40

293 24 0
                                    

Neviem či má zmysel písať, ale tak pre istotu 18+

„Choď preč!" Zakričím naspäť, na čo sa Axel zasmeje a zhodí ma zo seba tak, ako to už raz urobil.
Doriti.
Sledujem ako prejde ku dverám, pootvorí ich a ostáva ticho.

„Nejdeš mi pomôcť s tým radiátorom? Rada by som išla spať a v zime sa to naozaj nedá." Zavrčím a podráždene si ľahnem na brucho.
Bože ak neodíde, tak jej poviem veľmi hnusné veci.

„Zaklop na dvere niekomu z chlapcov. Budú ešte hore." Prehovorí a jediné čo počujem, je zatvorenie dverí.
Usmejem sa do vankúša a víťazne si zajasám v duchu.

Už už sa idem otočiť, keď na mojom zadku pristane štipľavá rana a ja prekvapene vykríknem do vankúša, ktorý vďakabohu utlmí môj krik.

„Buď potichu prosím." Započujem Axelove slová v momente, kedy zacítim ako mi sťahuje šortky.
Lakťami sa zapriem do postele, no jeho ruka ma zatlačí naspäť do ľahu. Jednou rukou ma objíme okolo lona a vyšvihne si môj nahý zadok do vzduchu.
Moja červená tvár je skrytá vo vankúši a jediné čo mi behá po mysli je Axelove telo, jeho pery a jeho hlas.

A keď pocítim na svojom otvorene špičku jeho tvrdého údu, zaseknem sa.
„Bože môj." Vzdychnem od bolesti keď ho do mňa začne tlačiť, a v tichu miestnosti sa ozve len jeho smiech.

„Ten ti tu už nepomôže." Zašepká v momente kedy do mňa prudko prirazí a ja vykríknem do vankúša.
Moje telo zaplaví silná vlna vzrušenia a ja sa zadkom ešte viac natlačím na jeho penis.

Axel ma chytí za boky a skôr než stihnem predýchať prvotnú bolesť, do mňa začne silno a zbesilo prirážať.
Rukami okamžite chytím vankúš a silno si ho tlačím na hlavu, zatiaľ čo vzdychám a kričím od slasti.
Cítim horúčavu, záplavy tepla a zároveň neskutočne silný blížiaci sa orgazmus, keďže triafa presne to miesto, ktoré trafiť aj má.

„A-Axel." Zamumlem do vankúša.
Celé moje telo sa trasie zatiaľ čo do mňa bez prestávky silno priráža. Moje ruky sa mi trasú, nohy si necítim a jediné čo vnímam je záplava tepla.
Nevládzem.

„Axel." Zakričím do vankúša v momente, ako zacítim vlastne vyvrcholenie a v tom momente zo mňa vytiahne penis, pri čom do mňa prudko zasunie prsty, ktorými vo mne začne hmýriť na všetky strany.
Na svojom chrbte zatiaľ pocítim jeho vyvrcholenie a akonáhle vykríknem od zúfalstva, prestáva hýbať prstami a líha si vedľa mňa.

Dychčím ako diviak.
Nevládzem, neviem ako sa volám, vidím hviezdičky a nohy sa mi trasú.
Pravdepodobne som dosiahla najsilnejší orgazmus za celý môj život.

„Nechceš sa ísť prezliecť?" Zašepká posmešne a ja nespokojne zamrnčím.
Nevládzem sa ani len pohnúť a on je krajší keď je ticho.
„Si diabol. Si posadnutý diablom." Šepkám, na čo sa v mojej izbe ozýva len jeho smiech, ktorý mi spôsobuje motýliky.

Panebože.

„Zničil si ma." Prehovorím a pomaly sa postavím kráčajúc do kúpeľne.
Kráčam ťarbavo, moje celé telo je v ohni a až keď sa dostanem do kúpeľne, zhlboka sa nadýchnem.
Pomaly zo seba vyzlečiem čipkovaný top a okamžite si opláchnem tvár.
Rýchlo si utriem chrbát do uteráka, ktorý hodím do práčky a smerujem do izby neuvedomujúc si to, že som nahá.

Keď ale uvidím prázdnu posteľ, zaseknem sa.

Čo do riti práve urobil?

NepriestrelnýWhere stories live. Discover now