Kaza 2.

481 42 98
                                    

Hastane.

    Herkes burdaydı, Ateş ailesi, Barboros Bey ve onun kardeş takımı, Balamir - Vurgun ve onun ailesi... Kaza ağırdı, çarpma etkisiyle aracın ön kısmı kırılıp üstlerine dökülmüştü. Çarpansa ölmüştü,

Şimdiyse doktor ikiliyle ilgileniyordu. Pamir kardeşini koruyamadan Azad hemen kemerini açıp onun ağır yara alışına engel olmuştu. Zaten sonrasını hatırlamıyorlardı.

-----

Barboros B - Oğlum iyi mi? Durumları nasıl?

Dr - Biz tüm müdahaleyi yaptık, Pamir Ateş iyi az sonra normal odaya alırız ama Azad Kaplan için aynı şeyi diyemem.

Dediğinde hepsi nefesini tutmuş ona bakıyordu, alacakları cevaptan korkuyorlardı. O ise iç çekerek sözlerine şöyle devam etti.

Dr - Kemeri takılı değildi.

Barboros B - Imkansız o her zaman kemerini takardı, kesin sonradan açmıştır.

Dr - Pamir Bey'in görünürde pek fazla yarası yok, ancak Azad Bey daha çok onu korumuş gibi görünüyor. Kafadan darbe almış, ufak çapta bir şişlik görünüyor. Geçer ama uyandığı an ne olur bilemiyorum.

Barboros B - Daha açık ol lan!

Kenan B - Abi sakin ol!

Dedi onu tutarak çünkü abisi her an doktora saldıracak gibi duruyordu. Herkes Azad için korku hissediyordu, tehlikedeydi.

Dr - Kafa darbesi ne kadar sertti bilemeyiz, uyanmasını beklememiz gerekiyor. Ancak bu şekilde hafıza kaybı var mı diye öğrenebiliriz.

Barboros Kaplan

    Hafıza kaybı mı dedi o? Ben yanlış duymuş olabilir miyim? Ne yani benim yavrum beni unutacak mı? O an birisi beni oturmuştu, başım dönüyor, oğlum...

,- Abi o iyi olacak, korkma!

Bu Korkut'tu, oğlum yavrum benim... Benim için korkarken kendisi kaza yapmıştı, doktorsa iç çekerek yeniden konuşmuştu. Allah'ım dahası mı var? Oğlumun daha neresinde yarası var?

Dr - Kaburgasında da bir kırık var, direniyor. Dediğim gibi şuan uyanmasını beklemekten başka çaremiz yok.

Diyip gitti, hayır hayır oğlumu kaybedemem, onsuz yaşayamam. Azad benim karanlığımı aydınlatan tek insan, onsuz olamam. Oğlum beni unutmamalı!

Kenan B - Sakin ol, seni temin ederim ona kötü birşey olmayacak.

Dedi sanki hafıza kaybı olmayacak dercesine yada ben öyle algıladım. Bunu demesine ihtiyacım var, birinin oğlumun iyi olduğunu demesine ihtiyacım var. Oğlum uyan yavrum, şuan uyuma zamanı değil!

2 gün sonra.
Yazardan devam..

   Pamir uyanmıştı, herkes onu görmüştü. Iyi oluşuyla ailesi sevinirken Azad ancak bugüne uyanabilmişti, şimdiyse doktor kontrolünden geçiyordu. Bu kontrolün asıl nedeni hafıza kaybının olup olmadığını anlayabilmekti. O 2 günse Barboros Bey'e ölüm gibi gelmişti. Oğlunun bulunduğu odanın önünden lavabo gibi ihtiyacı olmadığı sürece kalkmazdı. Öylece yerde oturur beklerdi, Kuzgun Bey'de buna şahitti çünkü o diğer yeğenini sadece iyi oluşunu görmeye girmişti. Birkaç kezde kontrole gitmişti ama çoğu zaman burdaydı, Barboros Bey'in tamda karşısında oturuyordu. Yerde oturuyordu, sırtının duvara vermiş oturuyordu, tamda kapının yan tarafındaydı. Açıklığı an gideni gireni görüyordu. Kardeşleri onu tek bırakamıyordu, Kenan Bey onunla yerde oturmaktaydı. O sırada abisi başını onun omzuna koyunca yutkunmuştu, bunu beklemiyordu. Barboros Bey ise konuşmak yerine sessizce gözlerini kapatmayı tercih etmişti.

ATEŞ!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin