61

241 22 0
                                    

„Tristan?" Nechápavo si ho obzriem, rovnako ako jeho dvoch bodyguardoch.
Aká je šanca, že je práve tu?
Nieje to divné? Išiel z Talianska takú diaľku sem?

Skepticky sa pozriem na Karin, či ich vidí tiež.
No vidí.
Ale, prečo?
Prečo by prišiel práve sem?

„Ahoj Noemi, mali sme tu nejaký obchod, nevedel som, že už si doma." Usmeje sa a pomaly prejde ku mne.
Síce som nechcela rozmýšľať nad Axelom, no predsa len rozmýšľam.
Pretože mi tu niečo nesedí a Axel ma možno predsa len niečo naučil.

Mám si všetko preveriť dva krát.

„Karin, kľudne choď do vnútra, hneď prídem." Karin len prikývne s obrovským úsmevom, a bezstarostne odíde do domu.
Okamžite sa otočím na Tristana a mierne sa zamračím.
Z kabelky zatiaľ vytiahnem telefón a okamžite vytáčam Axela.
Avšak telefón ostávam držať v ruke.

Po tom všetkom čo som zistila, už neverím Tristanovi to, že je len pekný.
Aj keď ho nechcem hneď hádzať do jedného vreca k môjmu otcovi, neúmyselne sa tam dostáva sám.
Pretože, po tom všetkom, ľudia s bodyguardami nie sú svätý.

„Čo tu robíš Tristan?" Opýtam sa znova, zreteľne a tak, aby to počul aj Axel.
Ak by sa mi niečo stalo, už by ma nezachránil, no aspoň by vedel, čo sa stalo.

„Och Noemi, podarilo sa ti mi pokaziť dobre prepracovaný plán. Keďže si vtedy tak rýchlo odišla." Prejde ešte bližšie ku mne, na čo ja cúvnem.

Veľmi dobre si uvedomujem váhu jeho slov a ešte viac to, že je to odporný hajzel a Axel mal pravdu.
Nemala som sa s ním vôbec baviť.
Pretože dneska sa stane niečo zlé, a veľmi sa nedokážem zachrániť.
Aspoň moje zmysly ostávajú racionálne rozmýšľať.

„Ale, tu ťa aspoň nikto nezachráni." Slizky sa na mňa usmeje a to je chvíľa, kedy ku mne prudko pristúpi, prikladá si svoju ruku na moje ústa a jeho dvaja bodyguardi ma prudko chytia.
A moje výkriky alebo šance na útek sa  veľmi rýchlo znižujú. A skôr než mi stihnú zobrať kabelku, ako tak sa mi podarí uhryznúť Tristana do ruky a zakričať to jediné, čo potrebujem.

„Axel!"
Môj výkrik zaniká v momente, keď ma prudko hodia do kufra auta.
No aj cez to som presvedčená, že to Axel počul.
A presne preto ostávam pokojná a nepodlieham panike.

Pretože ak je na svete niekto, kto by ma zachránil, tak je to on.

NepriestrelnýDonde viven las historias. Descúbrelo ahora