37

650 46 85
                                    

Trabzon / Sürmene!

Azad - Sen anlat Karadeniz, ben anlatınca deli diyorlar...

Barboros B - Birşey mi dedin kaplan'ım?

Dedi onu kolunun altına alarak, şuan Trabzon'daydılar ve yanlarında ki Pamir ile onların evine gidiyorlardı. Bu arada Pamir ikizlerin doğum gününü ufak bir sarılmayla kutlayıp hasret gidermişti. Şimdiyse arabayla eve doğru seyehat ediyorlardı.

Azad - Hayır!

Dedi başını onun göğsüne gömerek, Barboros Kaplan ise onun saçlarına uzun bir öpücük kondurup kokusunu içine çekmişti. Onun kokusunu, varlığını, sesini seviyordu.

Barboros B - Biraz uyu istersen, zaten yol yorgunusun.

Pamir - Size odalar ayarladık, rahat rahat dinlenirsiniz.

Barboros B - Gerek yok, Azad ile ben başka yerde kalmayı düşünüyoruz. Zaten yarın döneceğiz!

Pamir - Bunu bilmiyordum, gidecek misin Azad?

Dedi birde ona sorarak, o ise esneyerek gözlerini kapatıp sadece onaylamıştı. Pamir ise homurdanarak yerinde hafif kaymıştı.

Pamir - Hani bizde kalacaktın?

Azad - Kalırım demedim geliriz dedim.

Pamir - Ama ben bizde kalacaksınız sandım.

Azad - Tüh o da senin sorunun!

●●●●

  Azad telefonuyla ilgilenirken abisi Pamir hasretle onu inceliyordu. Içten bir tebessümle onu izliyordu, Barboros Kaplan ise göğsünde yatmakta olan oğlunun saçlarını seviyordu. Herkes kendi halindeydi, Koza'ysa abisinin omzunda uyuyordu. Yol yorgundu, onun uyuduğunu fark eden Azad ise tebessüm edip telefonuyla ilgilenmeye devam etmişti. O anda mesaj gelmişti.

Balamir'den...
Selâm kanarya!

Balamir'e...
Kanarya?

Balamir'den...
Ne bilim seni düşününce veya görünce aklıma ilk gelen bu oluyor. Neyse nasılsın? Vurgun'un dediğine göre tatile çıkmışsın, eee nasıl oralar?

Balamir'e...
Daha yeni gidiyoruz, arabadayım. Nasıldır şuan birşey diyemem. Peki sen nasılsın?

Balamir'den..
Iyiyim, düzeni yavaştan kurmaya başladım. Annemin yokluğu her an yüzüme çarpsa bile aklıma sen gelince o da aynı derdi çekti diyorum. Bak ortak noktamız oldu.

Balamir'e...
Balamir bu iyi bir ortak nokta değil, aksine acınası!

Balamir'den...
Biliyorum... Kanarya ben birşey fark ettim, senin lisedeyken soyadın Akman'dı şimdiyse Kaplan, şey o nasıl oldu?

Balamir'e...
Mardin'e yolum yeniden düşerse seninle bu konuyu yüz yüze konuşalım.:(

Balamir'den...
Hey o üzgün surat içime kurt düşürdü, sen iyi misin?

Balamir'e...
Bilmiyorum, herhalde iyiyimdir.

Diye yazıp telefonu kapatıp babasının cebine atmıştı, bunu fark eden Barboros Bey ise iç çekip şunu fısıldamıştı.

ATEŞ!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin