Zemheri?

991 67 59
                                    

# - Nerdesin şuan?

Dedi hüzün yüklü bir ses, özlem çekiyor gibiydi ve bu ses tonundan bile belliydi. 5 dk sonra karşı taraftan sevimli vede onun ki kadar üzgün bir ses duyuldu.

$ - Bayram tatilinde Adana'ya geldik... Sensiz geçen 27 yılımın yeni bir bayramını kutluyorum ve bu artık canımı sıkıyor.

#- Millet anlamasın diye ismini bile farklı bir isimde kaydettim. Yokluğuna alışamadım, seni sonradan tanımış olsam bile yokluğuna alışamadım. Çünkü sana çabuk bağlandım, en önemlisi de seni deli gibi özledim kardeşim ama kavuşamıyorum. Bu çok canımı yakıyor!

Dedi ağlamaklı bir sesle, evet arayan ikiz kardeşiydi ve onu Zemheri diye kaydetmişti. Bunu da Azad istemişti çünkü bu isme bayılırdı. Karakış anlamına gelen bu ismi çok severdi, evladı olursa da bu ismi koyacaktı. Ama şuan bu isin onun kamuflajıydı.

Azad - Napim gelen geçen arıyor, telefonum mesaisi bitmeyen iş yeri gibi oluyor.

Koza - Seni özledim kardeşim, bari bir resim atta özlem gidereyim.

Dedi tatlı dille çünkü en azından resim yoluyla onun gül cemalini görmek istiyordu. Çünkü başka türlüsü zordu, Azad görüntülü konuşmayı tercih etmiyordu, o ararsa da kapatıyordu. Nedense görüntülü konuşmayı hiç sevmezdi, istemiyordu.

Azad - Aynaya baksana enayi, zaten benziyoruz.

Koza - Hayır senin sol gözün çok güzel!

Azad - La oğlum sende göz fetişi mı var? Sol gözümle ne derdin var yahu?

Dedi alayla gülerek, Koza ise sanki o görecek gibi dudak büzerek yeniden konuşmuştu. Ses tonuysa fazla tatlıydı. Şuan Azad burda olsa kesin onun yanaklarını mırcırır yada bunu yapmak isterdi. Çünkü tatlı bulduğu şeyleri sıkılana kadar sevmek gibi bir huyu vardı.

Koza - Lütfen bir resim yolla!

Azad - Tamam bebek, watsapptan atarım.

Dedi imayla gülerek, Koza'ysa bunu fark edince gülümsemişti. Onun bu hallerini severdi, onunla vakit geçirdiği anlarıysa deli gibi özlüyordu. Resmen asılsız bir hatayla ikilinin içinde birşeyler kopmuştu. Araya ayrılık girmişti. Birkaç dk sonra da kocaman gülümseyip yeniden konuşmuştu.

Koza - Iyi bayramlar dağ aslanı, seni çok seviyorum vede kocaman öpüyorum!

Azad - Iyi bayramlar komik şeytan, seni çok seviyorum!

Dedi onunla aynı anda, bu acı ayrılık en çok onları yıpratmıştı. Ayrı kaldıkça sanki içlerinde birşeyler kırılıyor gibi oluyordu.

Azad - Baban mesajımı aldı mı?

Dediğinde Koza homurdanarak konuşmaya başladı ama sözlerini duyan Pamir abisinden habersizdi. O ise kala kalmıştı çünkü dedikleri tam olarak şuydu:

Koza - Sen bayram kutlama ya, zaten babama da cins bir mesaj atmışsın. Ama bil ki senin attığını anladı.

Azad - Zaten anlasın diye attım,  bilsin ki bizim bayramlaşma sadece öyle mesajlardan ibaret olacak.

Koza - Abimler seni özledi ama sen bir kere bile gelmedin, izin ver bari numaranı onlara vereyim de içleri rahat etsin.

Azad - Bunu yaptığın an numarayı değiştirim.

Dedi direk, sinirlendiği de belliydi. Çünkü aklına  gülerek muhabbet edişleri geliyordu, hem o an pekte bu duruma üzülmüş gibi halleri yoktu. Normalde Koza ile de görüşmezdi ama orda yoktu diye ona karşı insaflı davranıyordu. Yoksa onunla da muhabbeti olmazdı ya...

ATEŞ!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin