-Te tényleg képes vagy bárhol, bármikor, bármennyit aludni, igaz?A hangjára ébredtem.
-Elaludtam? -álmosan kérdeztem
-El, Sofia.-összekulcsolt karokkal nézett le rámLassan felültem ásítozva.
-Hány óra?
-Hét. Szóval akár vissza is aludhatsz. -mondta szarkasztikusan
-De te, te miért vagy így felöltözve? -próbáltam kinyitni a szemem rendesen
-Elakartalak vinni enni, de látom jobb programot találtál.Na igen aludtam vagy három órán át.
Nagyszerűen telik a nap, először eltűntem majd elaludtam.
Felálltam és a bőröndöm felé sétáltam, lassan kinyitottam és mellé térdeltem.-Nem is hozzam semmi olyan ruhát.
-Sofia, mutasd meg mi van abban! Most már tényleg kíváncsi vagyok! Mi lehet benne ha semmit sem hoztál? Mert ma már másodjára hallom ezt. -leült az ágyamra és az egyik kezét maga mögé tette, úgy támaszkodottNézett le rám én meg kutattam, kerestem mit vegyek fel.
-Éhes vagyok. -motyogtam
-Csak vegyél fel valamit, olyan mindegy. -mély levegőt vett
-Jó jó. -bólogattamMegfogtam egy fekete pánt nélküli toppot meg egy nadrágot, besiettem a fürdőbe öltözködni.
Gondoltam majd egy magassarkú szandál feldobja ezt az unalmas szettet.
Hátrafogtam a hajam kisminkeltem magam és el is készültem röpke negyed óra alatt.-Kész vagyok! -megálltam az ajtóban
Billy az ágyon hátradőlve az öngyújtóját kattogtatta, a hangom hallatára felült.
Elsétált mellettem szó nélkül, ki a camarohoz.
Én meg idétlenül tipegtem a füves úton mögötte.
Kinyitotta unottan az ajtót nekem.-Nagyon éhes vagyok. -hátradőltem
Nem is válaszolt csak az utat nézte, én meg bámultam a tájat.
Vagy tíz perc elteltével szólalt meg.-Ez új parfüm? -rám nézett érdektelenül
-Igen. -bólintottam, nem gondoltam volna, hogy feltűnik nekiNémán vezetett, én meg ránéztem.
-Nem jó?
-A másikat megszoktam. -megvonta a vállátMagam elé bámultam, nem tetszik neki ez az illat, és még csak meg sem nézett magának mikor meglátott kiöltözve.
Tudtam én, hogy így a legjobb, de a szerelmes szívem sóvárgott a dicséretre.Leállt egy étterem előtt, kiszálltam mielőtt kinyithatta volna nekem az ajtót.
-Sietsz? -rám meredt
-Mondtam, hogy éhen halok.Besétáltam az épületbe, az asztalhoz érve láttam az arcán, hogy bosszantotta amiért nem vártam meg, hogy kinyissa nekem az ajtót és, hogy az étterembe is magamtól siettem be.
Megfeszült az állkapcsa és le sem vette rólam a szemét.
Az étlapot néztem, de éreztem magamon a tekintetét.
Kijött a pincér és felvette a rendelésünket.
YOU ARE READING
Broken Boy | Billy Hargrove x Sofia +18
Fanfiction"A kezeire tettem a tenyerem bizonytalanul. -Nem szeretem ezt. -rázta a fejét -Mit Billy? -Érezni, hogy félve érsz hozzám, ne félj már. Nem bántalak Sofia! -közelebb húzott -Pár órája még mást mondtál. -Ideges voltam. -oldalra pillantott, majd újra...