Anılara kapılıp kanma!

312 28 56
                                    

Ertesi gün Kaplan Malikhanesi!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ertesi gün
Kaplan Malikhanesi!

Azad Kaplan...

Sabah uyandığımda kollarım arasında ki eşimi görmüştüm. Ne de güzel uyuyordu, başını boynuma gömmüş haldeydi ve nefesi boynuma çarpıyordu. Hâlâ ondan etkileniyordum, dünde bunu gösterdim. Ona yan gözle bakanı dövdüm, eşim bunu bilmiyor ama onu kıskandığımı çok iyi biliyor. Kokusuna öldüğüm kız benim karım oldu, yetmedi bana 2 evlad verdi ve ben yıkık halimle hepsini üzmüştüm.

Elim yavaş yavaş eşimin saçlarında gezinirken sevdiğim hiç takmadan uyuyordu. Bazen onun kaba - öküz olduğunu düşünürdüm çünkü arada romantizmden anlamıyordu. Gül veriyordum "ne gerek vardı, neden aldın?" diye sorardı, aşkı anımsatan simgelerle birlikte romantizm yapim diyim olmuyor. Eskiden ilişki içerisinde sertim diye yakınan kadın 2.çocukta "daha sert ol" derdi. Bu hâlleri zihnini bulandırıyordu. Sanırım benimle o da tozutmuştu.

Mehir H - Azad!

- Uyu yavrum daha erken, hem hizmetçiler ne güne duruyor? Bi zahmet kahvaltıyı da hazırlasınlar.

Mehir H - Sen neden uyanıksın?

Dedi uykulu sesiyle vede yerine sinerek, şefkatle onun saçlarına uzun bir öpücük kondurdum. O ise hoşuna gitmiş gibi kıkırdayarak yerine sinmişti.

Mehir'im iyi hoşta, üstüme çıktın be gülüm! Lanet olsun ya dizi de malum yerime baskı yapmakta, inlememek için zor durmuştum.

- Yavrum o dizini bi çek yoksa elimden bi kaza çıkacak.

Mehir H - Özür dilerim.

Dedi toparlanarak, kesin yine yanakları al aldı. Sabah sabah düşündüklerim hiç hoş değildi, en iyisi ben başka birşey düşüneyim. Şimdi benim 2 çocuğum var ve o anlarda aldığım zevk... Hayır Azad yanlış yoldasın başka birşey düşün! Bi ateş bastı bana ya, bi hava alıp sigara içsem iyi olur.

- Gülüm müsade ette bi kalkayım.

Dediğimde yana yatmıştı, cidden yakanları kızarıktı. Vay bunu sevdim, o kiraz dudakları hâlâ öpülesi duruyor. Şuan feci öpesim var be, hem öpsem kim ne der ki la? O benim karımdı. Karışanı yemin ederim ki silahla kovalarım, kime ne zevkimden?

- Yavrum.

Mehir H - Hı?

- Öpeyim mi?

ATEŞ!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin