Kaplan olmak!

1.3K 79 102
                                    

Bölüm şarkısı : Manga - Cevapsız sorular...

Varsa bu şarkınız, bölümü bence öyle okuyun... Sevgilerle!😘

●●●●

Azad..

   Ne demek gerekiyor hiç bilmiyorum, resmen soyadımda bir adam var ve ben bu adamı ilk defa görüyorum. Soyadımsa tam tamına 5 yıldır bendeydi, peki niye önceden değildi de şimdi karşıma çıkmıştı? Soyadımı çok seviyorum, insana cesaret veren bir soyad yani en azından benim için öyle!

Şuan çok garip hissediyorum çünkü bu adam bana öz babamın dahi veremediği güveni ilk dakikadan verdi. Gülüşünde bile güven var, Barboros Kaplan soyadının hakkını veriyor gibiydi. Soyadı kadar güçlü, cüretkar vede güvenilir duruyordu, sanırım babam olsa böyle biri olsun isterdim. Gülünce güldüren, varlığıyla güven veren, bir bakışıyla acıyı bir anlıkta olsun unutturan... Resmen şuan burda bu adam niye benim babam değil diye ağlayacağım, adamın duruşu bile asilce be! Gözleri masmavi, bir bakışıyla çok şey anlatıyor. Benim babamsa beni arabalarla deniyor, farka bakın ya bu cidden rahatsız edici! Elin adamı tanımadığı birine yardım ediyor, benim öz babamsa beni arabalarla deniyor. Evet çok zoruma gitti, unutamıyorum. 5 yıl oldu ama ben bunu unutamadım. Yüzüne baka baka "bana bunu nasıl yaparsın?" diye bağırıp bir çocuk misali herşeye rağmen ona sığınmak istedim. Ama yapamadım, bunu yapıp kendimi küçük düşürmek istemedim. En azından onurumu kaybetmek istemiyorum çünkü bana kalan sadece buydu. Onurum vede gururum...

Aile neydi? Sevgi neydi? Bir evladı araçla denemek miydi baba olmak? Herşey af dileyince biter miydi yada bir özürle herşey biter miydi? Bu muydu cidden, aile olmak önüne sadece mal mülk mü sermekti? Peki sevgi neydi, o kelime niye vardı? Bana biriniz bunu açıklayabilir mi? Sevgi sadece altı üstü bir kelime mi?

- Teşekkür ederim efendim, ben gideyim.

Barboros B - Olmaz, iyi değilsin. Bu yüzden izin ver evlad, seni biz bırakalım.

  Ulan şu adamın verdiği ilginin yarısını dahi verseydin, o denemeyi yapmamış olsaydın baba ben şuan seninleydim. Ikizimleydim, abilerimin vede kardeşimin yanındaydım. Annemin sevgisiyle baş başaydım ama bana bunu sen vermedin, izin vermedin baba!

Barboros B - Şuan ne düşünüyorsun bilmiyorum ama canının yandığını biliyorum küçük bey, seni anlıyorum oğlum. Hemde çok iyi anlıyorum çünkü beni de seven olmadı. Beni de gören, duyan olmadı, benimde feryadıma kulak asan olmadı. Ama biz birbirimizin sesini duyarız, sonuçta kimse yaşamadığı şeyi hissedemez. Ama ben senin yaşadığını yaşadım vede hissettim oğlum.

Dedi elimi tutan adam, cidden ya bu adam niye benim babam değil? Niye benim babam bana sevgi vermek yerine aptal birine uyup saçma sapan denemeler yaptı? Peki bu adam beni tanıtırken ben niye onu şimdi tanıyorum? Niye bu adam bana önceden gelmedi ki?

Barboros B - Kafan karıştı biliyorum ama sana söz zamanı gelince anlatacağım. Şimdi seni evine götürelim de biraz dinlen!

- Beni nerden tanıyorsun?

Barboros B - Birden bire soyadımda biri daha çıkınca, soyadıma girince merak edip araştırdım. Sonuçtanda memnunum çünkü en azından soyadımı hak eden biri almış... Aileme hoş geldin 2.üyem!

- 2, üye mi?

Barboros B - Bu soyad sadece ikimizde var evlad, sadece sana ve bana ait! Başkasına yer yok... Sen benim ailemsin, bende senin ailenim!

ATEŞ!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin