Geçmiş
₺ - Yok kardeşim herşey para değil, bence en iyi şey baba olabilmektir.
Dedi iç çekerek çünkü ne vakit bir baba ile evlad görse içi giderek bakardı. Bunun nedeniyse onun baba sevgisi bile görmemiş oluşuydu. Bundan yana büyük bir yarası vardı, ne vakit baba - oğul görünce içi giderdi. Gözleri dolardı, eksikliği anında ortaya çıkardı.
* - Tabi zenginsin, kendi ayakların üstünde duruyorsun. Bu nedenle de en iyi şey paradır demiyorsun, daha doğrusu diyemiyorsun.
₺ - Herşey para değildir Kuzey, zaten ölünce de mal mülk kalmayacak. Mezara sadece kefenle gireceğiz. Kefende cep filan olmayacak!
Kuzey - Barboros allah aşkına sende abim gibi başlama, ne bu ruhu yaşlı gibi haller?
B - Asla elindekilerle yetinmeyeceksin demi?
Dedi sıkıntıyla sigara çıkartarak sonra da bir dal sigarayı dudakları arasına koydu. Kuzey'in konuştuğu sıradaysa özel yapım olan zippo tarzı çakmakla sigayı yakmıştı.
Kuzey - Oğlum herşey para, para yoksa saadette yoktur. Herkesin isteği paradan geçer demi Kandemir?
Kandemir - Yok bence de önemli olan evlilik, çocuktur. Zaten mutlu bir ailem olursa para pekte mühim olmaz.
Kuzey - Ooo siz bu kafayla elinizdekinden de olursunuz. Barboros sende aklını kullan birader yoksa ellerinle kazıya kazıya yaptığın zenginliğini birden kaybedersin.
Kandemir - Herşey para değildir Kuzey ayrıca sende babadan zenginsin. Ne bu fakirmiş gibi konuşmalar? Hem merak etme, bu gidişle elinizdekinden olan Barboros değil sen olursun.
Kuzey - Kandemir siz beni anlamıyorsunuz demi?
Kandemir - Bak elindekilerin kıymetini bil yoksa bu gidişle ben bile senin elinden evladını alırım. Çocuğun gün olur baba diyerek benim peşimden koşar, sende kakalak gibi kalırsın.
Dediğinde ortam gerilmişti, o anda Kuzey birden onun yakasına yapışıp sertçe kendine çekmişti. Sinirden göz rengi bile koyulaşmıştı, belli ki bu ihtimal bile onu delirtmeye yetmişti.
Kuzey - Hele bir dene, hele çocuklarıma dokun hayatı sana zehir ederim. Gözünün yaşına bakmam beynini dağıtırım.
Barboros - Kuzey sakin olur musun? O sadece şaka yaptı, tamam abarttı ama şakaydı işte...
Kuzey - Kandemir gelecekte karşıma bu nedenle gelirsen yada tesadüfen bile olsun çocuklar karışırsa seni döverim. Hatta sonunu getiririm haberin olsun.
Şimdi ki zaman...
Doğum güne son 2 gün kala!Bir adam ondan boşanmaya gelen eşini götürmeye çalışıyordu, o sırada dost olan iki savcıysa konuşa konuşa gelmekteydi. Dahaca onları fark etmemişlerdi, kadınsa direniyordu.
Kadın - Bırak!
Adam - Benden boşanmayacaksın, bu dava bitecek!
.. - Hey bırak kadını!
Dedi bir kadın ikiliyi ayırarak, adamsa sinirle eşini kendine çekecekken önüne geçen savcıyla duraksamıştı çünkü göz rengi garip gelmişti. Evet bu savcılar Azad ile Vurgun idi, üstüne bu kadının davaya bakan Azad idi.
Azad - Uzan durun ondan!
Adam - Sen karışma savcı, biz boşanmıyoruz!
Kadın - Hayır ben boşanmak istiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEŞ!
Teen Fiction$ - Sen bakma! # - Dur oğlum ya, en heycanlı yerinde reklam gibi girme! $ - Büyüyünce izlersin. # - Babam gibi başlama Azad, hem biz aynı yaştayız.