Kaybetmek her zaman ve her an acı verir...
●●●Barboros Bey işi nedeniyle şirkete gitmek zorunda kalmış, Azad ise eşiyle baş başaydı. Şuan kucağında yatan eşinin saçlarını yavaş yavaş seviyordu. Çocukluk aşkı eşi olmuş, birde ondan olan bir bebek taşıyordu. Kucağına alacağını anıysa iple çekiyordu, aralarında ki sessizliği bozansa Mehir olmuştu. Zaten sessiz ortamı pek sevmezdi.
Mehir - Hayatım!
Azad - Söyle yavrum.
Mehir - Kız veya erkek fark etmez, biz isim arayışına girmedik. Yavaştan düşünmeye başlasak mı?
Azad - Ben Demir olsun isterim.
Mehir - O zaman kız olursa da Akşın olsun.
Azad - Kabul!
Mehir - Baya hızlı oldu, isim bulmayı birde zordur derler.
Dedi mırıldanarak, isimler güzeldi. Hemen de bulmuşlardı ama zamanla belki değişebilirdi. Ancak Azad bulduğu isimde kararlıydı çünkü bu ismi taaa eşinin hamile olduğunu öğrendiği an bulmuştu. O günden beride bu isim zihnini kurcalardı.
Hamileliğin 6.ayı.
Karnı büyümüştü, tekmeler çoktu ve bir erkek evlad bekliyorlardı. Ismi düşündükleri gibi Demir olacaktı, herkeste bu ismi sevmişti. Azad eşinin sancılarından dolayı uyuyamaz olmuştu, geceleri âni sancılar oluyor, bu yüzden hastaneye gitmek zorunda kalıyorlardı. Işindeyse azcık sarsaklıklar olmuştu ama bu sabah işe gitmişti. Şuan bir ceset incelemek için olay yerindeydi, evet artık cinayet vakalarına bakıyordu. Sorun yoktu, ceseti yakından inceliyordu, elinde eldivenleri vardı.
Azad - Bileğinde derin kesikler, boynunda parmak izleri, karnındaysa morarmalar var. Uzun süre tekmelenmiş gibi duruyor, yoğun darp izleri var.
Dedi yaralara dokularak, polislerse onu dinliyor vede ceset incelemede nasıl bu kadar iyi olduğunu anlamaya çalışıyordular. Azad'sa boynunda ki diş izleriyle iç çekerek yeniden konuştu.
Azad - Tahmini öldürülmeden önce tecavüze veya tacize maruz kalmış.
Dedi yerinden kalkarak, kan kokusu midesini bulandırmaya başlamıştı. Sabah pek birşey yememişti, üstüne birde uyku sorunu yaşıyordu. Bu da bünyesinin hassas olmasına neden oluyordu. Yemek yese, azcıkta kahve takviyesi alsa belki düzelirdi.
Polis - Adli tıp raporunu size ulaştırırız sayın savcım.
Azad - Kimlik bilgilerinden ailesini de bulalım, haberleri olsun.
Polis - Anlaşıldı sayın savcım, hemen soruşturacağız.
●●●●
Döner ekmekle kola almış arabasında yiyordu. Çok acıkmıştı hatta açlıktan midesi bulanmaya başlamıştı, birazda baş dönmesi yaşamıştı. Şimdiyse yemek yiyordu, fakat biraz acelesi vardı çünkü girmesi gereken bir mahkeme vardı. Bugün ilgilendiğini başka bir davanın sonucu belli olacaktı. O anda çalan telefonla cebinden çıkarıp bakınca eşinin aradığını görmüştü. Hemen de cevaplamıştı.
Azad - Söyle Alaca'm.
Dedi ikinci adıyla seslenerek, en çok bu ismini severdi. Döner ekmeğinden ısırık aldığı sıradaysa eşi konuşmuştu.
Mehir - Kocacığım meşgul müsün?
Azad - Yemek arasındayım.
Mehir - Afiyet olsun, birşey isteyebilir miyim?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEŞ!
Teen Fiction$ - Sen bakma! # - Dur oğlum ya, en heycanlı yerinde reklam gibi girme! $ - Büyüyünce izlersin. # - Babam gibi başlama Azad, hem biz aynı yaştayız.