Kuzey B - Kayınpederim sağolsun, eğer kızını boşarsam ailemi kökten yok edeceğini söylüyordu. Sizde onu iyi bilip bağlandınız ama suç sizde değildi ki o melek rolü yapmakta ustaydı! Beni bu uyuştucu işine sokanda oydu, oğlumu bulduğunu ama uyuştucu teslimatına yardım edersem yerini diyeceğini söylerdi.
Diyince hepsi büyük bir şok yaşamıştı, o ise hiddetle bağırmıştı. Içi yanıyordu, sönmüyordu da...
Kuzey B - IŞTE BU YÜZDEN ZORUNDAYDIM! NE YAPTIYSAM AZAD IÇINDI AMA O BUNU BILMIYOR.
Mestan - Artık biliyor... Hem biz hemde o biliyor babam!
●●●●●
Kuzey Bey kayınpederi yüzünden uyuştucu işine bulaşmıştı çünkü Azad'ı bulan kayınpederiydi. Eğer uyuştucu teslimatına Kuzey Bey yardım ederse ona Azad'ın yerini diyeceğini filan demiş, bu yüzden adam bu illete bulaşmak zorunda kalmıştı. Kayınpederi onun kurtulmasına dahi izin vermemişti, daha derine batmasına neden olmuştu. Bunu bilen Pınar hanımsa bu rezaleti durdurmak yerine babasından Kuzey Bey'i daha derine çekmesini istemişti. Nedendi bilinmez ama kocasına karşı bir kini vardı ama Kuzey Bey ona asla kötülük yapmamıştı. Askine her daim eşine aşık biri olmuştu.
Kuzey Bey bu uyuştucu meselesinde mecburdu ama bu masumiyetini göstermek için pek fayda etmezdi. Çünkü o Azad'ı üzmüş, Kaner'e kötü davranmıştı. Bir çocuğu tıpkı Kandemir Bey gibi ziyan etmişti. Işte bu şey Azad'ın bir insandan nefret etmesi için büyük bir nedendi. O bir çocuğu ziyan etmiş insana asla baba gibi saygı sözcüğü kullanamazdı.
Azad!
Ben Azad... 3 yaşında doğum günü hediyesi diye ölü fare hediye edilen, 5 yaşında gözlerine kadar bağlanıp bodrum katına atılan, 11 yaşında aileden vede mirastan men edilen, 12 yaşında annesiyle abisini uygunsuz basan Azad'ım...
Ben bunları isteyerek yaşayıp şahit olmadım. Sadece bunları görmeye, duymaya, yaşamaya itildim. Ben zaten sevilmiyordum ki zamanla sevileyim, o ailede yerim yoktu. Kandemir Bey'e gerçeği gösterirken de ondan bir karşılık beklemedim. Sadece kötü biri olsa bile kimse aldatılmayı hak etmezdi. Bu iğrençti, Ela hanımın oğluyla yaşadığı o durumsa daha iğrençti. O gün neden evdeydin diye sorarsanız, şöyle ki; ben o gün griptin, gidemeyecek haldeydim. Ama o kadın beni o hâlde uyandırmıştı, hemde oğluyla o zinayı yapabilmek için yapmıştı... Ahh bunu zor anladım ama en azından ben anladım. Diğerleriyse, özellikle Deniz hâlâ abisini savunur. Onu isterdi, durumu anlamak yada kabul etmek istemezdi. Deniz annesine çok benzerdi bu yüzden de Kandemir ona bakarken daha çok kinlenirdi. Ona dokunamayacağı içinde eşini döverdi. Zaten her haltı yiyen eşiydi, bizi ziyan eden oydu. Ama keşke Kandemir bize karşıda aynı duyarlılığı gösterseydi.
Kaan ve ben ise; Serkan'ın yediği haltın diyetini ödeyenler olmuştuk. Kandemir ben varken bana, ben yokken de Kaan'a hayatı zindan ederdi. 15'in sonlarına geldiğimdeyse abimin yani Kaan'ın zamanla bardan çıkmayan içki delisi bir sarhoş olduğuna şahit olmuştum. Zavallı, kendini sırf babasına sevdirmek için ziyan etmişti. Değmeyecek biri için değişmeyi tercih etmişti, iyi kalpli halinden vazgeçmişti. Değdi mi? Bilmem ama bence değmezdi, öyle bir baba için değmezdi. Bana karşı iyi bir abiyken o gün babasınım tavrıyla benden uzak durmuştu. Zamanla da beni rakip görür olmuştu, sevgi vermeyi kesmişti.
Koymuştu, beni bir başıma koyup gidişi zoruma gitmişti. Beni o ailede seven sadece oyken birden bana sırt çevirmişti, tek koymuştu. Oysa seni asla bırakmayacağım diyerek bana bir söz vermişti. Tutmamıştı, sözünü tutmamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEŞ!
Teen Fiction$ - Sen bakma! # - Dur oğlum ya, en heycanlı yerinde reklam gibi girme! $ - Büyüyünce izlersin. # - Babam gibi başlama Azad, hem biz aynı yaştayız.