha ha. -grimaszoltam
-Jó, csak tudod azt hittem elcsábulsz. -rágyújtott

-Hát mondjuk nem rajtam múlt! -kisétáltam-Hú de dögös vagy! -felkiáltott Susan -Ha ebben jöttél volna tegnap, akkor ma már nem lennél ba

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


-Hát mondjuk nem rajtam múlt! -kisétáltam
-Hú de dögös vagy! -felkiáltott Susan -Ha ebben jöttél volna tegnap, akkor ma már nem lennél ba...

Közbevágtam.

-Ki se mond! -elnevettem magam, tudtam mire gondolt

Broken Boy | Billy Hargrove x Sofia +18Donde viven las historias. Descúbrelo ahora