Sinema sonu kafe buluşnası!
Garson - Efendim kahveleriniz nasıl olsun?
Diye sordu onların isteklerini not alırken, ilk konuşan Mehir Alaca Dağlı oldu. Nişanlısı yine ona öncelik tanıyordu, Mehir onun kibarlığına hayrandı. Azad hem kibardı hemde çok güzel seviyordu. Aşkını dibine kadar belli ediyordu.
Mehir - Orta şekerli istiyorum.
Azad - Sade!
---------####------
Mehir - Azad ben birşey duydum ama sana sormadan inanmak istemedim. Sonuçta sen hem bu olay içinde sayılırsın hemde bir savcısın.
Diyince Azad tüm dikkatini ona vermişti, bir yandan da kahvesini içiyordu. Mehir ise derin bir iç çekip yeniden konuşmuştu.
Mehir - Sen üvey... Şey ben üvey ailenin komple katledilmiş olduğunu duydum, galiba tek Kaner denilen adam yaşarmış, bu doğru mu?
Dedi merakla sorarak, Azad ise sabit tutuğu bir ifadeyle ona baka kalmıştı. Bu konuyu elbette ki biliyordu, zaten bu konuya neden olanda oydu. Evet iade-i ziyaret yapmıştı, öç almakta daha fazla gecikmemişti.
Geçmiş/ 1 ay önce
Tüm ailenin kafasına sıkılmıştı, kimi de uykuda boğulmuştu. Ev yanmıştı, şimdiyse itfaye - polis - ambulans ev önündeydi. Kaplan veliahtıysa uzaktan beri durumu izliyordu. Yangın zorda olsun söndürdürülmüş olsa bile yaşayan yoktu. Azad gelip sabah sabah iade-i ziyaret yapmıştı, evde sadece Kaner yoktu. O da zaten Azad'a birşey yapmamıştı. Sadece öz babası Kaner'i çok sevmişti, babası serseri sever gibi onu sevip kendi oğlunu sevmekten geri durmuştu. Ona düşman gibi, dış kapının dış mandalıymışcasına davranmıştı. Sevgiyi Azad'a çok görmüştü.
Polis - Tek bir iz bile yok, yapan temiz yapmış, son derece rahat şekilde gelip aileyi katledip evi terk etmiş.
Polis 2. - Işinde iyi olan bir katil ha? Peki onu nerden bulacağız? Savcılarla çok uğraşacağız, bu işi çözmemiz gerek. Yoksa beceriksiz olduğumuzu filan düşünürler.
Polis 3. - Ecmel allah aşkına bir katil var ve senin takıldığın konu sadece burası mı?
Ecmel - Siz savcıları görmediniz, yeni geldiniz. Bundan dolayı da böylesine rahatsınız ama şunu bilin ki; burda ki savcılar yan yana geldi mi hepimiz yanarız.
Polis 3 - Sen ne saçmalıyorsun kızım?
Ecmel - Iki savcı da işinde iyi vede sertlerdir. Özellikle Savcı Azad ters düşeni maf eder, adamın karakteri değişiktir. Mahkumları dövdüğü çoktur ama kimse birşey demiyor. Çünkü herkesin gönlünde o var, bundan dolayı kimse ses etmiyor.
Dediğinde Azad ve adamları bunu duymuş vede çatık kaşlarla dinlemeye devam etmişti. Resmen Azad'ın dedikodusu yapılmaktaydı, Ecmel denilen komiser korkuyla konuşuyordu.
Ecmel - Birde Bay Kaplan'ın tek varisi, işimiz çok zor.
Polis - Altı üstü bir hayır severin oğlu yav, ne bu abartı kızım. Sanki adamlar mafya, seni gelip gece öldürecekler!
Diyince Azad alayla gülerek adamlarına "gidelim" demişti, şoförse malikhaneye sürmeye koyulmuştu. Onları kimse fark etmemişti çünkü tek odak noktaları bu olaydı. Çünkü ortada toplu cinayet vardı, katilinse kim olduğu hiç belli değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEŞ!
Teen Fiction$ - Sen bakma! # - Dur oğlum ya, en heycanlı yerinde reklam gibi girme! $ - Büyüyünce izlersin. # - Babam gibi başlama Azad, hem biz aynı yaştayız.