„Nie som." Zamumle takmer až nečujne.
No to ho už chytám za golier koženky a ťahám na seba, zatiaľ čo sa mu vrhám na pery.Má ich sladké.
Mäkké a presne také, aké som si predstavovala.
Dopekla.Axelove ruky sa presunú na moje stehná, zatiaľ čo spolu so mnou cúva ku posteli, na ktorú sa posadí, a ja sa okamžite posadím na neho, neprestávajúc ho bozkávať.
Jeho ruky neprestajne stláčajú moje stehná, a moje ruky mu prehrabávajú vlasy.Jednou rukou zablúdim k jeho opasku, a v tom momente započujeme kroky, a smiech môjho otca.
Axel ma rýchlo, no zároveň opatrne hádže na posteľ, a s prehrabnutím vlasov, odchádza preč.Neveriacky sledujem dvere, ktoré sa za ním prudko zatvoria. Nepočujem ale rozhovor s mojím otcom, a podľa toho súdim to, že išiel dolu po schodoch, nie ku mne.
Došľaka.
Rukami si prejdem po tvári a nahlas si povzdychnem.
Prstami si pomaly pohladím pery a letmo sa usmejem.
Axel stojí za hriech, a rozhodne neľutujem to, že som ho pobozkala.
Ale nečakala som to, že ma pobozká naspäť, nečakala som to, že to pôjde ďalej.
Možno ak by sme nepočuli môjho otca...? Nie. Nič by sa nestalo.Lenivo sa posadím, vyzlečiem si šaty a v spodnom prádle prejdem ku skrini.
Zoberiem si čierne čipkované šortky a čierny čipkovaný top.
Taktiež od Axela.
Pomaly aj s telefón vojdem do kúpeľne, kde sa zatvorím.
Napustím si vaňu, nalejem do nej snáď liter kúpeľňej peny. Vyzlečiem sa a okamžite do nej vojdem.
Je čierna, mramorová a obdĺžniková.
Obrovská a úžasná.Pomaly sa uložím do ľahu a zatváram oči od únavy.
Akonáhle zatvorím ale oči, pred sebou mám Axela. To ako som si ho pritiahla do bozku, to ako jeho veľké dlane objímali moje nahé stehná. To ako som ho ťahala za vlasy, a to, ako dravo ma bozkával naspäť.Striasla som sa a otvorila oči, aby som vymazala túto predstavu z mojej hlavy.
Nie preto, pretože by sa mi to nepáčilo, no najmä preto, pretože sa mi to páčilo až priveľmi.
A hlavne, odišiel.
Neviem čo ide hlavou jemu. Neviem čo mám robiť a najmä neviem, ako sa mám teraz správať.
Znamenalo to niečo?
Neviem čo to znamenalo pre neho.
Pre mňa ale rozhodne veľa.Takto som si poležala ešte hodnú chvíľu pred tým, než som sa postavila z vane a osprchovala zo seba penu.
Obmotala som okolo seba čierny uterák a prešla ku zrkadlu, rozmýšľajúc, čo idem robiť.Moje nohy chceli ísť za Axelom, a tak, skôr než som si to stihla rozmyslieť, som sa len v uteráku vydala za ním.
YOU ARE READING
Nepriestrelný
RomanceMať okolo seba istý štít, hradby cez ktoré sa nedá dostať alebo podvedomú bariéru, cez ktorú neprejdú ani len naše vlastné emócie, môže byť výhodné... Myslel si, že celý ten čas je jeho štít nepriestrelný. Ani len nevedel, že mu stačil jeden jediný...