2

3.9K 168 286
                                    

Ders saati!

  Yanına bir genç oturmuş vede tek bir kelime bile etmeden dersi dinlemeye başlamıştı ama arada gözü ona kayıyordu. O ise bunu takmadan dersi dinliyor vede not alıyordu, tabi arada da yazdığı cümlenin illa bir kelimesinin altına istemsizce yapar gibi çizik atıyordu. O anda yanına oturmuş olan bedenin gözleri onun eline kayınca parmaklarını süsleyen hoş dövmeler görmüştü. O ise bakma gereksimi bile duymadan dersi dinlemeye devam ediyordu, arada da gözü açmış olduğu kitabına kayıyordu.

●●●●

Azad ders bitimi sınıftan çıkarken bir bedenle çarpışmıştı. Istemsizce de çarptığı bedeni düşünmeden tutmuştu, lakin kim olduğunu görünce geri çekilmişti. Bu yanına oturan gençti, simsiyah saçları vede simsiyah gözleri vardı.

Azad - Pardon birader!

Diyip hemen yanından geçip giderken en son duyduğu şu söyler olmuştu.

# - Birader demiyeydin iyiydi zalımın oğlu, kalbim kırıldı!

2. Ders!

  Az önce ki genç yine onun yanına oturmuştu, bu yüzden de biraz huzursuz olmuştu. Çünkü bir önce ki derste sapık gibi ders bitene kadar onu incelemişti. Hoca ise hâlâ hazırda yoktu, o anda konuşan siyah saçlı genç oldu.

# - Meraba ben Balamir, senin adın ne?

Azad - Azad!

Dedi düz bir sesle ama uzattığı eli tutmamıştı, o anda başka bir genç gelip tamda ardına oturup onu tanır gibi şunu söylemişti.

₺ - Azad sende bir önceki dersin notlardı var mı? Ben gelemedim de...

Azad - Watsaptan atarım.

₺ - Telefon numaram sende yok.

Diyip hemen küçük bir kâğıda kendi numarasını yazıp ona uzatmıştı. Azad ise okuduğu şeyle göz devirmişti, yazıyı gören Balamir ise ters ters arka sırada ki bedene bakmıştı.

054********
Vurgun Alemdar!
Ara beni cici sarışın...

Azad - Sadece notları atarım, aramaya gerek yok.

V - Yapma biz dostuz senle!

Azad - Dün tanıştık, ne dostluğu allah aşkına?

V - Dost oluruz, zaten türü zor bulunanlar gibi tek geziyorsun. Millette bir halt var gibi geri duruyor, sanki kendileri kraliyet ailesi de seni beğenmez gibiler.

Dedi sinirle çünkü diğerlerinin ondan niye uzak kaldığını hiç anlamıyordu. Azad ise derin bir nefes alıp şunu söylemişti.

Azad - Sağol ama ben yanlızken mutluyum.

Hoca - Azad Akman?

Azad - Burdayım hoca!

Dedi mesafeli ve kaba bir sesle, asla yabancılara tolerans göstermiyordu. Hoca ise yoklamaya devam etti.

●●●

Ders sırasında telefonu titreyince cebinden çıkarıp bakarken gözü yanında ki bedene kaydı. Neyse ki bakıyordu, aslında fark etmiş ve hoca görmesin diye ona ufak bir yardım eder gibi onun görüş alanını kapatmıştı. Azad ise mesajı açıp baktı.

Kaan..
Pişt üvey evlâd nerdesin la? Hangi cehennemdesin?

Kaan'a..
Dersteyim, git sarhoşluğunu evde at!

ATEŞ!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin